X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גזר דין בבית המשפט המחוזי בבאר שבע:

אימהות ביצעו עבירות מין בבנות

גבר ביצע במשך 17 שנים עבירות מין בבתו החורגת ובמשך שנתיים בבתה של שכנתו - והאימהות ידעו על מעשיו ואף נטלו בהן חלק הגבר נדון ל-27 שנות מאסר, והאימהות - לעשר שנים ול-4.5 שנים
▪  ▪  ▪
אינפלד. פגיעה תחת פגיעה [צילום: בוצ'צ'ו]

אמותיהם של ילדות שנפלו קורבן לעבירות מין נדונו לעונשי מאסר משום שידעו על העבירות ואף ביצעו חלק מהן בעצמן. העבריין העיקרי היה אביה החורגת של אחת הילדות, והוא נדון ל-27 שנות מאסר.
בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסם (יום ה', 12.3.20) את עיקרי גזר הדין, בלא שמות הנאשמים וללא הנוסח המלא שלו. את העבירות ביצע הגבר בבתו החורגת, אשר אימה/אשתו נדונה לעשר שנות מאסר. עבירות נוספות הוא ביצע בילדה שהתגוררה בסמוך, ואימה נדונה ל-4.5 שנות מאסר.
הגבר הורשע בעבירות אונס, מעשי סדום ועבירות מין נוספות שביצע בבתו החורגת במשך 17 שנים, מאז הייתה בת 11. הבת הרתה לו וילדה בן, אותו גידל האב כבנו. כאמור, אימה של הילדה ידעה על המעשים של בן זוגה והשתתפה עימו באופן פעיל בעבירות המין. השכנה השתתפה בחלק מעבירות המין שביצע הגבר.
בית המשפט קבע, כי מדובר במאות עבירות, אשר בוצעו על בסיס יום-יומי ולעיתים מספר פעמים ואשר כללו גם אלימות קשה. כמו-כן, שלחו בני הזוג את הנערה לעבוד מגיל 15 ונטלו לעצמם בכפייה את כספה. על-מנת שהמתלוננת לא תוכל לעזוב את הנאשם לעולם, הכניס אותה הנאשם להריון בכפייה ובאלימות, ונולד להם ילד, אשר התגורר יחד עימם והנאשמים גידלו אותו כבנם. גם לאחר שהפסיק את ביצוע עבירות המין, המשיך הגבר להכות אותה ולאיים עליה, עד שברחה מן הבית.
בנוסף, קיים הנאשם קשר רומנטי עם שכנתו, שהייתה אם יחידנית ולה שתי בנות קטנות. האם שילמה לו כדי שיטפל בבנותיה כאשר שבו מבית הספר, והוא ניצל את ההזדמנות לבצע מעשי סדום מרובות באחת מהן, בסלון הבית, כאשר הייתה בת שמונה עד עשר. גם השכנה ביצעה עבירות מין בבתה. שתי הבנות הוצאו בשלב מאוחר יותר מחזקתה של האם.
השופט אלון אינפלד אומר בגזר הדין: "זדון ליבו של הנאשם מגיע לשיא חריג בהקשר לגרימת ההריון למתלוננת 1... אין מדובר בהריון שנגרם ברשלנות, קלות דעת או אפילו אדישות אכזרית לגורלה של המתלוננת, אגב ניצולה המיני באופן מחפיר. מדובר בהריון שנגרם לכתחילה, בכוונת מכוון... מדובר בפגיעה עמוקה עוד יותר בחירותה של המתלוננת, וביטוח לרצונו של הנאשם לקשור את המתלוננת אליו, לכל חייו, ולמעשה גם אחרי מותו למשך כל חייה.
"קשה לדמיין אכזריות קשה מזו. הגמול ההולם לפגיעה כה עמוקה בחרות, הוא פגיעה עמוקה בחרות. הכלי היחיד שניתן לנו על-ידי המחוקק, הוא המאסר הממושך, שספק אם יש בו פגיעה בחרות באותה עוצמה בה פגע הנאשם במתלוננת. בהעדר כלי אחר, אנו נשתמש בכלי שניתן לנו".

תאריך:  12/03/2020   |   עודכן:  12/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אימהות ביצעו עבירות מין בבנות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מזעזע ביותר. ל"ת
חלחלה  |  12/03/20 15:42
2
הוצאה להורג
אשוש  |  12/03/20 15:55
3
מסכן הילד שנולד. נולד למשפחה
מסכן  |  12/03/20 17:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מינץ דן לבדו בערעור על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב לבטל פסק בוררות וקיבל אותו    חיות קובעת: מדובר בתיק אשר חייב להידון בפני הרכב של שלושה שופטים
עידן יוסף
הרב דוד לאו פרסם הנחיות הלכתיות שבהן נקבע כי הנחיות משרד הבריאות בנושא ההתגוננות מנגיף הקורונה מחייבות הלכתית    לימוד תורה ומנייני תפילה יש להמשיך בהתאם להנחיות
מירב ארד
10 אנשי צוות רפואי שבאו במגע עם רופא נשלחו לבידוד    שני אחים מכפר יונה נדבקו מאביהם ששב מספרד   האוניברסיטה העברית דוחה את פתיחת הסמסטר    עיריית ירושלים מפסיקה את קבלת הקהל
מירב ארד
שר הפנים קרא להקים ממשלת אחדות במתכונת חרום בשל התפשטות הנגיף בארץ    הציע לאמץ את המודל של קוריאה הדרומית של בדיקות המוניות
איציק וולף
מזכ"ל הסתדרות המורים פנתה לראש הממשלה בדרישה להורות באופן מיידי על סגירת גני ילדים ובתי ספר והאשימה את הממשלה בהעדפת אינטרסים כלכליים על פני הדאגה לבריאות התלמידים, המורים ובני משפחותיהם    "זו לא הפעם הראשונה שמשרד החינוך מפקיר את עובדי ההוראה והתלמידים ושם אותם בחזית"    השר פרץ: "אין צורך בביטול הלימודים בסיטואציה הנוכחית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il