X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חממות בכפר הנגיד לגידול קנביס

סכסוך ישראלי-אוסטרלי על קנביס

אסף כהן ודיקטורים בחברת Creso Grow תובעים 5.3 מיליון שקל ומניות ב-2 מיליון דולר מחברת Creso Pharma האוסטרלית והעומדים בראשה
▪  ▪  ▪
לקראת מכירה לחברה קנדית

דירקטורים בחברת Creso Grow תובעים 5.3 מיליון שקל מחברת Creso Pharma האוסטרלית ומן העומדים בראשה, בטענה להפרת הסכם במיזם קנביס. התביעה הוגשה (27.2.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בידי אסף כהן, מירב כהן, ניר גלבוע ועמית בנאי, נגד היו"ר בועז וכטל והמנכ"ל מרים הלפרין-ורנלי.
בתביעה נאמר כי אסף כהן הוא בעליהן של חממות המתמחות בריבוי וייחורים ברמה גבוהה, ועל כן ביקשו הנתבעים לחבור אליו להקמת מיזם משותף לגידול קנביס. לדברי התובעים, הנתבעים התחייבו לממן את פעילות המיזם בהלוואה בסך 1.5 מיליון דולר והענקת אופציות לתובעים בחברה האוסטרלית בשווי של 2 מיליון דולר. עוד הוסכם על הקמת חברה חדשה, בה יוקצו לאסף כהן 26%.
בספטמבר 2018 נחתם בין הצדדים הסכם להקמת חממות לגידול קנביס בכפר הנגיד והפצת התוצרים בישראל ובעולם. אולם ביוני 2019 הודיעה החברה הנתבעת שהיא מצויה בהליכים מתקדמים למכירתה לחברה קנדית, ואז החלו הנתבעים לנקוט בשורה של פעולות המפרות את ההסכמים עם התובעים, ואשר עיכבו את המיזם המשותף - נטען בתביעה. מאוחר יותר נודע לתובעים, כי לנתבעים אין יכולת כלכלית לעמוד בהתחייבויותיהם.
בית המשפט מתבקש לפסוק לאסף כהן פיצוי בגין רווחים צפויים מהפרויקט בסכום מוערך של 5.25 מיליון שקל, ובנוסף לחייב את הנתבעים לרשום על שמו ועל שמות יתר התובעים מניות בחברת Creso Pharma בשווי של 2 מיליון דולר ולחלופין לשלם להם את שווי המניות. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד מאיה עזריאל-לאוב וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  28/02/2020   |   עודכן:  28/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תחנות תל אביב לא תחזורנה לפעילות תקינה בסופי השבוע, לאחר שרכבת ישראל חזרה בה מהצהרתה בשל "הרצון להתקדם בהסבת מסילות איילון להנעה חשמלית"
עידן יוסף
התקיפות מיוחסות לצבא אסד    באנקרה מאשרים את מותם של תשעה חיילים, וארדואן כינס את מועצת הביטחון של ארצו    בטורקיה הוחלט לפתוח את הגבול עם סוריה ולא למנוע מפליטים סוריים לעבור את הגבול לאירופה
עידן יוסף
בראיון לאתר רוסי רמז אביגדור ליברמן כי ימליץ לנשיא על עצמו להרכיב את הממשלה הבאה, ולכל היותר לא ימליץ על נתניהו וגנץ כמועמדים להרכיבה    גנץ: "ליברמן ילך עם נתניהו"
עידן יוסף
עידן יוסף
ישראל בכר, שליווה את גנץ בקמפיין הבחירות, תקף את יו"ר כחול לבן בשיחה סגורה שבוצעה בימים האחרונים עם מכר קרוב שלו    כחול לבן בתגובה: "תעשיית השקרים מבית היוצר של הליכוד ממשיכה לפעול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il