חברת שימורי הדגים סטארקיסט מנסה להדיר את רגלי מתחריה וליטול לעצמה את כל האריזות בצבע ירוק. זאת, לאחר שנאלצה לסגור את המפעל בישראל בעקבות הורדת מכסים, וחברת-האם האמריקנית נקנסה ב-100 מיליון דולר על תיאום מחירים. כך טוענת חברת ויליגר, בתגובה לטענותיה של סטארקיסט על חיקוי מוצריה.
בתגובה שהוגשה (30.3.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר כי תביעתה של סטארקיסט ובקשתה לצו מניעה זמני נגד ויליגר, מבוססת על הטעיות והסתרת עובדות מהותיות. סטארקיסט יצאה נגד השימוש שעושה ויליגר בשם Seakist, אך ויליגר אומרת שהסימן הזה רשום על שמה מאז 1986, היא השתמשה בו - כולל באריזות בצבעי ירוק ולבן - וסטארקיסט לא העלתה טענה כלשהי נגדה.
עוד טוענת ויליגר, כי הסימן של סטארקיסט (בניגוד לזה שלה) מורכב משתי מילים נפרדות (על-ידי רווח, דמותו של צ'ארלי הטונה או מקף) ועל כן לא תיתכן הטעיה. לדבריה, הסיומת Kist אינה מונח חסר משמעות שהמציאה סטארקיסט כפי שזו טוענת, אלא ביטוי מוכר שמשמעותו "מארז" ואשר נמצא בשימוש בינלאומי לתיאור שימורי דגים מאז ראשית המאה ה-20.
לדברי ויליגר, אריזותיה של סטארקיסט המשווקת ברשת אושר-עד - ואשר עומדות בלב ההליך - נושאות רק סימן מסחר מעוצב בעברית (סטאר קיסט) שהדמיון בינו לסימן Seakist קלוש אף יותר. שוק מוצרי הטונה הוא שוק רווי, ומתחרים רבים עושים שימוש בצבעים ירוק ולבן, וסטארקיסט עצמה עושה שימוש בצבעים שונים, ועל כן לא תיתכן גניבת עין. ויליגר טוענת, כי בהינתן כל הנתונים (כולל מחיר המוצר, המשקל, גודל האריזות והעיצוב) - לא תיתכן הטעיה של הצרכנים וממילא אין בסיס לתביעה ולבקשה לצו מניעה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד
יוסי מרקוביץ,
נתניאל אגו ואסף טננבאום.