X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד שלושת השוטרים שנעצרו לאחר שתקפו מאבטח בנתב"ג, כלאו אותו וגמרו לשיבוש מהלכי משפט
▪  ▪  ▪
[צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה (יום ג', 7.7.20) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שלושה שוטרים ביחידת הבילוש בנמל התעופה בן-גוריון בגין פציעה בנסיבות מחמירות, איומים, כליאת שווא ושיבוש מהלכי משפט.
על-פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד נטלי חגי מהמחלקה לחקירות שוטרים, במהלך משמרת בטרמינל 3 בנתב"ג הבחין מאבטח סמוי של רשות שדות התעופה בשוטר הבילוש (שגם הוא סמוי). המאבטח חשב שהוא אחד הנוסעים, ניגש אליו, הזדהה בפניו באמצעות תעודת מנוי כאיש ביטחון, וביקש ממנו להזדהות בפניו באמצעות תעודה. השוטר, אשר זיהה את המאבטח, השיב שהוא עצמו שוטר סמוי.
בסמוך לאחר מכן התקשר השוטר לראש הצוות שלו וסיפר על שארע. בתגובה הגיע ראש הצוות יחד עם השוטר לטרמינל 3 ובהמשך הגיע שוטר נוסף למתחם. ראש הצוות הודיע למאבטח כי הוא עצור, ואף הורה לאזוק אותו. הנאשמים אחזו בו בחוזקה בעת שניסה להתקשר למפקדו להודיע על מעצרו. לאחר שהצליח לחמוק מאחיזת הנאשמים, עטו עליו השוטרים דחפו אותו, בעטו בו וחבטו בו.
בהמשך הכניסו הנאשמים את המאבטח לחדר, אזקו אותו, איימו וצעקו לעברו: "הפעם אתם תשלמו על זה, אתה מסרב לשוטר?... אתה תקפת שוטר אין לך מושג לאן נכנסת, אני מבטיח לך ילד שאתה תשב בבית סוהר על זה".
במהלך עשרים דקות לערך, כלאו הנאשמים את המאבטח בחדר, שלא כדין, ומנעו כניסתם של מספר בעלי תפקידים במערך האבטחה של נתב"ג, לרבות מפקדו של המאבטח, וחובשים שעמדו מחוץ לחדר וביקשו להיכנס.
בהגיעם של גורמי פיקוד בנתב"ג, אפשרו להם הנאשמים להיכנס לחדר. מפקדם של הנאשמים, שהבחין במאבטח המדמם, הסיר מעליו את האזיקים, פתח את דלת החדר והכניס את החובשים כדי שיעניקו לו טיפול רפואי.
בסמוך לאחר מכן, כתבו הנאשמים דוחות פעולה כוזבים, והשמיטו את האלימות שהופעלה כלפי המאבטח וכן ציינו עילת מעצר כוזבת לפיה הוא סירב להזדהות בפניהם וסירב לעיכוב.
במשטרה הוחלט לאחר האירוע להשעות את השוטרים. "הוחלט על-ידי פיקוד מרחב נתב"ג להשעות את שלושת השוטרים המעורבים מכל פעילות מבצעית. בסיום בדיקת המקרה יוחלט על המשך הצעדים בעניינם", לשון הודעת המשטרה.

תאריך:  07/07/2020   |   עודכן:  07/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב אישום הוגש נגד בלשי משטרה שתקפו מאבטח בנתב"ג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שרת התחבורה סיכמה על כך עם שר הבריאות אדלשטיין: "גזרה שהציבור אינו יכול לעמוד בה"    עשרות נהגים הפגינו נגד החזרת התשלום במזומן לאזרחים ותיקים
אביתר בן-צדף
הפירוק עקב תרבות ימנית קיצונית, שהתפתחה בה בחסות מעטה הסודיות, שאופף את הכוחות למבצעים מיוחדים    חלק משבעים חיילי הפלוגה יפוזרו לשלוש הפלוגות האחרות בכוחות הגרמניים למבצעים מיוחדים, ואלה שאחראים לאווירה ביחידה יעזבו את הכוחות למבצעים מיוחדים
מירב ארד
1,057 נבדקו חיובית לקורונה ביממה האחרונה    12,717 חולים פעילים, 85 מהם במצב קשה    מאתמול נוספו עוד ארבעה נפטרים למניין קורבנות    מרכז המידע: "שימוש בבדיקת אנטיגנים מהירה - לשבירת שרשרת ההדבקה"
עידן יוסף
מינהל התכנון: במשך שנה בדקנו עם טובי המומחים 21 אתרים. יש שיקולי תעופה, קרקע. לא בכל מקום נכנס שדה. שיקולי נחיצות. שדה ברמון הוא פיל לבן    פרופסור בטכניון: האם עשיתם תסקיר בריאות? נשים בהריון נפגעות מקירבה לשדה תעופה. נמצאו נזקים לעמוד השדרה ושפה שסועה בשלב עוברי. נמצא נזק אורגני ברקמה
עידן יוסף
במהלך דיון על המשבר הכלכלי בעיר, ציין יו"ר הוועדה הממונה בעיר, כי שיעור האבטלה בעיר עומד על 27%, וכי אם מחשיבים גם את העצמאים שאינם עובדים, עומד המספר על כמחצית מתושבי העיר    חברי הוועדה ומנכ"ל משרד הפנים קראו לתוכנית כוללת לשיקום העיר, במגוון תחומים    גפני: "אין עוד הרבה ערי תיירות כמו טבריה, תהיה עלות לתוכנית אבל היא תהיה כדאית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il