X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפירוק עקב תרבות ימנית קיצונית, שהתפתחה בה בחסות מעטה הסודיות, שאופף את הכוחות למבצעים מיוחדים חלק משבעים חיילי הפלוגה יפוזרו לשלוש הפלוגות האחרות בכוחות הגרמניים למבצעים מיוחדים, ואלה שאחראים לאווירה ביחידה יעזבו את הכוחות למבצעים מיוחדים
▪  ▪  ▪
אנֶגרֶט קראמפּ-קארֶנבאואר, שרת ההגנה של גרמניה [צילום: קייט ניטפלד/AP]

אנֶגרֶט קראמפּ-קארֶנבאואר, שרת ההגנה של גרמניה, הודיעה בשבוע שעבר על פירוק פלוגה בכוחות למבצעים מיוחדים (KSK) של ארצה עקב תרבות ימנית קיצונית, שהתפתחה בה בחסות מעטה הסודיות, שאופף את הכוחות למבצעים מיוחדים. השרה האשימה את פיקוד הפלוגה בטיפוח אווירה זו ביחידה.
לדבריה, חלק משבעים חיילי הפלוגה יפוזרו לשלוש הפלוגות האחרות בכוחות הגרמניים למבצעים מיוחדים, ואלה שאחראים לאווירה ביחידה יעזבו את הכוחות למבצעים מיוחדים. בנוסף, הארגון, ההכשרה והאימונים בכוחות למבצעים מיוחדים ייבדקו, כדי לחולל רפורמה בהם.
הכוחות הגרמניים למבצעים מיוחדים הנם חלק מהצבא הגרמני (בּוּנדֶסוֶהר), והוקמו בשנת 1996 עם דגש על לוחמה בטרור ועל חילוץ חטופים משטחים עוינים. הם שירתו באפגנסיטן ובבלקן במבצעים, שעדיין חסויים.
בשנת 2017 דוּוח על מסיבה ביחידה, שבמהלכה הצדיעו לוחמים הצדעה נאצית, והקשיבו למוזיקה ימנית קיצונית. בינואר דיווח הצבא הגרמני, כי עשרים חיילים בכוחות למבצעים מיוחדים חשודים בהיותם ימנים קיצוניים. ארבעה חודשים אחר כך הודיע בריגדיר-גנרל מרקוס קרייטמאייר, מפקד הכוחות למבצעים מיוחדים, כי לא יתיר קיצוניות בין אנשיו.
בחודש מאי התגלה מחבוא נשק, תחמושת וחומרי-נפץ בבית אחד החשודים בסקסוניה. בעקבות זאת הודיעה קראמפּ-קארֶנבאואר על הקמת ועדת חקירה עצמאית, שתבדוק את הנעשה בכוחות למבצעים מיוחדים, ותציע דרכים לרפורמה.

תאריך:  07/07/2020   |   עודכן:  07/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרמניה פירקה פלוגה בכוחותיה למבצעים מיוחדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
1,057 נבדקו חיובית לקורונה ביממה האחרונה    12,717 חולים פעילים, 85 מהם במצב קשה    מאתמול נוספו עוד ארבעה נפטרים למניין קורבנות    מרכז המידע: "שימוש בבדיקת אנטיגנים מהירה - לשבירת שרשרת ההדבקה"
עידן יוסף
מינהל התכנון: במשך שנה בדקנו עם טובי המומחים 21 אתרים. יש שיקולי תעופה, קרקע. לא בכל מקום נכנס שדה. שיקולי נחיצות. שדה ברמון הוא פיל לבן    פרופסור בטכניון: האם עשיתם תסקיר בריאות? נשים בהריון נפגעות מקירבה לשדה תעופה. נמצאו נזקים לעמוד השדרה ושפה שסועה בשלב עוברי. נמצא נזק אורגני ברקמה
עידן יוסף
במהלך דיון על המשבר הכלכלי בעיר, ציין יו"ר הוועדה הממונה בעיר, כי שיעור האבטלה בעיר עומד על 27%, וכי אם מחשיבים גם את העצמאים שאינם עובדים, עומד המספר על כמחצית מתושבי העיר    חברי הוועדה ומנכ"ל משרד הפנים קראו לתוכנית כוללת לשיקום העיר, במגוון תחומים    גפני: "אין עוד הרבה ערי תיירות כמו טבריה, תהיה עלות לתוכנית אבל היא תהיה כדאית"
עידן יוסף
כך קוראת יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא-ביטון    איגוד העובדים הסוציאליים: כאלף תקני עובדים סוציאליים לא מאוישים - כי איש אינו מעוניין לעבוד בשכר כה נמוך
עידן יוסף
מדיניות משרד החינוך גורמת לכך שלא ידוע כמה בני נוער מסתובבים ברחובות - כך אמרה מנהלת השירות לשיקום הנוער בוועדה לזכויות הילד    יו"ר המועצה לשלום הילד: "ללא משאבים ותכנון מראש, המגיפה החברתית שראינו היא כאין וכאפס לעומת מה שנראה בעתיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il