X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
14 הרשויות שיזכו לתגבור של כ-3,000 שעות שיטור: אשדוד, בת-ים, חדרה, חוף הכרמל, חוף השרון, חיפה, טירת כרמל, מטה אשר, נהריה, נתניה, עכו, עמק חפר, תל אביב יפו ואיגוד ערים כנרת
▪  ▪  ▪
תוגבר פעילות הפיקוח בחופים [צילום: דוברות עירית תל-אביב]

תגבור משטרתי לרשויות חופיות בחודשי הקיץ, במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת לשמירת ניקיון החופים. שוטרי משטרת ישראל ילוו את הפקחים מטעם הרשות החופית בפעולות הפיקוח ואכיפה, במטרה ליצור הרתעה מול עברייני פסולת בחופי הים ולצמצם את הנזק לסביבה החופית והימית.
14 הרשויות שיזכו לתגבור של כ-3,000 שעות שיטור: אשדוד, בת-ים, חדרה, חוף הכרמל, חוף השרון, חיפה, טירת כרמל, מטה אשר, נהריה, נתניה, עכו, עמק חפר, תל אביב יפו ואיגוד ערים כנרת.
היקף מימון הפרויקט הוא 550 אלף שקל. במסגרת פעילות האכיפה, הנופשים המלכלכים בחוף עלולים להיקנס ב-750 שקל על השלכת פסולת וזאת בשל הרגישות הגבוהה של החופים. בשנת 2019 בוצעו במסגרת תמיכה דומה 136 פעילויות שהסתכמו ב-940 שעות שיטור. בסך הכל חולקו 285 קנסות על ניקיון.
השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: "יזמנו סיוע לרשויות החופיות באמצעות שוטרי משטרת ישראל שילוו את פקחי הרשות. נייצר הרתעה מול משליכי הפסולת בחופי הים ונצמצם את הנזק לסביבה החופית. חשוב לזכור: ציבור המבקר בחופים הוא המקור העיקרי לזיהום בפסולת ימית ולכן הוא גם הפתרון. פשוט משאירים את האזור נקי אחרי ביקור בחוף ובים ומונעים סיכונים מהאוכלוסייה ומהסביבה".

תאריך:  13/07/2020   |   עודכן:  13/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מימון לתגבור משטרתי לרשויות חופיות בחודשי הקיץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יעל מזוז-הרפז היא בעלת תפקיד בכיר במשרד, נגדו הוגשה עתירה בנוגע לתאונות עבודה בתחום הבנייה    נציב התלונות: שופט העליון לא היה צריך לפסול את עצמו מלדון בעתירה, אך לגלות עובדה זו לצדדים
עידן יוסף
בניגוד לעמדת רה"מ: ועדת הקורונה אישרה את פתיחת הבריכות וחדרי הכושר    רה"מ ושר הבריאות סיכמו על תו סגול מחמיר ולפיו ייפתחו רק הבריכות המקורות    ח"כ שאשא-ביטון דחתה את המתווה בוועדה    יו"ר הקואליציה מיקי זוהר פועל להדחתה: "את גמרת"
איתמר לוין
חיות: הכתבה של קלמן ליבסקינד והתלונה של ח"כ שלמה קרעי הן "חלק ממסע מכוון של השחרה ודה-לגיטימציה המתנהל מזה זמן מה נגד בית המשפט העליון וחלק משופטיו באופן אישי"    שהם: לתוקפנות ולהתלהמות הנוכחיות "אין להן דבר וחצי דבר עם הרצון למנוע ניגודי עניינים בקרב השופטים"
אביתר בן-צדף
מידע שפרסם המודיעין האמריקני על העברת הכספים, חולל סערה פוליטית בוושינגטון הבירה    במרכז החקירה נמצא סוחר ומתווך אפגני, שקשור, כנראה, ליחידה 29155 במודיעין הצבאי הרוסי, שאחראית לרציחות ולמבצעים אחרים, שמטרתם לערער את היציבות ברחבי העולם
עידן יוסף
עסקים שנפגעו מההסגר בערים החרדיות ייכללו במתווה הפיצויים עליו הוחלט בממשלה    אדלשטיין: מקבל את הטענות בדבר צורך בשקיפות ובשיתוף ראשי הרשויות    אוחנה: לא נאפשר אכיפה מפלה כלפי האוכלוסייה החרדית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il