X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת שנתיבי איילון מנסה לפתוח בצורה חד-צדדית את כביש עוקף באר יעקב, למרות שהוא מהווה סכנה לחיי אדם בשל מפגעים רבים
▪  ▪  ▪
"גם המשטרה מתנגדת" [צילום: איציק וולף]

המועצה המקומית באר יעקב מבקשת (4.5.20) מבית המשפט המחוזי מרכז לאסור על חברת נתיבי איילון לפתוח את כביש עוקף באר יעקב (כביש 200) בקטע שבין דרך 431 ודרך 44.
בפנייה לבית המשפט נאמר כי מטרת הכביש היא להסיט את התנועה לרמלה העוברת כיום דרך רחוב ז'בוטינסקי ביישוב. לדברי המועצה, נתיבי איילון התחייבה לפני שלוש שנים למסור לה את הכביש לאחר שנציגיה יאשרו את פתיחתו, אך כעת היא מבקשת לפתוח אותו על דעת עצמה - למרות שמהנדס הבטיחות יוסי שמר קבע שמדובר בכביש מסוכן העלול לגרום לפגיעה בחיי אדם.
בתביעה נאמר כי בכביש התגלו ליקויי בטיחות רבים, שאינם מאפשרים את פתיחתו במצבו הנוכחי ומחייבים ביצוע עבודות נוספות לצורך הסרתם. שמר קבע, כי הכביש נמצא במצב עבודה ורחוק ממסירה, וכי פתיחת הכביש לפני טיפול בליקויים היא בגדר רשלנות פושעת, ועל כן אין להפעילו עד לטיפול במפגעים. לטענת המועצה, נתיבי איילון מנסה לפתוח את הכביש במחטף כדי לחמוק מחובתה לתקן את הליקויים בו. לדבריה, למיטב ידיעתה - גם המשטרה מתנגדת לפתיחתו במצבו הנוכחי. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אבי גבאי וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  04/05/2020   |   עודכן:  04/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חברת יישומון התחבורה הציבורית פועלת מנס ציונה ומעסיקה כ-215 עובדים    על-פי ההערכה, כ-100 עד 200 מיליון דולר יחולקו לעובדים על-פי הוותק שלהם
איציק וולף
דיוני מליאת הכנסת על אלפי ההסתייגויות שהוגשו על הצעת החוק לתיקון חוק יסוד הממשלה יחלו מחר בשעה 10:00 בבוקר והדיון ימשך ברציפות עד למחרת בשעה 16:00 אחר-הצהריים    90% מ-30 שעות הדיון במליאה, יינתן לסיעות שנציגיהם אינם נמנות על חברי הכנסת הנמנות על מציעי החוק
איתמר לוין
רבבות חברות לא שילמו את האגרות השנתיות - והחובות לא נגבו    הרשם - השייך למשרד המשפטים - התקשר במשך 13 שנים ללא מכרז עם חברות שהפיצו נתונים שלו, בלא להבטיח שישלמו את מלוא התמורה ובלא בקרה על פעילותן
איתמר לוין
40% מן המעצרים בשנות הדוח לא נכללו בדיווח שנמסר לציבור    דוחות המעצר ברבים מן המקרים אינם כוללים פרטים חיוניים    23% מתוך בקשות העצורים לסניגור ציבורי מולאו רק לאחר שהם נחקרו; 66% מהבקשות נשלחו לסניגוריה רק לאחר החקירה    המשטרה יכלה לשחרר בעצמה אלפי עצורים אך במקום זאת הביאה אותם לבתי המשפט    בניגוד למגמת חוק המעצרים - מספר הבקשות למעצרים עד תום ההליכים זינק פי שלושה    הסעת עצורים נמשכת ימים ארוכים, למרות שהמרחק הממוצע הוא 18 ק"מ בלבד
מירב ארד
יו"ר ועדת הכספים: "זה לא הזמן, אם האירוע יקרה אחרי שתהייה ממשלה יכול להיות שהרפורמה תצא עם שינויים"    מיכל הלפרין: "טובת הצרכן היא הרבה תחרות ומגוון מוצרים"    ברקת: "להגיד שמה שאנחנו עושים זה מחטף - זו שערורייה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il