X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן שיזף טוען שלא קיבל מענק הסתגלות מובטח בסך 300,000 שקל כאשר סיים את עבודתו הפניקס: הוא קיבל מענק פרישה וכעת תובע בונוס שאינו מגיע לו
▪  ▪  ▪
האם הייתה הבטחה [צילום: סטריט וויו]

בן שיזף תובע מענק הסתגלות בסך 350,000 שקל מקבוצת הפניקס, בה שימש בשנים 2019-2008 כמשנה למנכ"ל ומנהל תחום חיסכון ארוך טווח, מנכ"ל הפניקס פנסיה ויו"ר אקסלנס גמל.
בתביעה, שהוגשה (20.4.20) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר כי ביולי 2018 הודיע לו המנכ"ל דאז, אייל לפידות (כיום מנכ"ל שיכון ובינוי), כי הוחלט לסיים את עבודתו בחברה וכי יקבל מענק הסתגלות בסך 300,000 שקל. שיזף אומר כי הופתע מאוד מן ההודעה אך החליט שלא לשנות את ההחלטה. אולם סמנכ"ל משאבי האנוש בחברה אמר שלא ידוע לו על כך. לפידות אומנם אישר את הבטחתו, אך היה זה לאחר שכבר גם הוא עזב את הפניקס, והסמנכ"ל הודיע לשיזף שלא יקבל סכום זה. שיזף טוען, כי בידיו הוכחות ברורות להתחייבותה של הפניקס לשלם לו את המענק.
הפניקס הגיבה לפני חודשיים לפניית בא-כוחו של שיזף, עו"ד ערן קייזמן, באומרה, כי שיזף קיבל עם פרישתו בפברואר אשתקד מענק פרישה בסך 300,000 שקל. לדבריה, שיזף מנסה בכוונה לבלבל בין מענק זה לבין בונוס שלטענתו מגיע לו בגין ביצועיו בשנת 2018, בעוד שהיא לא התחייבה לשלם לו את הבונוס.
עוד אומרת הפניקס, כי העסקתו של שיזף הסתיימה בשל חוסר שביעות רצון מתפקודו, כפי שלפידות אמר לו במפורש. החברה הסכימה להעניק לו בונוס של 125,000 שקל בגין שנת 2018, למרות שסברה שסכום זה אינו מגיע לו, וזאת בתנאי שיחתום כמקובל על מסמך העדר תביעות. שיזף סירב לחתום ודרש 300,000 שקל, אומרת החברה, וכאמור לשיטתה סכום זה אינו מגיע לו.

תאריך:  22/04/2020   |   עודכן:  22/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טראמפ נסוג מכוונתו לאסור כליל את ההגירה החוקית לארה"ב: יאפשר כניסה של עובדים זמניים ואיחוד משפחות של אזרחים אמריקנים    לא יינתנו אישורי עבודה קבועים ולא תותר כניסת פליטים
עידן יוסף
השגרירויות והקונסוליות יארחו את המתמודדים, שיוכלו להשיב לשאלות באמצעות שידור לוויני    כלל טקסי הזיכרון ויום העצמאות, לרבות החגיגה בבית הנשיא והענקת פרסי ישראל, יתקיימו ללא נוכחות קהל
עידן יוסף
המכתב שאמור היה להתפרסם בבטאון דגל התורה קורא לפתיחה מיידית של מוסדות התורה תוך שמירה על הוראות הבריאות    המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ביקר בישיבה חרדית בניסיון למצוא פתרון    הרבנים מאיימים בצעדים חריפים לנוכח הסחבת
עידן יוסף
אישר כי בשום מצב לא היה משתף פעולה עם נתניהו ומעדיף בחירות    "מתנצל בפני כל מי ששכנעתי בשנה האחרונה להצביע לבני גנץ"    "אני יודע מה הם חושבים זה על זה"    הליכוד: לפיד העדיף לנסות לגרור את ישראל לבחירות רביעיות, ולהטיף מהיציע. זמנו עבר"
עידן יוסף
בהצהרה לעיתונות אמר יו"ר כחול לבן: "בחרנו בשליחות לאומית על פני שליחות מפלגתית"    "בחרנו לצאת ממרחב הנוחות ההצהרתי ולעבוד מבפנים"    "עדיף לנצח את הקורונה מאשר לנצח ברשתות החברתיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il