X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשת מלונות דן נערכת לפתיחה מחודשת של מלונותיה דן אכדיה הרצליה ייפתח ביום חמישי הקרוב ובשבוע הבא ייפתח מלון המלך דוד בירושלים
▪  ▪  ▪
מלון המלך דוד. נסגר לראשונה מ-1929 [צילום: יח"צ]

רשת מלונות דן נערכת לפתיחת חלק ממלונותיה שהיו סגורים במהלך משבר הקורונה שפקד את העולם מאז חודש פברואר 2020.
מלון רות צפת נפתח ביום רביעי בשבוע שעבר, מלון דן אכדיה בהרצליה ייפתח ביום חמישי הקרוב (25.6.20) ומלון הדגל של הרשת, מלון המלך דוד, צפוי להיפתח מחדש ב-2 ביולי. משבר הקורונה היה הפעם הראשונה שבה מלון המלך דוד נסגר מאז שהוקם בשנת 1929.
רשת מלונות דן פעלה לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על-פי ההנחיות של משרד הבריאות. לקראת הפתיחה של המלונות, הרשת יזמה אמנת בריאות ובה עיקרי הדברים והפעולות שהרשת עושה לשמירה על בריאות המבקרים, כמו גם על בריאות אנשי הצוות.
בכל המלונות ייערך חיטוי של כל המבנה, כולל שטחים ציבוריים ומשותפים (שירותים, אולמות, מעליות וכו'), כל המקומות בהם מגישים אוכל ושתייה במלון ועוד. כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים, מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לאורחים על הדלפק.
כל אורח שיגיע למלון יעבור בדיקת חום ואם חום גופו יהיה מעל 37.8 מעלות הוא יועבר לאזור בדיקה נפרד ואם גם בבדיקה השנייה החום יהיה גבוה מהמותר הוא לא יוכל להיכנס למלון. בחדרים תחכה לאורחים ערכה הכוללת מסכה וחומרי חיטוי. דיספנסרים עם חיישן ללא מגע יד יוצבו בכניסה למלונות ובשטחים ציבוריים.
גם בנושא המזון נעשו התאמות, אך איכות האוכל הגבוהה והמוכרת של מלונות דן תישמר. המזון יוגש באופן סטרילי ובאריזות אישיות כשהגשת המנות תעשה על-ידי צוות המלצרים, בכלים מכוסים. סידורי הישיבה בחדרי האוכל רווחו על-פי התקן, תוך שמירת מרחק והימנעות מתורים כשההושבה תעשה בסבבים. בנוסף, לאורחים תהיה אפשרות נוספת לקבלת מזון באמצעות שירות חדרים, כאשר כל הציוד יהיה מחוטא ופרטי המזון שיוגשו לחדרים יהיו מכוסים.

תאריך:  21/06/2020   |   עודכן:  21/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אלקטרה נדל"ן דיווחה כי הקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארצות הברית רכשה 222 יחידות דיור באטלנטה, ג'ורג'יה    ההון העצמי שהושקע ברכישה: 14.7 מיליון דולר
יצחק דנון
הבכיר לשעבר ברשות השידור טוען, כי כתב התקשורת של דה-מארקר פרסם דיבה נגדו וכי אף התגאה בכך שהצליח להוביל להדחתו מן הרשות
אביתר בן-צדף
המפקד החדש של חיל-האוויר בחר בג'ואן באס כנגדת הראשית של החיל    היא תהיה האישה הראשונה, שמונתה לתפקיד הזה בזרוע צבאית אמריקנית    אחר הריגת ג'ורג' פלויד במיניסוטה, התבטאה באס פומבית בענייני גזע בארצות-הברית
אביתר בן-צדף
קידומו לדרגת אדמירל יעוכב    קידום אדמירל סטוארט בייקר, שהיה ממונה על קפטן ברט קרוזיר, יעוכב עד לבדיקה מחודשת, למרות שכבר אושר בסנאט    ועדת בית הנבחרים לשירותים המזויננים חוקרת את הפרשה
איילת פישביין
משרד השיכון החליט: הקיבוץ העירוני בית ישראל בגילה, בהנהגת הרב הושע בן שלום המכונה האדמו"ר מגילה, לא יפונה מעשרות דירות הדיור הציבורי שהוא מחזיק, בגלל חוסר כדאיות כלכלית.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il