X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר הפרסומים על חשדות למרמה

בקשה לפירוק כנפי משק תור

רשתות בתי מלון מבקשות לפרק את חברת התיירות שבבעלות אגודה שיתופית של קיבוצים, בטענה לחובות בהיקף כולל של 45 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
הועבר לבדיקת המשטרה

נושים של חברת התיירות כנפי משק תור מתל אביב מבקשים (23.7.20) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לפרק את החברה, להקפיא את ההליכים נגדה ולמנות נאמן למכירת פעילותה. הבקשה הוגשה בידי רשתות בתי המלון ישרוטל, דן, אפדור, מלונות הירדן ומלונות אפריקה-ישראל, האומרות שהחברה חייבת להן 2.5 מיליון שקל.
כנפי משק תור נמצאת בבעלות האגודה השיתופית חברי משקי הקיבוצים. הרשתות טוענות, כי היא חייבת 36 מיליון שקל לבנקים, 4.5 מיליון שקל לספקים ו-2 מיליון שקל לגורמים אחרים - ובסך-הכל 45 מיליון שקל. חשבונות הבנק של החברה ריקים כמעט לחלוטין ואין בנכסיה כדי לפרוע את חובותיה. החברה הפסיקה את פעילותה, אין מענה לטלפונים ונראה שהיא סגרה את משרדיה, אומרות הרשתות.
לדברי הרשתות, דחיפותה של בקשתן נובעת מנסיבות קריסתה של החברה והחשדות הכבדים לאי סדרים כספיים בה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. החשדות הועלו בפרסומים בגלובס ובדה-מרקר, לפיהם בוצעו לכאורה דיווחים כוזבים ונופחו ההוצאות וההכנסות של החברה; הנושא הועבר לטיפול המשטרה. לנוכח מגיפת הקורונה, החברה כמעט ואיננה מייצרת הכנסות, כך שהמשך הפעלתה - אפילו במתכונת מצומצמת - רק תעמיק את הבור הכלכלי אליו נקלעה. לדעת הרשתות, אין תוחלת בהמשך קיומה כעסק חי, בוודאי כאשר מנהליה חשודים בעבירות מרמה. הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד רועי אהרוני.

תאריך:  24/07/2020   |   עודכן:  24/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית משפט השלום בבאר שבע נמנע מלהרשיע בוגר לימודי משפטים, אליהו איצחייק, שגידף שוטרים שחקרו אותו, וזאת כדי שלא לפגוע בסיכוייו להפוך לעורך דין    בית המשפט העליון: השלום עשה חסד עם איצחייק
איציק וולף
עמותת הצלחה הגישה לבית משפט השלום בירושלים ערעור נגד עיריית ירושלים לאחר ששילמה תחת מחאה אגרה של 2,910 שקלים לצורך קבלת יומן הפגישות של ראש העירייה, משה ליאון, לשנת 2019    "בעת הגשת הבקשה היה המידע מוכן למסירה אצל העותרת וברי שלא הושקעו בו 100 שעות עבודה או אפילו כמות קרובה לכך"
עידן יוסף
המשטרה כרזה למפגינים נגד נתניהו להתפזר אך חלקם בחרו להישאר    הפגנת הימין בעד נתניהו הסתיימה    עימות בין השר אוחנה למ"מ המפכ"ל מוטי כהן ומפקד מחוז ירושלים: "בהפגנות של חרדים נוהגים אחרת"
עידן יוסף
הליכוד בראשות נתניהו מאבד תמיכה, ובנט מימינה ממשיך לצבור כוח    ארבע מפלגות החברות בקואליציה הנוכחית אינן עוברות את אחוז החסימה, והממשלה בהרכבה הנוכחי, עם 57-55 מושבים, אינה מצליחה לקבל רוב
איציק וולף
משרד הבריאות מנהל מגעים מתקדמים עם חברת ארקטורוס האמריקנית המפתחת חיסון לקורונה    המדינה תשלם מאות מיליוני דולרים - על-פי אבני דרך בפיתוח החיסון - וצפויה לקבל 4 מיליון מנות חיסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il