חברת בזק תובעת 5.7 מיליון שקל מספקית התקשורת
אקספון 018 - עולה מבקשה שהגישה בזק להיתר לפצל את סעדיה בסכסוך בין השתיים.
התביעה, שהוגשה (17.2.20) לבית המשפט המחוזי מרכז, היא תולדה של רפורמת השוק הסיטונאי, במסגרתה מספקת בזק מזה חמש שנים שירותים למתחרותיה. ב-16.2.15 - יממה לפני כניסת הרפורמה לתוקף - הודיע משרד התקשורת, כי אלות התקנת שקע ראשון כלולה בתעריף החודשי הקבוע שמשלמות ספקיות התקשורת לבזק, וכי אין לחייב את הספקיות בעלות הטכנאי של בזק עבור ההתקנה.
ואולם, כעבור שנתיים אישר המשרד, כי הודעתו הייתה שגויה וקבע שמכאן ואילך יש לשלם תמורת שירות זה. בזק סבורה, כי היא זכאית לתשלום גם בגין התקופה שבין שתי ההודעות, אם כי נושא זה עודנו תלוי ועומד בינה לבין המשרד ולכן אינה תובעת אותו כרגע. התביעה הנוכחית היא תמורת התשלום החל מפברואר 2017 - שלדבריה כל הספקיות משלמות לה, למעט אקספון. הסכום הנתבע הוא בגין התשלומים שלטענת בזק לא בוצעו בשלוש השנים האחרונות. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד
רן שפרינצק ו
יובל נעים, וטרם הוגש כתב הגנה.