X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיכון ובינוי טוענת, כי הרשות מנסה לכפות עליה למכור דירות במסגרת מחיר למשתכן במחיר גבוה מזה שהציעה ודורשת לקבל את ההפרשים
▪  ▪  ▪
אור יהודה. המכרז - על ההנחה

חברת שיכון ובינוי נדל"ן מבקשת למנוע שינוי בדיעבד של תנאי מכרזים בהם זכתה במסגרת תוכנית "דיור למשתכן". מדובר במכרזים של רשות מקרקעי ישראל להקמת למעלה מ-1,000 דירות באור יהודה ולוד.
בעתירה, שהוגשה (11.5.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי ועדת המכרזים החליטה, כי זכייתה של שו"ב תמומש על-פי מחירים למ"ר דירתי בנוי הגבוהים בעשרות אחוזים מהמחירים שהציעה במכרזים. שו"ב מסבירה, כי ההתמודדות במכרזי מחיר למשתכן היא על ההנחה הגבוהה ביותר לדירה, וכי נאמר בהם במפורש שמחיר המכירה לדיירים יהיה זה שיירשם בהצעה הזוכה.
לטענת שו"ב, ועדת המכרזים הודיעה לה לאחר זכייתה, כי המחירים שהציעה נמוכים מדי, עליה להעלות את המחיר לדייר ואת ההפרש להעביר לידי רמ"י. הרשות גם הודיעה שתעניק לשו"ב פיצוי אותה קבעה חד-צדדית, ואשר לדברי הוועדה נמוך משמעותית מהנזק שההחלטה גורמת לה. לדברי החברה, צעדים אלו חותרים תחת יסודות דיני המכרזים - זכותו של הזוכה לממש את זכייתו על-פי הצעתו ותנאי המכרז, והאיסור על עורך המכרז לשנות בדיעבד את תנאיו ולכפות על הזוכה תנאים שונים מאלו שהציע.
לטענת שו"ב, ועדת המכרזים כלל איננה מוסמכת לשקול שיקול צדק חלוקתי לצורך קביעת הזוכה במכרז, או לצורך שינוי תנאים בדיעבד. שיקולים אלה אמורים להישקל בעת קביעת תנאי המכרז מלכתחילה ואף לצורך שינוי תנאי המכרז, אך זאת רק עד למועד הגשת ההצעות. לדבריה, אילו רצתה רמ"י להגביל את שיעור ההנחה או לקבוע מחירי מינימום - היה עליה לציין זאת בתנאי המכרזים.
העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד איל רוזובסקי, ליויאן סגל ודניאל פז, וטרם הוגשה תגובת רמ"י.

תאריך:  12/05/2020   |   עודכן:  12/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שו"ב: רמ"י משנה בדיעבד תנאי מכרז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך נחשף בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות    הקיצור: מ-26 ל-21 שעות במחלקות ילדים ופנימית    יו"ר הוועדה עאידה תומא-סלימאן: "בגלל יבוש הרפואה הציבורית, חסרים תקנים - והנטל נופל על המתמחים"
איתמר לוין
מפקדים בחיל-האוויר איימו להעביר קצין רכב לתפקיד זוטר מעבר לקו הירוק, תוך התעלמות ממצבו הבריאותי - והוא התמוטט    ביהמ"ש העליון: מדובר באירוע שהתרחש בצורה מובהקת עקב השירות ולכן יש להכיר בחייל כנכה צה"ל
מירב ארד
שר התחבורה הוסיף: "מבחינתו הציונות הדתית חייבת לקבל את "הצעתו הנדיבה" ולשתוק. אחרי שנה שלמה של נאמנות אפילו משא-ומתן נתניהו לא מצא לנכון לקיים איתנו. כך נראית פטרונות, לא שותפות"    חושף את פרצופו של נתניהו: "ככה הוא מתייחס לכל השותפים שלו. כבר שנים שהוא אוהם אותם קטנים, כנועים"
מחלקה ראשונה
רגע לפני הגעתו לישראל מחר, מזכיר המדינה האמריקני פומפאו בראיון מיוחד לישראל היום    על הריבונות: "אני רוצה להבין מה הממשלה החדשה חושבת"    על המאבק בקורונה: "ישראלים ואמריקנים פועלים במשותף למציאת תרופה"    ועל סין: "הם ניסו להחביא את הנגיף"
מירב ארד
סמ"ר עמית בן יגאל, בן 21 מרמת גן, נהרג מפגיעת אבן בראשו בפעילות מבצעית בכפר יעבד באזור ג'נין    השר בנט: "צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il