X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקיי ליין עגורנים תובעת 7 מיליון שקל, בטענה שאלביט וליאור אביטן משתמשים שלא כדין במידע שחשפה בפניהם במסגרת מיזם משותף לעגורן אוטונומי
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה]

חברת סקיי ליין עגורנים וטכנולוגיות, העוסקת בעגורנים לבנייה, תובעת 7 מיליון שקל מחברת אלביט מערכות או את אכיפת החוזה ביניהן.
בתביעה, שהוגשה (25.2.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי ביוני 2017 נוצר קשר בין מנכ"ל התובעת, אביב כרמל, לבין ליאור אביטן - כיום מנכ"ל ושותף בחברת אולטראוויז שבבעלות אלביט. הצדדים סיכמו לשתף פעולה בפיתוח עגורן אוטונומי שיופעל מרחוק ויסייע גם בניהול ופיקוח, לשם שליטה על אתר הבנייה בכללותו.
סקיי ליין אומרת כי הצדדים חתמו על כתב התחייבות הדדי לשמירת סודיות ואי גילוי. היא חשפה בפני אביטן את הטכנולוגיות הייחודיות שלה ואת נושא תפעול העגורנים, ושימשה כאבן שואבת למידע ורעיונות עבור אלביט ואביטן - אשר מצידם לא שיתפו אותה במידע כלשהו. לטענתה, אלביט ואביטן מידרו אותה תוך התעלמות מזכויותיה, ופעלו לנישולה מהפרויקט אשר היא שותפה מלאה לו, ולבסוף הקימו את אולטראוויז תוך שימוש במידע שהוציאו ממנה.
בית המשפט מתבקש לקבוע, כי סקיי ליין זכאית ל-50% מהזכויות במיזם בחברת אולטראוויז או ל-50% מהקניין הרוחני של המיזם המשותף. לחלופין היא תובעת פיצוי בסך 7 מיליון שקל. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אמיר סילש וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  26/02/2020   |   עודכן:  26/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
ברק מאיים על כחול לבן, שאם גבי אשכנזי ימשיך לעצבן אותו - או אז יצוף אותו קרחון ויעלה מעלה מעלה מלוא כיעורו, ויטיל על כחול לבן צל קודר ושחור. "ישראל לפני הכל" צורחת כחול לבן במבטא גרמני בולט
מירב ארד
התייחס לפרשת המימד החמישי: "פלופ תקשורתי אחד גדול. יש ארומה פוליטית סביב פתיחת החקירה"    על אמירתו על עליונות הרשות השופטת הבהיר: "הפרלמנט הוא הריבון"
מירב ארד
טוענת בעתירה כי מפלגת הליכוד מפרה את חוק מימון מפלגות ומשתמשת ב"אם תרצו" כזרוע ביצועית לתעמולה אסורה    מזכ"ל מרצ, תומר רזניק: "קורא לעצור את פעילות העמותה"
איתמר לוין
פועל נהרג בינואר 2012, כתב האישום הוגש באוגוסט 2016 ופסק הדין הסופי ניתן בפברואר 2020    מנהל העבודה נדון לשמונה חודשי עבודות שירות - ואלרון אומר שהעונש קל מאוד
עידן יוסף
תלמידי ישיבות ביחידות הקרביות ישרתו 18 חודשים ולא ישובצו בחיל-התותחנים ובחיל-האיסוף הקרבי    המטרה: "חיזוק גדודי החוד המבצעי"    תלמידי 15 ישיבות שראשיהן התנגדו למהלך, ימשיכו לשרת 17 חודשים, בהתאם לחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il