X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי עשרות שנוים של שיתוף פעולה

עו"ד יקירביץ נגד מש' גזונדהייט

אלעזר יקירביץ, שהיה עורך דינו של אברהם גזונדהייט - מבעלי ערד השקעות - תובע 6 מיליון שקל מבתו וחתנו, בטענה שהפרו סיכום לתשלום דיבידנד בחברת נדל"ן משותפת
▪  ▪  ▪
אהליאב 3 ירושלים - אחד הנכסים [צילום: סטריט וויו]

עו"ד אלעזר יקירביץ תובע 6 מיליון שקל מבני הזוג רבקה בש ודני בש, בתו וחתנו של איש העסקים המנוח אברהם גזונדהייט. לטענת יקירביץ, השניים מסרבים לשלם לו את חלקו בדיבידנד בחברת נדל"ן משותפת.
גזונדהייט היה בעל שליש ממניות חברת הנדל"ן ערד שבבעלות שלמה אייזנברג, אשר לבסוף רכש את חלקו (למעשה את חלקה של אלמנתו, שושנה גזונדהייט) ב-700 מיליון שקל, מתוכם 510 מיליון שקל במזומן. יקירביץ היה שנים רבות עורך דינה של המשפחה, ולדבריו היה לו חלק משמעותי בעסקה למכירת מניות ערד.
על-פי התביעה, שהוגשה (24.2.20) לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשנת 2010 קיבלו בני הזוג בש מגזונדהייט במתנה חברות זרות שהחזיקו בחמישה נכסי מקרקעין בירושלים ובתל אביב. בש הציעו ליקירביץ לרכוש 20% משתי החברות, הוא עשה זאת ושימש כמנהלן וכיועץ המשפטי שלהן. בשנת 2015 הוקמה החברה הישראלית אלפור השקעות, אליה הועברו הנכסים, וחלוקת המניות בה זהה לזו של החברות הזרות.
לדברי יקירביץ, בסוף 2018 התגלעו חילוקי דעות בינו לבין דני בש והם החלו לנהל מו"מ על היפרדות. תוך כדי השיחות, נמכר בנובמבר 2019 אחד מנכסי החברה והתמורה נטו שקיבלה הייתה 37 מיליון שקל. בדצמבר 2019 סוכם, טוען יקירביץ, כי יתרת הרווחים לחלוקה שבקופת החברה - 31 מיליון שקל - תחולק כדיבידנד לבעליה, כך שחלקו הוא 6 מיליון שקל.
לטענת יקירביץ, בש חזרו בהם לפתע מסיכום זה וטענו, שהדיבידנד יחולק רק לאחר שימכור להם את מניותיו בחברה לצורך היפרדות ביניהם. הסכסוך החמיר ולפני שבועיים דרש דני בש מיקירביץ להוציא את חפציו האישיים ממשרדי החברה בתוך 48 שעות. הוא גם מציין, כי במקביל החליטה שושנה גזונדהייט להפסיק להיעזר בשירותיו המשפטיים. יקירביץ טוען, כי בש מנסים לכפות עליו את תנאי ההיפרדות שקבעו, ומבקש לחייב אותם לשלם לו את הדיבידנד. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אלירם בקל ומור ליברמן, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  01/03/2020   |   עודכן:  01/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר ההסתדרות פנה למנכ"ל משרד האוצר וביקש ממנו הנחות את הגורמים המקצועיים בקרן הסיוע הכלכלי לעסקים שנקלעו למצוקה להעביר לחברת אל על 50 מיליון שקל לכיסוי הנזקים שנגרמו לה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה
איתמר לוין
מתי בן-דוד הורשע באונס, מעשי סדום ומעשים מגונים בשש עובדות חרדיות    בית המשפט: הוא לא כיוון כלפיהן אקדח, אך יצר מאזן אימה ואיים להרוס את חייהן אם יתלוננו
איציק וולף
צוות מיוחד במשרד האוצר יבחן את ההיבטים הכלכליים של התפרצות נגיף הקורונה ויגיש מסקנות לוועדת השרים
אביתר בן-צדף
למסוק HH-60W מכלי דלק פנימיים גדולים יותר, כדי להגדיל את יכולתו לשהות באוויר, מכשור (אוויוניקה) מתקדם לניווט, לתקשורת ולמחשוב ומערכות הגנה כולל לוחות שריון
איציק וולף
בזק דיווחה על אינדיקציות ראשוניות לירידה בהיקף של 80 מיליון שקלים בערכה של החברה הבת בזק בינלאומי    "סכום זה נמצא בבדיקה, אינו מבוקר, ויתכן כי יוערך לבסוף באופן שונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il