X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה, העוסקת בייצור קנביס רפואי, הציגה הפסד של 46.5 מלש"ח הנובע לטענתה מהפסדים בהוצאות חשבונאיות שאינן תזרימיות לרבות הוצאה חשבונאית חד-פעמית בקשר עם השלמת עסקת המיזוג עם השלד הבורסאי של מדיקל קומפרישין גידול של 41% בהכנסות שעמדו על 20.9 מלש"ח
▪  ▪  ▪
[צילום: חוליו קורטז, AP]

חברת פארמוקן גלובל, העוסקת בקנביס רפואי, סיימה את שנת 2019 בהפסד של 46.5 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח של 6.4 מיליון שקלים בשנת 2018. לטענת החברה, מקור ההפסדים בהוצאות חשבונאיות שאינן תזרימיות לרבות הוצאה חשבונאית חד-פעמית בקשר עם השלמת עסקת המיזוג עם השלד הבורסאי של מדיקל קומפרישין.
הכנסות החברה לשנת 2019 הסתכמו לסך של כ-20.9 מיליון ש"ח, גידול של 41% בהשוואה להכנסות החברה בתקופה המקבילה אשתקד שהסתכנו לסך של כ-14.8 מיליון ש"ח. הגידול בהכנסות החברה נבע מגידול בהיקף הפעילות העסקית ובהיקף המכירות, שנבעו בין היתר ממכירות לבתי מרקחת, עם המעבר לאסדרה החדשה.
הרווח הגולמי Non-GAAP לשנת 2019 הסתכם בכ-12 מיליון ש"ח המהווים כ-58% מההכנסות לעומת כ-8 מיליון ש"ח המהווים כ-54.2% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע בעיקרו מהגידול בהכנסות החברה וכן מהמשך ייעול תהליכי הגידול והייצור.
הרווח התפעולי Non-GAAP לשנת 2019 הסתכם בכ-5.6 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-21% בהשוואה לרווח תפעולי של כ-4.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לשנת 2019 הסתכם לתזרים שלילי בסך של כ-0.3 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים חיובי של 2.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נבע מגידול ביתרת הלקוחות בסך של 2.1 מיליון ש"ח לאור שינוי בזהות הלקוחות ותנאי התשלום כתוצאה מהמעבר לאסדרה החדשה.
יתרת מזומנים ושווי מזומנים לשנת 2019 הסתכמה ב-14.3 מיליון ש"ח לעומת כ-1.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ללא חוב.
גיל חובש, בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן, ציין כי מורגש עיכוב בפעילות החברה בחוץ לארץ בשל משבר הקורונה. לדבריו, בחברה מקווים להודיע על תחילת הייצור באוסטרליה במהלך המחצית השנייה של השנה, ככל שזירת הקורונה לא תגרום לעיכובים נוספים. "המכירות מפעילות משותפת זו, בה מחזיקה החברה 35%, מיועדות לשוק האוסטרלי וכן למזרח הרחוק לרבות לשוק הסיני שם אנו עתידים לשווק באמצעות מפיצה מקומית 7-8 מוצרים חדשניים שפותחו באמצעות הפורמולות הייחודיות של פארמוקן, לתחום הדרמא-קוסמטי והקוסמטי", ציין.
עוד העיר כי נכון להיום, התפרצות נגיף הקורונה בארץ, לא השפיעה לרעה על מכירות החברה שאף החלה בתקופה זו, בשיתוף פעולה עם מפיץ מורשה בארץ, להפיץ את המוצרים ע"פ האסדרה החדשה ישירות לבתי המטופלים. "מהלך זה, בשילוב מעבר מלא למכירות ע"פ האסדרה החדשה, צפויים להשפיע לחיוב על הרווחיות הגולמית של שנת 2020. עם זאת, הקורונה כאמור גרמה לעיכוב בתחילת הייצור בחו"ל. כמו-כן, פארמוקן בוחנת אופציות לייבוא קנביס רפואי עבור מכירות בשוק המקומי ובשוק האירופי", אמר.

תאריך:  23/04/2020   |   עודכן:  23/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסות פארמוקן עלו ב-41%: 20.9 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il