חברת מגה מדיה פרסום חוצות תובעת מעיריית חיפה 10 מיליון שקל. התביעה הוגשה (30.6.20) לבית המשפט המחוזי בעיר.
בתביעה נאמר כי מגה מדיה זכתה ב-2017 במכרז של העירייה לפרסום על גבי גשרים ותחזוקתם בחיפה ובקרית חיים והחוזה בין הצדדים נחתם בינואר 2018. התובעת אמורה הייתה להיות זכיינית הפרסום הבלעדית על הגשרים, שילמה לעירייה מיליוני שקלים והשקיעה מאות אלפי שקלים בתחזוקה ובשדרוג שלהם.
אולם, טוענת מגה מדיה, העירייה העניקה ללא מכרז הרשאה לחברה מתחרה להקים מתקני שילוט המתחרים באופן ישיר עם מתקני שלה. בנוסף לכך, העדר הנראות המספקת של חלק מהגשרים וסירובה של העירייה לאפשר החלפת גשרים שראותם לקויה או מוגבלת, פגעו באופן מהותי באפשרות של התובעת למצות את הפוטנציאל הגלום במכרז. עוד טוענת התובעת, כי העירייה הפלתה אותה בגביית אגרות שילוט, בכך שהקפיאה את האגרה בגין מתקני פרסום על גבי גגות, ומאידך העלתה את אגרת השילוט בגין פרסום על גבי גשרים.
עוד טוענת התובעת, כי העירייה הציבה לה תנאים מוגזמים ובלתי סבירים לביצוע שדרוגים והקמת מערכות התאורה בגשרים, סירבה להעניק לה פרק זמן מינימלי להתארגנות לאחר זכייתה במכרז, ואפשרה לגורמים שונים ובהם חברות שילוט מתחרות להציב שילוט בכביש 22 (נתיבי המפרץ). התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד בארי רז ורועי רבינוביץ, וטרם הוגש כתב הגנה.