משרד התיירות משיק קמפיין חדש לעידוד תיירות פנים שנועד לחזק את תעשיית התיירות בעקבות המשבר החמור ביותר מאז קום המדינה, שחווה בימים אלה תעשיית התיירות בישראל, כתוצאה ממגפת הקורונה. הסלוגן שמוביל את הקמפיין: "זה הזמן לחופשה בישראל!" ובמסגרתו מופיעים תיירנים, בעלי צימרים ועובדי בתי מלון ואטרקציות תיירותיות מרחבי הארץ, שיקראו לישראלים לבוא, לטייל ולנפוש. הקמפיין בהיקף של 2.3 מיליון שקלים מתפרסם בפלטפורמות דיגיטליות, ברדיו ובטלוויזיה.
|