X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קטש תובע 290,000 שקל בטענה שהושעה למעשה כאשר נשלח בצורה חד-צדדית לחל"ת בחודשים מארס-מאי, וזאת בנימוק ש"אינו מקיים את כל מטלותיו"
▪  ▪  ▪
קטש. גם עבור אחרים [צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל]

מאמן הכדורסל עודד קטש תובע מאיגוד הכדורסל 290,000 שקל, בטענה שהושעה בצורה בלתי חוקית והוצא בצורה חד-צדדית לחופשה ללא תשלום עד סוף חודש מאי. קטש הוא מאמן הנבחרת הלאומית, הנבחרת האולימפית והפועל ירושלים.
בתביעה, שהוגשה (23.6.20) לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, נאמר כי קטש קיבל רק חלקית את שכרו לחודש מארס והוסבר לו שהאיגוד הוציאו לחופשה ללא תשלום. לדבריו, המנכ"ל יעקב בן-שושן סירב לשוחח עם בא-כוחו, והיו"ר עמירם הלוי סירב להתערב. לטענת קטש, נרמז לו שמדובר בעונש על כך שאינו מבצע את כל מטלותיו, אך זאת ללא פירוט כלשהו. קטש הודיע לאיגוד על נכונותו לוותר על חלק משכרו, הגם שאינו מחויב לכך, אולם שאינו מוכן לוותר על הפרשות פנסיוניות ועל החזר הוצאות משפטיות שנגרמו לו בשל פעולות לא חוקיות של האיגוד.
לטענת קטש, ההחלטה על השעייתו מהווה הפרה של החוזה איתו וככזו היא בטלה מעיקרה. לדבריו, מאחר שהאיגוד מחויב לקיים את החוזה עימו עד תום תוקפו, ההחלטה על הוצאתו לחל"ת מהווה ניסיון להתיר את החוזה בצורה פסולה. לטענתו, הוא מחויב לעמוד על זכויותיו לא רק עבור עצמו אלא עבור כל מאמני האיגוד, אשר זכו ליחס דומה וטרם שבו לעבודה מהחל"ת הפגום, משום שהם חוששים למקום עבודתם, ומשום שידם אינה משגת לקבל ייעוץ משפטי. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד דפנה שמואלביץ וזהר גבע, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  24/06/2020   |   עודכן:  24/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עודד קטש / Oded Katash
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אחרי שבאפריל עדכנה את תחזית הצמיחה וקבעה כי כלכלת העולם תתכווץ ב-3% פרסמה קרן המטבע הבינלאומית עידכון - משבר הקורונה יביא את כלכלת העולם להתכווץ ב-2020 ב-4.9%    95% מהמדינות ירשמו השנה צמיחה שלילית    קובעת: מדובר במיתון הכלכלי החמור ביותר מאז השפל הגדול
עידן יוסף
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתחילה בביצוע החזרה הכללית לקראת מפקד האוכלוסין 2021    לראשונה ניתן יהיה להשתתף באופן דיגיטלי    המפקד האחרון נערך בשנת 2008    מיום ראשון הקרוב יקבלו 35,000 מתושבי ישראל הודעה על השתתפותם
עידן יוסף
‏ראש הממשלה בישיבת הממשלה: "ייקח שבועות לפתח את הישומון הדיגיטלי - שבועות ואני מקווה שלא חודשים. עד אז אנחנו מבקשים להשלים את החקיקה בשימוש בכלי הדיגיטלי של השב"כ. אנחנו מלווים את הבדיקה הזו במתגים של הפעלה ועצירה, 'שאלטרים' כדי לעצור ולהפעיל"
יצחק דנון
עוסק ברכישות מאתרים קמעונאיים בינלאומיים    מערער על קביעת סגנית רשם הפטנטים לפיה קיים חשש להטעיה עם האתר זאפ
איציק וולף
חברת רפאל חשפה משגר חדש לטילי SPIKE NLOS המבוסס על משגר רב טילי עצמאי שניתן להתאים לכל הפלטפורמות היבשתיות - ובכללן כלי הרכב המשוריינים של צבא פולין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il