X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בר דוד. ללא הסכמת המיוצגים [צילום: ההסתדרות]
השרה רגב. למנוע חדלון פרעון
שרת התחבורה מבקשת מהאוצר להקצות 200 מיליון שקל כסיוע ביניים לאל-על יו"ר ההסתדרות קרא לסקטור הטייסים שלא נכח במעמד חתימת ההסכם, לגלות אחריות ולהירתם למשימת ההצלה של אל על "הגענו לנקודת הכרעה במו"מ - להציל את החברה או לתת לה למות, אני גאה בהחלטה שלי"
▪  ▪  ▪

ההסתדרות חתמה בשם טייסי אל-על על הסכם התייעלות, מבלי שהטייסים הסכימו לכך. מדובר בהסכם הכרחי לצורך קבלת חבילת הסיוע הממשלתית להצלת חברת התעופה.
עד עתה חתמו כל מגזרי המועסקים באל-על על הסכמי התייעלות, אך הטייסים סירבו לחתום על הסכם. באופן הזה, לא הייתה יכולה אל-על להציג תוכנית להתייעלות בהיקף של כ-105 מיליון דולר בשנה. תוקף הסכם זה, בדומה להסכמים בסקטורים האחרים, יהיה במקביל ולמשך תקופת ההלוואה שתקבל אל על.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר הערב לאחר החתימה על ההסכם כי אל על היא נכס אסטרטגי חשוב למדינת ישראל ומאז פרוץ המשבר, קיבל החלטה שיעשה הכל למען הצלת החברה ולמען אלפי עובדיה.
"הבטחתי ועמדתי מאחורי הבטחתי. גם בשעה זו, אני קורא לסקטור הטייסים שלא נכח במעמד חתימת ההסכם, לגלות אחריות ולהירתם למשימת ההצלה של אל על. לאחר דרך ארוכה ואינטנסיבית, הגענו לנקודת הכרעה במו"מ - להציל את החברה או לתת לה למות. אני גאה בהחלטה שלי ורוצה לחזק את כל השותפים באל על שנרתמו כדי להציל את הבית ולתת לאל על את הסיכוי האחרון לשרוד ולחזור לצמוח. תודה והערכה רבה ליו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, ולצוותו המסור שעשו לילות כימים בחודשים האחרונים כדי לגשר על הפערים בין הצדדים ולגבש הסכמים שמאפשרים להציל את החברה ולשמור על פרנסתם של אלפי עובדים בענף התעופה הישראלי", אמר.
מטעם שרת התחבורה, מירי רגב, נמסר כי אחרי שההסתדרות הסירה את המכשול האחרון מבקשת השרה מהאוצר סיוע ביניים של 200 מיליון ש"ח לחברת אל-על. לדברי רגב, חתימת יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על הסכם ההתייעלות עם ועד הטייסים הסירה את המכשול האחרון מהמהלך. רגב הדגישה כי העברת הכספים נחוצה למניעת חדלון הפרעון של אל-על ועל-מנת לשמור על העצמאות התעופתית של ישראל.

תאריך:  15/07/2020   |   עודכן:  15/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רגב: סיוע ביניים של 200 מלש"ח לאל-על
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קבינט הקורונה האזרחי שהקים יו"ר ימינה תוקף את תוכנית המענקים לכל אזרח שהציגו ראש הממשלה ושר האוצר    "מי שלא נפגע כלכלית, היה מעדיף לסייע למשפחות נואשות במקום למשכן את עתיד ילדינו בחובות"
איציק וולף
ראש הממשלה ושר האוצר יודיעו הערב על תוכנית לחלוקת מענקים במזומן לכל אזרחי ישראל    רווקים יקבלו 750 שקל ומשפחות יקבלו בין 2,000 ל-3,000 שקל    המענקים - ללא קשר למצב הכלכלי של האזרח ויינתנו גם למבוססים כלכלית
איתמר לוין
האוזר קיבל 67 קולות ומארק קיבלה 56; גברו על קארין אלהרר ואיילת שקד    מארק מקורבת לבני הזוג נתניהו והאוזר היה מזכיר ממשלתו    סיעות באופוזיציה צפויות לעתור לבג"ץ נגד הפרת הנוהג ולפיו אחד מנציגי הכנסת בוועדה הוא איש האופוזיציה    ישראל אייכלר ומרב מיכאלי יכהנו בוועדה לבחירת דיינים
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים: מדוע ב-2020, כשלכל ילד יש שעון עם ג'י-פי-אס, האיזוק האלקטרוני עובד בלי מערכת כזו, ותלוי בטלפון הנייח?    האוצר: האוצר: "מכסות האיזוק האלקטרוני עלו מ-750 לאלף בהוראת שעה בגלל הקורונה. בחוק ההסדרים נאשר 1,250 מכסות"
עידן יוסף
בישיבה משותפת של ועדת הקורונה והוועדה לזכויות הילד לקראת פתיחת שנת הלימודים, קראו לגיבוש מתווה-הפעלה שיכלול התייחסות לתרחישים שונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il