X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
רווחי נטפליקס ברבעון השני לא הגיעו לרמה הצפויה בתחזיות הרווח שפורסמו ברבעון הקודם - 1.59 דולר למניה במקום 1.81 דולר למניה מנהל התוכן הראשי מונה למנכ"ל משותף החברה מסמנת לראשונה את טיק-טוק כמתחרה
▪  ▪  ▪
[צילום: דן גודמן/AP]

חברת נטפליקס איבדה הלילה 11% מערכה לאחר פרסום דוחות החברה לרבעון השני של שנת 2020. זאת, משום שבדוחות ניתן לראות כיצד תחזיות הרווח שפרסמה ברבעון הראשון היו גבוהות מדי. נטפליקס הודיעה על מינוי מנהל התוכן הראשי, טד סראנדוס, כמנכ"ל משותף במקביל למנכ"ל ביל הייסטינגס, והוא יצטרף למועצת המנהלים של החברה.
על-פי תחזית הרווח שפורסמה ברבעון השני הייתה אמורה נטפליקס לרשום רווח של 1.81 דולר למניה. בפועל רשמה רווח של 1.59 דולר למניה. הירידה שנרשמה בין תחזית הרווח לבין הרווח בפועל נרשמה למרות שבכל הנוגע להכנסות הגיעה נטפליקס לתוצאות טובות יותר מבתחזית. על-פי הצפי שפרסמה היו אמורות ההכנסות לעמוד ברבעון השני על 6.08 מיליארד דולר, והן עמדו בפועל על 6.15 מיליארד דולר.
העלייה בהכנסות מיוחסת לעלייה משמעותית במספר המנויים בתשלום ברחבי העולם. זאת, בין היתר בשל ההגבלות החברתיות המשמעותיות שננקטו מדינות רבות במהלך הרבעון השני כחלק מן המאבק בנגיף הקורונה. צפי המנויים שפרסמה החברה היה ל-8.26 מיליון מנויים בתשלום, ובפועל היא הגיעה ל-10.09 מיליון מנויים בתשלום.
על-פי תחזיות נטפליקס צפויות ההכנסות ברבעון השלישי לעמוד על 6.33 מיליארד דולר והרווח למניה צפוי לעמוד על 2.09 דולר. עוד טוענת החברה כי היא צופה תוספת של 2.5 מיליון מנויים בתשלום במהלך הרבעון השלישי של 2020.
במכתב שנשלח לבעלי המניות ציינה הנהלת נטפליקס כי ניתן להרגיש בהאטה בצמיחה לאחר שהצרכנים ספגו את ההלם הראשוני של נגיף הקורונה ושל ההגבלות החברתיות. לטענת נטפליקס, צמיחת רשת טיק-טוק ממחישה את נזילות שירותי האינטרנט. "במקום לדאוג מפני מתחרים אלה, אנו ממשיכים להיצמד לאסטרטגיה שלנו ומנסים לשפר את השירותים והתוכן שלנו מדי רבעון מהר יותר מהם. הצמיחה המתמשכת שלנו היא עדות לגישה זו ולגודל שוק הבידור", טענו.

תאריך:  17/07/2020   |   עודכן:  17/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הגורמים המקצועיים במשרד מסרו את המלצתם לשר התקשורת, יועז הנדל, והוא צפוי לפרסם בשבוע הבא את החלטתו בנושא    סלקום התחייבה שבמשך מספר שנים תמשיך גולן טלקום לפעול כחברה-בת נפרדת
עידן יוסף
במקומות פתוחים תותר התקהלות של 20    החנויות והקניונים ייסגרו בסופי-שבוע ותתאפשר רק פתיחה של חנויות המוכרות מוצרים חיוניים    מסעדות ובתי קפה ייסגרו, אך יתאפשר שירות "קח ולך"    מכוני כושר וסטודיו ייסגרו    יושבתו בסוף-השבוע בלבד: מספרות ומכוני יופי, בריכות, אטרקציות וספריות
עידן יוסף
נתניהו: "בתוך שלושה שבועות נגיע ל-1,600 חולים קשים. אין מנוס מהחלטות קשות"    גנץ הציע סגר לילי במהלך השבוע    מנכ"ל משרד הבריאות: אולי יהיה חיסון בעוד שנה"    גלנט: "אתם לא יכולים לקבל כעת החלטה לבטל מוסדות כבר מהיום"
עידן יוסף
משרד הבריאות: הושלם פיתוח 'המגן 2.0'. ממליצים לוועדת השרים להחליט על השקתה בהקדם    יו"ר ועדת החוץ והביטחון: העיכובים בהשקה הם ההוכחה כי יש לחייב זאת בחקיקה    הנוסח אשר יובא להצבעה יהיה הוראת שעה למשך חצי שנה, במהלכה תוכל כל פעם הממשלה להכריז על הסמכת השב"כ לסייע לתקופות של 4-3 שבועות
עידן יוסף
ארגון בצלמו אומר כי קריאתו של הזמר חמי רודנר במהלך פינה במהדורת חדשות 13 שלא לשלם מיסים מהווה חציית קו אדום וחורגת מחופש הבעת הדעה    "המרדה - כמו הסתה וגזענות ואלימות - אין מקומה על המסך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il