X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אסטרטגיית היציאה (לבית הספר)

כ-80% מהרשויות פתחו בתי ספר

493,933 תלמידי כיתות א-ג' וכ-200 אלף תלמידי י"א-י"ב יחזרו ללימודים בחלק מהרשויות מתחדשים הלימודים הבוקר ובשאר הרשויות - ככל הנראה עד ליום שלישי במגזר החרדי מתחדשים הלימודים מכיתה ז' ועד י"ב
▪  ▪  ▪
הדרישה - שמירה קפדנית על היגיינה [צילום: פלאש 90]

כמיליון תלמידים צפויים לחזור במהלך השבוע ללימודים. עד ליום שלישי צפויים כ-960 אלף תלמידים בכיתות א' עד ג' ובכיתות י"א וי"ב צפויים לחזור ללימודים. בחינוך המיוחד יחזרו עוד 80 אלף תלמידים ויצטרפו לכ-60 אלף תלמידי החינוך המיוחד שכבר החלו את הלימודים.
על-פי בקשת השר דרעי, בחינוך החרדי יתחדשו הלימודים לכל כיתות חטיבת הביניים והתיכון. כ-127 אלף תלמידים צפויים לחזור ללימודים במוסדות החרדיים.
בהחלטת הממשלה נקבע כי תלמידי כיתות א' עד ג' ילמדו חמישה ימים בשבוע למשך חמש שעות ביום ובקבוצות של עד 17 תלמידים. תלמידי כיתות י"א וי"ב יגיעו לבתי הספר לימים מרוכזים לקראת בחינות הבגרות.
רשויות מקומיות רבות - כ-20 במספר - בהן ערים גדולות כתל אביב, רמת גן, בת ים, באר שבע וחיפה - הודיעו כי ההנחיות שהעביר משרד החינוך ביום שישי הועברו מאוחר מדי מכדי שניתן יהיה להתארגן בזמן לפתיחת הלימודים הבוקר. במגזר הערבי הודיעו אמש כי לא יפתחו השבוע את מוסדות החינוך.
ממשרד החינוך נמסר כי כ-80% מן הרשויות המקומיות פתחו את שערי מוסדות החינוך שלהן וקלטו את התלמידים בבתי הספר הממלכתיים, במגזר היהודי. "הם קיבלו את התלמידים כשהם ערוכים במסכות ואמצעי היגיינה וניקיון ובקבלת פנים חגיגית", נמסר ממשרד החינוך.
שר החינוך, רפי פרץ, אמר כי הוא גאה במורים, במורות, במנהלים ובמנהלות וכי הוא מעריך אותם מאוד. "המסירות שלכם בעבור התלמידים היא מיוחדת ומחממת את הלב. אנחנו לא מתפשרים על השמירה על הנחיות הבריאות. גם אני שולח ילד ונכדים לבתי הספר, החשש מובן אך יש לי אמון מלא במערכת", אמר.

תאריך:  03/05/2020   |   עודכן:  03/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רפי פרץ / Rafi  Peretz
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שמונה עתירות מבקשות למנוע מבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה בשל כתב האישום נגדו ויוצאות נגד סעיפים מרכזיים בהסכם בין הליכוד לבין כחול-לבן    בא-כוחו של נתניהו: בג"ץ לא יכול לבוא במקום הבוחרים; נתניהו לא יתערב בבחירת היועץ המשפטי ופרקליט המדינה    הפרקליטות: יש לאפשר את מימוש רצון הבוחר    השופטים מציינים שהגורם היחיד שניתן לבדוק את שיקול דעתו - הם הח"כים שימליצו על נתניהו
איציק וולף
איציק וולף
הממשלה אישרה להוסיף 250 תקנים לאיזוק אלקטרוני    המכסה עומדת כעת על כ-1,000 עצורים שיוכלו לשהות בבתיהם ולא בבתי מעצר    הגדלת המכסה - מחשש להדבקה בקורונה בבתי המעצר הצפופים
איציק וולף
איציק וולף
על-פי ההסכם, המעסיקים במגזר הציבורי יפעלו להשיב למתכונת עבודה מלאה מספר גבוה ככל הניתן של עובדים המועסקים על ידם, תוך הקפדה על "התו הסגול"    המעסיקים יוכלו לבצע שינויים בסדרי העבודה ובמתכונת ההעסקה ויידרשו לשלם תשלומי 'חלף אבטלה' למועסקים שלא ישובו עדיין לעבודה תוך שימשיכו את ההפרשה הסוציאלית למשכורותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il