X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"הכוונה היא לא לחדש את רשיון העסק"

בז"ן: עיריית חיפה מתנכלת

החברה טוענת שהעירייה מסרבת להעניק לה רשיון חפירה נקודתי לעבודות תחזוקה, כחלק מתוכנית מכוונת שמטרתה להביא לסגירת פעילותה בעיר
▪  ▪  ▪
בז"ן במפרץ חיפה [צילום: יניב נדב, פלאש 90]

חברת בתי הזיקוק מבקשת (18.2.20) מבית המשפט המחוזי בחיפה להורות לעיריית חיפה להעניק לה היתרי חפירה לביצוע עבודות לתחזוקת קווי הצנרת התת-קרקעיים לשם הבטחת תקינותם ומניעת דליפה.
בז"ן טוענת, כי העירייה מסכלת מזה חודשים, בתירוצים שונים ומתחלפים, תיאום הנדסי מקובל של עבודות נקודתיות ודחופות לתחזוקת קווי הצנרת. זאת, במטרה להשתמש בסירובה שלה כאמתלה שלא לחדש רישיונות עסק ולפגוע בבז"ן (וכבר החלה לפעול בכיוון זה).
לדברי בז"ן, העבודות הדחופות והנקודתיות אותן ביקשה לתאם, הן בצינורות המקשרים את מפעליה למסופים בנמל חיפה. לטענתה, עבודות תחזוקה מסוג זה במקטעים של מטרים בודדים, והמצריכות רק חפירה כדי לחשוף את הצנרת, אינן מצריכות היתר בנייה. ואולם, העירייה נקטה בכל תכסיס אפשרי כדי לסכל את תיאום העבודות ולעכב במכוון את מתן היתרי החפירה, ולבסוף הודיעה על סירובה להיענות לבקשות.
העירייה הסבירה, כי יהיה צורך בעבודות נוספות שיצריכו היתר בנייה, או שהצטרפותן לעבודות המבוקשות כעת מצריכה היתר בנייה. לכן, היא לא תיתן היתרי חפירה לעבודות המבוקשות כעת, אלא תמתין לבקשות להיתר לכל העבודות שאולי יגיעו בהמשך, ותכריע בכולן יחד. לטענת בז"ן, מדובר בחלק מתוכנית מכוונת של העירייה להביא לסגירת פעילותה בעיר. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד נדב ויסמן, תמר מגדל, עידן לרון וניצן זימרן, וטרם הוגשה תגובת העירייה.

תאריך:  19/02/2020   |   עודכן:  19/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
יובל שרון, בעל 10% ממניות החברה המעניקה שירותי מעבדה בתחום הבנייה, טוען שהוא מקופח בידי רנה ויואב נאמן בשל סכסוך משפחתי עימם
עידן יוסף
נתיבי איילון מזמינה את הציבור לקבוע מה ההטבות הנוספות שיחולקו למשתתפים במיזם "דרך ערך"    במסגרת מיזם התמריצים לשינוי הרגלי הנסיעה של משרד התחבורה ונתיבי איילון יוצעו הטבות שונות מעולמות ההסעדה, הפנאי והבידור למשתתפי המיזם בתמורה לשינויים בהרגלי הנסיעה שלהם, בנוסף לאלפי שקלים שיקבלו המשתתפים בסוף השנה
עידן יוסף
שוטרים מצוידים בצו חיפוש הגיעו הלילה לביתו של פעיל הר-הבית וחבר הכנסת לשעבר    בבוקר נעצר גליק בטענה כי הלך לאט מדי בהר ושוחרר אחה"צ    אחרי החיפוש נעצר גליק, לא נמסר באיזו עילה
עידן יוסף
מקורבו של נתניהו, נתן אשל, נשמע בהקלטה משוחח עם יו"ר עוצמה יהודית - ואומר לו שראש הממשלה היה מעדיף אותו על פני ימינה    בן גביר על הקריאה של אשל שיפרוש מהמרוץ: "אין לנתניהו 61 בלעדי, אני הולך עד הסוף"
איציק וולף
מבהירה שבהצעתה לפטור מעסיקי עובדים זרים מהפרשה לפנסיה עבור עובדיהם היא מתכוונת אך ורק לעובדים זרים חדשים אשר לדבריה "יבחרו אם הם רוצים לבוא או לא - בתנאים שיידעו מראש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il