X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרקע לסכסוך: טענות של ההסתדרות למבוי סתום וגרירת רגליים במשא-ומתן להסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים בעת מיזוג חברת ההייטק הישראלית עם חברת ריבון האמריקנית
▪  ▪  ▪
[צילום: אגף הדוברות בהסתדרות]

איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות הודיע (יום ב', 3.2.20) על סכסוך עבודה בחברת ECI telecom וזאת על-רקע עסקת המיזוג אשר נחתמה בינה לבין חברת ריבון האמריקנית.
ECI היא חברת היי-טק ישראלית העוסקת בתחום התקשורת והרשתות. בחברה מועסקים כ-800 עובדים. מרכז החברה הוא בפתח תקוה ומרכז פיתוח נוסף פועל בבאר שבע. בחודש נובמבר האחרון הודיעה החברה על רכישתה על-ידי ריבון. מיד עם הודעת הרכישה, דרש ועד העובדים לשבת למו"מ על-מנת להבטיח את תנאיהם וביטחונם התעסוקתי ביחס לרכישה.
הנהלת החברה סירבה בתחילה לדון בנושא וטענה שאין ביכולתה לדון בפרטי העסקה לפני שזו נחתמת. רק לאחר פנייה ישירה לחברת ריבון, אשר נתנה את הסכמתה, נכנסה הנהלת ECI למו"מ עם ועד העובדים וההסתדרות בדבר השפעות הרכישה.
בהסתדרות טענו כי לאחר רצף מפגשים, גם עם נציגות ריבון העולמית הגיעו נציגי הוועד והנהלתECI וריבון להבנות בנושא, אשר כללו הבטחה שלא יפוטרו עובדים מטעמי התייעלות לפחות עד סוף חודש יוני. עוד סיכמו הצדדים שככל שלהנהלה החדשה יהיה רצון לבצע אינטגרציה בין החברות, יובא העניין לשולחן המשא-ומתן. לטענת ההסתדרות, בשבועות האחרונים נמנעה ההנהלה מחתימה על ההסכמות שהושגו, חזרה בה מההבנות ומסרבת, תחת סיבות של "ניסוחים משפטיים", להתחייב להבנות שהושגו. בלית ברירה ולאחר שהפגין איפוק רב, נאלץ ועד העובדים ביחד עם ההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה, בדרישה מהנהלת החברה להתעשת ולחתום על התחייבויותיה. במקביל להכרזת הסכסוך ערכו היום עובדי החברה אסיפת הסברה במחאה על התנהלות ההנהלה.

תאריך:  03/02/2020   |   עודכן:  03/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שופט השלום שמאי בקר אסר על התביעה המשטרתית לזמן לעדות שוטרים שההגנה ויתרה עליהם, בקובעו שאם הם יוסיפו על דוחותיהם הכתובים - הרי שהדבר יפתיע את ההגנה בניגוד לדין
איתמר לוין
עו"ד חיים שטיינברגר זוכה מחמת הספק מאשמת הברחת סם ללקוחו בכלא איילון, למרות ביקורת חריפה במיוחד על התנהלותו    מזרחי מצביע על פעולות חקירה חיוניות שלא בוצעו, מסמך כוזב שנכנס לתיק, פגיעה בהגנת הנאשמים, ספקות בנוגע לקבלת אישור פרקליטת המחוז והתחמקות קצינים מאחריות למחדלים
איציק וולף
המשטרה חקרה קשר אישי שהיה בין שר האוצר וחבר הוועדה למינוי שופטים, משה כחלון לבין השופטת אתי כרייף, הנמצאת בלב פרשת מין תמורת מינוי    כרייף כתבה לכחלון: "אני בדרך לפילאטיס, רוצה מאוד להרים את נטל הראיות"    כחלון ענה לה: "כרגע בשדרות, קצת רחוק"
איציק וולף
ח"כ משה ארבל ומפלגת ש"ס עתרו לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לאסור קיום אירועי שבתרבות ברשויות מקומיות עד לבחירות    "כר פורה לביצוע תעמולת בחירות אסורה הפוגעת בשוויון המועמדים"
עידן יוסף
דבר ביקורו של מנהיג סודן באוגנדה במקביל לנתניהו לא פורסם מראש    רה"מ ציין בביקורו כי ישראל תפתח שגרירות בבירת אוגנדה    נתניהו אמר כי הוא מקווה שאוגנדה תפתח שגרירות בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il