זמני המענה במוקדי השירות של חברות התקשורת ממשיכים להיות ארוכים מהרגיל אם כי ניכרת מגמת שיפור מסוימת. משרד התקשורת שלח אזהרות לחברות שחורגות באופן בוטה מהזמנים שנקבעו.
בתחום התקשורת הנייחת חל גידול משמעותי בתעבורת הנתונים (כ-25% בממוצע יומי), ללא חריגה מהנורמה מאז פרוץ המשבר. בתחום התקשורת הנייחת חל גידול של 25-20 אחוז בזמן האוויר של השיחות והגלישה, גם כן ללא חריגה.
משרד התקשורת פנה לחברות להיערך כנדרש לעומס בתעבורת הנתונים הצפוי בערב פסח.