X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסגרת המהלך, נמצאו 14,477 מקרים בהם הוכרו עצמאים כזכאים חדשים למענק, או שהוגדל סכום המענק ששולם להם. סה"כ שולם במסגרת זו סכום של 40 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לאחר בדיקה נוספת, הוחלט ברשות המיסים, כי ב-5,170 מקרים שבהם נשללה אמש הזכאות למענקים לעצמאים בפעימה הראשונה והשנייה, עקב עידכון דוחות ותיקוני שומות, יושב המצב לקדמותו ושלילת הזכאות תבוטל. ב-1,343 מקרים השלילה תישאר על-כנה, אך, כפי שהודיעה הרשות, היא לא תפעל בשלב זה לגביית המענק ששולם ביתר.
 
במסגרת המהלך, נמצאו 14,477 מקרים בהם הוכרו עצמאים כזכאים חדשים למענק, או שהוגדל סכום המענק ששולם להם. סה"כ שולם במסגרת זו סכום של 40 מיליון שקל.
 
שלילת המענק ב-5,170 מהמקרים הללו, נבעה בין היתר, מבדיקת נתוני הדיווח למע"מ, כך שבכל המקרים בהם דווחה הכנסה מעסק לשנת 2018 ולא נמצא לגביהם דיווח מקביל למע"מ, בוצעה שלילת זכאות. לאחר בחינה של קריטריונים נוספים, הוחלט להשיב את המצב לקדמותו והודעה בעניין תשלח למגישי הבקשות. שווי המענקים שהוחזרו 22 מיליון שקל.
 
ביתר 1,343 המקרים בהם נשללה הזכאות, לא נעשה שינוי בהחלטה, שכן, בהתאם לעידכון נתונים בשומות, שנעשה מאז תשלום המענק, נמצאו מקרים אלו כבלתי זכאים, על-פי הקריטריונים לזכאות. שווי המענקים במקרים אלו עומד על 5 מיליון שקל.
 
יובהר כי במקרים רבים ישנה חפיפה בין הזכאים לפעימה הראשונה והשנייה, לכן מספר המקרים אינו מהווה מספר העצמאים אלא מספר המענקים ששולמו.

תאריך:  01/07/2020   |   עודכן:  01/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוחזר הזכאות למענקים לעצמאים ב-5,170 מקרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נציג האוצר: "מגבשים פתרון אך לוקחים בחשבון שהם מקבלים דמי כלכלה גבוהים; גם בת הזוג יכולה לפרנס"    יו"ר הוועדה ח"כ חיים כץ: "הביאו פתרון עד מחר או שנכפה פתרון בחקיקה"
עידן יוסף
"לא קיבלנו תשובות לגבי התקדמות הרפורמה בבנקאות"    האוצר: המפץ התחרותי הולך להתרחש בשנה הבאה    בנק ישראל: רואים ירידה במדדי הריכוזיות    עו"ד שטרום: לא לכך ציפינו - המפנה צפוי ביוני 2021 אז אמורים לראות פריצה תחרותית וירידה בריביות
עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה בתום דיון ארוך את הצעת החוק וקבעה כי בצו הסגירה ניתן יהיה להפסיק רק חלק מהעיסוק או הפעילות, או לסגור את המקום כולו    במסגרת שיקול הדעת ניתן יהיה לקחת בחשבון גם את מידת הפגיעה בבעלי העסק ובציבור הרחב    הקלה על היכולת להשיג ולערער על צו הסגירה וקבעה כי הפעלת הסמכויות תיעשה על-פי אמות מידה שוויוניות ובהנחיה אחידה שתנוהל ע"י המשטרה ומשרד הבריאות
עידן יוסף
בהודעה שהופצה בשמם של מקורבי ראש הממשלה נאמר: "באופן מדהים ומביש, בכירי משרד המשפטים קראו לנתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו"
עידן יוסף
בבית חולים "סינא אתר" בצפון טהרן אירע פיצוץ מסתורי    הפיצוץ שאירע בשטח מאוכלס גרם לפצועים רבים וללכודים    מחקירה ראשונית של שירות הכבאות עולה כי מדובר בפיצוץ מכלי חמצן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il