X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי שנתיים בתפקיד

דן הראל פורש מתפקיד יו"ר הרכבת

התפטרותו מיידית והוא לא ימתין למחליף בתפקיד הראל: "מסיים את התפקיד מתוך תחושת מיצוי ורצון להקדיש זמן למשפחתי ולענייני הפרטיים לאחר קרוב לחמישים שנה בשירות הציבורי"
▪  ▪  ▪
דן הראל [צילום: מן הטלוויזיה]

‏יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, דן הראל, עוזב (יום ג', 4.2.20) את תפקידו, וזאת אחרי פחות משנתיים בתפקיד. הראל כיהן כחבר בוועדות הדירקטוריון הבאות: ארגון ומשאבי אנוש, פרויקטים, בטיחות. התפטרותו היא מיידית, והוא לא ימתין לחפיפה למחליפו.
ברכבת ישראל אומרים כי הראל ביקש לסיים את תפקידו מתוך תחושת מיצוי ורצון להקדיש זמן למשפחתו וענייניו הפרטיים, לאחר קרוב לחמישים שנה בשירות הציבורי, כחייל וכמפקד בצה"ל, ולאחר מכן בשלל תפקידים ציבוריים בכירים.
הראל הגיע לחברת הרכבת לאחר שכיהן כיו"ר דירקטוריון חברת נתיבי איילון, והיה מי שעמד בחזית מול הכשלונות בפתיחת קו הרכבת החשמלי בין ירושלים לתל אביב.
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לפרישה וכתב: "הצטערתי מאוד לשמוע היום מדן הראל על החלטתו לפרוש מתפקידו כיו"ר דריקטוריון הרכבת. דן הוביל בשנתיים האחרונות תהליכים חשובים מאוד בהבראת הרכבת והעלאתה על המסילה, ויחד עם מנכ"ל הרכבת החדש, מיכה מייקסנר, הוביל את החברה למקומות טובים בהרבה מהמקום שבו הוא קיבל אותה.
"אני מודה לו מאוד על עשייתו החשובה בשנתיים האחרונות ומכבד את החלטתו. אני מחזק את ידיה של הנהלת הרכבת בהובלתו של מיכה, ומתחייב להיות כאן בשבילם ולתמוך את השינויים החשובים שהם מובילים ואת הצעדים הנדרשים להיערכות הרכבת לקראת אתגרי השנים הבאות, והם רבים ומורכבים".
מרכבת ישראל נמסר: "רכבת ישראל מודה לדן הראל על תקופתו כיו"ר הרכבת, על ההובלה, הדרך והערכים שהביא עימו. בתקופת כהונתו המשיכה הרכבת להציג צמיחה במספר הנוסעים, לצד קליטה של ציוד חדש והטמעת טכנולוגיות מתקדמות. כמו-כן התקדמה הרכבת במיזמי הפיתוח המרכזיים ובהם חניכת הקו המהיר לירושלים, מיזם החישמול, התחלת ביצועה של המסילה המזרחית, מסילת 431 ועוד. מיכאל (מיכה) מייקסנר, מנכ"ל רכבת ישראל, הודה לדן הראל על תקופת עבודה משותפת ופורה, ועל תרומתו לקידומה של רכבת ישראל".

תאריך:  04/02/2020   |   עודכן:  04/02/2020
שתף:

מועדון הבלוגרים לקבלת רשימות עידן יוסף לדוא"ל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דן הראל פורש מתפקיד יו"ר הרכבת
הודעות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב הודעה 
1
תסור מידת הדין של דן מהרכבת! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  4/02/20 22:27

פורום: תחבורה ציבורית
+
קו אוטובוס לירושלים מהצפון
ניתוק פריפריה  |  7/04/20 20:45
+
מריצים פרוייקט ארצי לדגימות קר
טאבו  |  4/02/20 02:56
+
מכבי צהוב
איתי וייס  |  20/10/19 14:24
+
בסיבוב הראשון של אדרעי
קובגר  |  1/05/19 15:55
 
- מסכים. אדרעי מתעללת בתושבים. ל"ת
אורי231  |  10/07/19 22:31
+
פגיעה בפריפריה
קרית טבעון  |  11/05/19 03:16
+
ועד הרכבת נוהג בבריונות ל"ת
רמי12  |  13/04/19 16:07
 
תגובות בפייסבוק
התפתחויות נוספות
תחבורה ציבורית
עידן יוסף
פורסם מכרז לאיתור 4 חברות ניהול מיזמים לניהול ביצוע ארבעת מקטעי תוואי הרכבת הקלה חיפה-נצרת    הקבלנים המבצעים לעבודות המוזכרות ייבחרו לקראת סוף 2020 בהתאם למקטעים השונים    נמשכות עבודות קידוחי הקרקע לאורך התוואי
עידן יוסף
חופשי-יומי תלת יומי ב-100 שקל מאילת וחבל אילות עד נתניה ואריאל לנסיעות באוטובוס וברכבת    הטסים מנמל התעופה רמון לנתב"ג יקבלו ביום הטיסה זיכוי חופשי יומי בטבעת תל אביב
רועי אורן
אין ספק שמדובר בשלב ראשוני של תוכנית גדולה אשר תהיה חייבת לכלול בשלב מסוים גם את נהגי הרכב הפרטי וכן הקמת נתיבי תחבורה ציבורית והכשרת נהגי אוטובוס ורכבת כדי שמרבית אזרחי ישראל יתרגלו לנסוע בתחבורה ציבורית
עומר מואב
אומנם אני מסכים שצריך להגדיל השקעה בתחבורה ציבורית, אבל הטענה של פרץ שצריך להחזיר את מיסוי הרכב לציבור דרך השקעה בתחבורה ציבורית, היא טענה מופרכת
עומר מואב
לפני שאתם ממהרים לתמוך בפרויקט שיעלה לכם בממוצע משהו כמו 20,000 שקל לנפש, אני מציע לכם לעשות את הניסוי המחשבתי הבא: דמיינו את העיר תל אביב עם כבישים ריקים מכלי רכב פרטי, ואוטובוסים גדולים וקטנים נוסעים במהירות די גבוהה (ללא פקקים) ובתדירות גבוהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il