X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד החינוך טרם העביר למורי קרן קרב, המלמדים שיעורי העשרה בבתי הספר ובגנים, חוזים לשנה הבאה לחתימה החשש: המורים לא יהיו זכאים לדמי אבטלה כי רק לאחרונה שבו מחל"ת אתמול הודיע המשרד כי הוא נערך גם לאפשרות של לימודים מקוונים שבמסגרתם אין מקום לחוגי קרן קרב
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כ-4,000 עובדי תוכנית קרן קרב, המפעילה חוגי העשרה בבתי הספר, חוששים כי לא יועסקו שוב בתחילת שנת הלימודים הבאה. אתמול פורסם כי משרד החינוך נערך לשלושה תרחישי הפעלה של מערכת החינוך בשנה הבאה. בשניים מתוך השלושה משולבים לימודים מקוונים - אפשרות שמקטינה את הצורך ואת היכולת לשלב חוגי קרן קרב ביום הלימודים.
אלפי העובדים, שמלמדים בימים שגרתיים שיעורי העשרה באמנות, מדע, איכות הסביבה ועוד, במסגרת יום הלימודים, באלפי בתי ספר וגני ילדים בארץ, חזרו רק לאחרונה מחופשה ללא תשלום של מספר חודשים בשל התפשטות הקורונה והשבתת הלימודים.
כעת, מדווחת ההסתדרות כי למרות שהסתיימה שנת הלימודים ושהתחילה החופשה הגדולה, לא העביר משרד החינוך לעובדי קרן קרב חוזים לחתימה מול הרשויות המקומיות, כדי שיוכלו להיערך לשנת הלימודים הבאה שצפויה להתחיל בעוד כחודשיים.
"לתדהמתנו הרבה, הובא לידיעתנו כי טרם אושרה תוכנית העבודה והסכם ההתקשרות לשנת הלימודים תשפ"א, בין חברת המתנ"סים, העמותה לתפנית של קרן רש"י ומשרד החינוך - אשר על בסיסה פועלת תוכנית קרב ברשויות המקומיות. עתידם התעסוקתי של אלפי מדריכים ועובדי תשתית, איננו ברור. קיים חשש לביטחונם התעסוקתי של עובדים ועובדות המועסקים במסגרת התוכנית במשך שנים ארוכות", כתב יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, העביר מכתב דחוף בנושא לשר החינוך יואב גלנט, למנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, וליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס.
לדבריו, בשל הוצאתם של עובדי תוכנית קרב לחל"ת למשך מספר חודשים נפגעה המשך זכאותם לדמי אבטלה, ועל כן, קיים צורך רב יותר לסייע להם בשעת מצוקה זו ולהימנע ממצב שבו יישארו ללא מקור פרנסה.
"בשעה קשה זאת, כשיש מאות אלפי עובדים מובטלים במשק, משרד החינוך מבקש לשלוח עוד אלפי עובדים לבתיהם. אני קורא למשרדי האוצר והחינוך לתת את הדעת ולהגן על משרותיהם של אלפי עובדים ועובדות אשר מחנכים את ילדינו במסירות רבה מזה שנים", טען.

תאריך:  01/07/2020   |   עודכן:  01/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלפי מורי קרן קרב חוששים שלא יועסקו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו שב ואומר שראש הממשלה לא יחיל ריבונות בבקעת הירדן כפי שהתחייב ומדובר במהלך שנועד ליחסי ציבור    "נאכל את הדגים המסריחים ונגורש מן הכפר כפי שקרה בחאן אל-אחמר"
יצחק דנון
מכון המחקר החקלאי תובע 12 מיליון שקל, בטענה שהחברות בקבוצה אינן משלמות לו את התמלוגים המגיעים לו על-פי שורה של הסכמים ביניהם
יצחק דנון
יהודה לנקרי טוען, כי אריאלי - אשר הורשע בעבירות פליליות - ייצג אותו בצורה רשלנית ונושא באחריות לאובדן רכושו
מירב ארד
הוכנית תהיה בפיקוח אקדמי של הקריה האקדמית אונו    בהתאם להחלטת המועצה, התוכנית תוכר כפוף לבחינת תוכנית הלימודים ופרטיה בידי ועדת משנה שמונתה לעניין זה ואישורה הסופי בידי המועצה
איתמר לוין
ניצן נמנע מקבלת החלטה על עילת הסגירה, מחשש לניגוד עניינים - ותיק המשטרה נותר פתוח עד היום    רוזן: לנוכח פסיקת בג"ץ בנוגע למעשיו של מנדלבליט בפרשת הרפז, ולאור תמימות הדעים בפרקליטות בנוגע למשמעותה - היה ראוי לסגור את התיק בהעדר אשמה, למרות אותו חשש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il