X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, ברך את השר ארדן על מינויו לשגריר באו"ם ובוושינגטון. "‏‎בהצלחה גלעד. אין ספק שתגיע להישגים בשני התפקידים האלה, כפי שהיה עד היום בכל תפקיד ציבורי שלקחת על עצמך. נוכל להיות גאים ורגועים, שאיש ציבור כמוך ייצג אותנו באו״ם ובוושינגטון", כתב בהודעתו.
תאריך:  11/05/2020   |   עודכן:  11/05/2020
+בחודש הבא ייחל ניסוי במספר מחלקות בבתי חולים
11:51 12/05/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כך נחשף בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות  ▪  הקיצור: מ-26 ל-21 שעות במחלקות ילדים ופנימית  ▪  יו"ר הוועדה עאידה תומא-סלימאן: "בגלל יבוש הרפואה הציבורית, חסרים תקנים - והנטל נופל על המתמחים"

הפגנה מתמחים תל אביב משמרות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הליכוד: ימינה רוצה לפרק את הגוש
07:57 12/05/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מפלגת הליכוד פרסמה הודעה התוקפת את מפלגת ימינה על סירובה לקבל את הצעת נתניהו למינוי שני שרים מטעמה - שר החינוך ושר ירושלים ומורשת - וסגן שר ביצועי האחראי לחטיבה להתיישבות ולשירות הלאומי  ▪  "דרשו ארבעה תפקידים בכירים שאין להם שום קשר לציונות הדתית"

השר בנט. סרב לקבל הצעת נתניהו [צילום: מרק ישראל סלם]
+השר גלנט: משוכנע שארדן ייטיב לקדם האינטרסים של ישראל
23:18 11/05/20  |  איציק וולף

השר יואב גלנט ברך את השר גלעד ארדן על מינויו לשגריר ישראל באו״ם. "גלעד הוא שר מצויין. משוכנע כי ייטיב לייצג ולקדם את האינטרסים המרכזיים של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית", אמר.

+שקד: בטוחה שארדן יעשה בית ספר לצבועים באו"ם
23:16 11/05/20  |  איציק וולף

ח"כ איילת שקד איחלה הצלחה לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הצפוי להתמנות לשגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית. "‏בהצלחה רבה ‎גלעד ארדן. אתה האיש הנכון במקום הנכון ותייצג את ישראל נאמנה. היה לי העונג לעבוד איתך כשרת משפטים ושר בט״פ בממשלה ואני בטוחה שתעשה בית ספר לכל הצבועים באו״ם", אמרה.

+יו"ר הרשימה המשותפת: ארדן משאיר מאות משפחות מרוסקות
22:41 11/05/20  |  איציק וולף

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, הגיב על הכוונה למנות את השר גלעד ארדן לשגריר ישראל באו"ם ובוושינגטון ואמר כי הקדנציה של גלעד ארדן כשר לבטחון פנים מסמנת שפל חסר תקדים ביחסי ערבים - יהודים.
"הוא מותיר אחריו מאות משפחות מרוסקות בהן נרצח בן בית ושובל של טיוח וזריקת אחריות. לא נותר אלא לברך על כך שהוא יתרחק ככל האפשר מעמדת קבלת החלטות בכל הנוגע במאבק למיגור אלימות מהחברה הערבית. אנחנו נמשיך להאבק נגד הפשיעה והאלימות עד שנחיה בחברה בריאה ללא נשק", אמר.


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn אוסאמה סעדי / Osama Saadi אופיר אקוניס / Ofir Akunis אופיר כץ / Ofir  Katz אורי מקלב / Uri Maklev אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai איילת שקד / Ayelet Shaked אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg אלון שוסטר / Schuster Alon אלי כהן / Eli Cohen אמיר אוחנה / Amir Ohana אסף זמיר / Asaf Zamir אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan דוד אמסלם / David Amsalem דוד  ביטן / David Bitan ווליד טאהא / Waleed Taha ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חיים כץ / Haim Katz טור פז משה יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב גלנט / Yoav Galant יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich יואב קיש / Yoav Kish יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano יזהר שי / izhar  shay יעקב ליצמן / Yaakov Litzman יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מאיר פרוש / Meir Porush מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton מירב כהן / Meirav  Cohen מירי  רגב / Miri Regev מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar מרב מיכאלי / Merav  Michaeli משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משולם נהרי / Meshulam Nahari מתן כהנא / Matan  Kahana ניסים ואטורי נפתלי בנט / Naftali  Bennett סעיד  אלחרומי / Said Elharumi עודד פורר / Oded Forer עודה איימן / Ayman  Odeh עומר ינקלביץ' עופר כסיף / Ofer  Cassif עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely קארין אלהרר / Karin  Elharar רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande רם בן ברק / Ram  Ben Barak רפי פרץ / Rafi  Peretz שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
אלקין: אין ספק שארדן יגיע להישגים כשגריר
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 23
איציק וולף
השר לביטחון פנים קיבל את הצעת ראש הממשלה, שהופנתה אליו בגרסה מצומצמת יותר בסבבים קודמים של הקמת ממשלות, וימונה לשגריר ישראל באו"ם ובמקביל גם לשגריר ישראל בוושינגטון    "גאה ונרגש על הזכות להיאבק על צדקתנו בזירה הבינלאומית ולהגן על ישראל מול העולם"
איציק וולף
מנכ"ל הבית היהודי שלח לפעילי המפלגה מכתב שבו עדכן אותם כי נכון לעכשיו ההחלטה בימינה היא ללכת לאופוזיציה, אך בעקבות קולות שעולים מן הפעילים בשטח - מתקיים דיון על הצעה משודרגת שתאפשר כניסה לקואליציה
עידן יוסף
יו"ר הוועדה למיגור האלימות בחברה הערבית: סולחה זה לא במקום שלטון חוק. נפתח מודל לפיו המשטרה תפעל מתוך הכרה בכלי הסולחה, אך קודם כל אנו דורשים שהחוק יחזור ליישובים הערביים
איציק וולף
ראשי סיעת ימינה התכנסו לישיבה בת שעה והיא הסתיימה בעמדה אחידה בשאלה האם פניה של המפלגה לאופוזיציה או להמשך המו"מ הקואליציוני    "נתניהו החליט לפרק את גוש הימין, להערכתי הוא יצטער על זה"
מירב ארד
ניצן הורוביץ: "החוק שעבר היום הוא עיוות מכוער של שיטת הממשל ושל רצון הבוחר"    לפיד: "מעולם לא רימו מעטים כל כך, מצביעים רבים כל כך"    ח"כ כסיף: "חברי כחול לבן ממליצים באותו נייר גם על הפקרת מערכת הבריאות וסיפוח אפרטהייד"
רשימות נוספות
הכנסת אישרה סופית את חוק הרוטציה  /  איציק וולף
נתניהו יכול לעמוד בראש ממשלת האחדות; ההסכם הקואליציוני ייבחן לאחר החקיקה  /  איתמר לוין
האופוזיציה משכה כל ההסתייגויות  /  איציק וולף
נתניהו ניצח בנקודות - בסיבוב הראשון  /  איתמר לוין
מה ניתן ללמוד (בזהירות) מדברי השופטים  /  איתמר לוין
שני החתומים על חיסול ההסדר  /  ח"כ עפר שלח
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il