X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנפגע במחלקת הלם [צילום ארכיון: גרשון אלינסון/פלאש 90]
שגרת קורונה במבשרת ציון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הוא פונה לבית החולים לניאדו בעיר • שריפה פרצה בשטח פתוח סמוך לכפר אוריה שבשפלת יהודה. 6 מטוסי כיבוי ו-16 צוותים פועלים לכבות את האש, וחוצצים בינה לבתים הורים ובתי ספר זועמים על ההנחיה לעטות מסכות: "ביזארית"
▪  ▪  ▪

גבן בן 64 נפגע (יום ב', 18.5.20) קשה ממכת חום בנתניה. הוא פונה לבית החולים לניאדו כשהוא מעורפל. הוא מטופל במחלקת הלם ועובר סדרת בדיקות. פראמדיקית מגן דוד אדום נועה זוארי סיפרה: "הגבר שכב על ספסל ברחוב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעת חום קשה. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ המקוררת ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור וסיוע נשימתי כשמצבו קשה".
שרפה פרצה בשטח פתוח סמוך לכפר אוריה שבשפלת יהודה. שישה מטוסי כיבוי ו-16 צוותים פועלים לכבות את האש, וחוצצים בינה לבתים. במערך הכבאות והצלה נערכים לשיא גל החום מחר. נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי אמר בהערכת מצב כי מתחילתו של גל החום בסוף השבוע ניכרת עלייה משמעותית של 72% במספר האירועים ברחבי הארץ, בהשוואה לשבוע שעבר. עוד אמר שמחי כי לוחמי האש כיבו ביומיים האחרונים 685 אירועים מבצעיים של שרפות.
מחברת החשמל נמסר כי שיא צריכת החשמל בחודש מאי נשבר שוב. 13.291 מגה וואט בשעה נרשמו היום בישראל.599 מגה וואט יותר מאתמול, 4.7% גידול. שיא הביקוש לחשמל בכל הזמנים נרשם בתאריך 17.7.2019 והוא עמד על 13,568 מגה וואט.
אתמול מת גבר בן 60 ממכת חום בדימונה. חובשי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. תושבים שהיו במקום ניסו לסייע לקרר אותו באמצעות מים, אך לבסוף נקבע מותו.
מחאה נגד חובת עטיית המסכות בשיעור
עיריית הרצליה הודיעה שלא תחדש מחר את הלימודים בכיתות ד' עד י"ב, לאור הוראות משרד הבריאות לעטות מסכה מפני קורונה בשיעורים, על-אף החום הכבד. גם בית הספר אליאנס בתל אביב הודיע שלא יפתח השבוע את שעריו, וימשיך בלמידה מרחוק. בבית ספר יסודי בראשון לציון החליטה הנהגת ההורים להשבית את הלימודים עד יום ראשון.
אמש ביקש משרד החינוך ממשרד הבריאות לשקול מחדש לאפשר לתלמידים להסיר את המסכות בזמן השיעור בכיתות ד'-י'. ביממה האחרונה לא נרשמה תמותה בקרב חולי קורונה בישראל, ומספר המתים נותר 272. 3,335 בני אדם חולים כעת. 57 מהם במצב קשה. שלושה מונשמים נוספו היום למניין.
יו"ר ועד ההורים העירוני בראשון לציון רוני עקירב תקף את ההנחיות ויישומן בבתי הספר. "משרד החינוך הודיע על חזרה ללימודים כשהתלמידים מחויבים לשבת עם מסכות על הפנים" אמר. "בחום הנוכחי גם עם מסכות וחלונות פתוחים, זה בלתי אפשרי, זה לא תנאי למידה רגילים". עקירב הוסיף כי בוועד קוראים להורי בתי הספר לא לשלוח את הילדים, עקב תנאי החום הלא סבירים.
ראש מועצת אלפי מנשה שי רוזנצוויג הודיע למשרד החינוך על כוונתו לא לפתוח את בתי הספר לכיתות ד'-ט'. בהחלטתו ציין רוזנצוויג כי עומס החום החריג, הדרישות של משרד הבריאות וביניהם הדרישה ללמידה רציפה במשך שעות רבות עם מסכה על הפנים, לא אפקטיביות ואף פוגעות בילדים.
"דרשתי ממשרד הבריאות לבטל את חובת המסכה בזמן הלימוד בכיתה או להחליף את המסכה במגן שקוף לכל היותר", אמר. "אם בקשתי לא תענה בחיוב נשקול את צעדינו לגבי המשך הלימודים - או שמחזירים ומאפשרים ללמד כמו שצריך או שלא, אין באמצע".

תאריך:  18/05/2020   |   עודכן:  18/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אסונות/פגעי טבע
יצחק דנון
הנציגות טוענת שחברת הניהול פנרמה אחזקות הזניחה את הבניין וכיום הוא מהווה מלכודת אש לדייריו ולמבקריו    מבקשת לאפשר לה להחליף את פנרמה בחברת טנדו ניהול
איתמר לוין
הפרקליטות מייחסת לחמישה מעורבים - ובראשם מנכ"ל דניה-סיבוס, רונן גינזבורג - גרימת מוות ברשלנות של שישה פועלים וגרימת חבלה ברשלנות ל-23 נוספים
איתמר לוין
פועל נהרג בינואר 2012, כתב האישום הוגש באוגוסט 2016 ופסק הדין הסופי ניתן בפברואר 2020    מנהל העבודה נדון לשמונה חודשי עבודות שירות - ואלרון אומר שהעונש קל מאוד
עידן יוסף
סמוך לשעה 7 בבוקר חשו תושבים בצפון את האדמה רועדת תחתם    מוקד הרעש בים במרחק של 9 ק"מ דרום-מערבית לטירת הכרמל    עוצמתו: מגניטודה 3.8
יצחק דנון
החברה טוענת לנזקים כבדים בשל דליקה שהתחוללה אשתקד במפעל הזכוכית באזור התעשיה ציפורית, כאשר זכוכית נוזלית גלשה מן התנור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il