X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט דחה את רוב הערעור

פלאפון נקנסה ב-2.3 מיליון שקל

החברה ביצעה בתחילת 2015 עשרות מקרים של הטעיית לקוחות: לא אמרה שישלמו תמורת הטאבלטים שקיבלו, לא חשפה שישנם מסלולים זולים יותר ולא אפשרה לעיין בחוזה לפני חתימתו
▪  ▪  ▪
ניסתה למגר את התופעה

חברת פלאפון תשלם קנס של 2.3 מיליון שקל בשל עשרות מקרים של הטעיית לקוחות. שופט בית משפט השלום בתל אביב, עדי הדר, דחה (14.6.20) את רוב ערעורה של פלאפון על העיצום הכספי שהטילה עליה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.
הרשות מצאה למעלה מ-20 מקרים בהם הטעתה פלאפון את אותם לקוחות בשלושה מישורים: היא לא אמרה להם שישלמו תמורת הטאבלט שקיבלו ב"מתנה", לא חשפה בפניהם מסלולים זולים יותר ולא אפשרה להם לעיין בחוזה לפני חתימתו ולקבל עותק ממנו. ההפרות נעשו בחודשים הראשונים של 2015.
הדר דחה את טענת הסף של פלאפון, לפיה חלק מן העיצום הוטל בחוסר סמכות משום שמקצת מן ההפרות התרחשו כאשר האיסור על אספקת נכס ללא בקשה מפורשת של הצרכן היה בחיתוליו, והיה על הרשות להסתפק באזהרה. הדר אומר כי מהרגע בו האיסור נכנס לתוקפו - הייתה הרשות יכולה להטיל קנסות על הפרתו. עוד הוא קובע, כי הרשות לא הייתה צריכה לגבות עדויות מכל המתלוננים ומכל עובדי פלאפון שטיפלו בהם.
השופט בדימוס אלון רום, אותו מינה הדר לבחון את כל המקרים בצורה פרטנית, מצא שהרשות צדקה בכולם למעט בפרטיו של אחד מהם. הדר גם קבע, כי מאחר שבכל עסקה היו שלוש הפרות שונות - הייתה הרשות זכאית להטיל עיצום על כל הפרה בנפרד. עם זאת, הוא הפחית ב-15% את העיצום המקורי, שכן פלאפון פעלה באותה עת למגר את ההפרות שבוצעו ברמת השטח. פלאפון גם חויבה בתשלום הוצאות בסך 150,000 שקל.

תאריך:  16/06/2020   |   עודכן:  16/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביקורת חריפה של בית המשפט על פרץ וינקלר, שהיה מנהל הכספים של יכין-חק"ל כאשר הייתה בשליטתו של סמי שמעון, ועל עו"ד אילן אורלי, שהיה מן המטפלים בענייניו    חויבו להחזיר לאנג'לה שמעון, אלמנתו של איל הנדל"ן, למעלה מ-800,000 שקל שהעביר וינקלר לאילן - המסייע לו במאבקו לקבל מניות בקבוצה - בלא ידיעתה
איציק וולף
סכסוך העבודה נוגע לכ-70 אלף עובדי מדינה במשרדי הממשלה השונים    הוכרז על-רקע כוונת הממשלה להפחית את מספר העובדים, את רכיבי השכר ואת היקף תקציבי השכר בטענה שהצדדים נעשים באופן חד-צדדי
איציק וולף
ועדת החוץ והביטחון של הכנסת אישרה פה אחד החרגה של עובדי המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מצו ההסכמים הקיבוציים    משרד ראש הממשלה יקדם חקיקה שתייתר את הצורך בהארכה שנתית של ההחרגה
יואב יצחק
בית המשפט פסק: הירשברג הוא הבעלים של 60% ממניות חברת אודלי המחזיקה בעסקי קזינו באוגנדה, ולכן, אין לראות במשיכות כספים שביצע בשנים 2015-2005 מרמה כלפי זילכה וכלפי התובעת (קווין קשרי חוץ)
מחלקה ראשונה
ההכנה לגל השני בשיאה, אך רק כ-5 אחוזים ממכונות ההנשמה שהוזמנו - כבר הגיעו לארץ    משרד הבריאות: "יש ביטולים באופן תדיר ואמינות האספקה נמוכה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il