X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת דלק חתמה על הסכם מפורט ומחייב למכירת תחנות הכוח באשקלון ובשורק לקבוצת רפק האישורים הרגולטוריים יושלמו עד 12 בספטמבר
▪  ▪  ▪
מנכ"ל דלק, עידן וולס [צילום: רון קדמי]

קבוצת דלק הודיעה (יום ה', 23.7.20) כי חתמה על הסכם מפורט מחייב למכירת תחנות הכוח באשקלון ובשורק לקבוצת רפק תמורת 367 מיליוני שקלים במזומן. הצדדים קבעו שיפעלו על-מנת להשלים את קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים עד ל-12 בספטמבר 2020.
בנוסף לתמורה במזומן, חוב פיננסי בהיקף של כ 450 מיליון שקלים אשר משויך לתחנות הכוח, יופחת מהחוב הפיננסי של דלק ישראל, כך שסך הכל מדובר בשווי עסקה כולל של למעלה מ-800 מיליון שקלים.
חלק מהתמורה במזומן שתתקבל בדלק ישראל, צפויה לשמש לחלוקת דיבידנד לקבוצת דלק לצורך המשך ביצוע פירעון ההתחייבויות לבנקים, בהתאם למתווה שנחתם עם מחזיקי אגרות החוב והבנקים המלווים של הקבוצה, שיתרת החוב שלהם נכון למועד זה עומדת על סכום של כ-390 מיליון שקל (לעומת סכום של כ-840 מיליון שקל במועד החתימה על המתווה).
המכירה, יחד עם השלמת מכירת פי גלילות תמורת 720 מיליוני שקלים מוקדם יותר החודש, צפויה להוביל להפחתה משמעותית בחוב הפיננסי של דלק ישראל והיא תסייע להמשך קידום המהלכים שמובילה קבוצת דלק למכירת דלק ישראל.
ההסכם שנחתם היום מהווה אבן דרך משמעותית נוספת בחיזוק הנזילות וההון של קבוצת דלק ובמימוש התחייבויותיה במסגרת ההסכמים עם הבנקים המובטחים ועם בעלי אגרות החוב. עסקה זו מצטרפת לשורה של עסקות שביצעה קבוצת דלק בחודשים האחרונים, בהיקף של כ-2 מיליארד שקלים ושורה של עסקות נוספות שהחברה וחברת-הבת שלה, דלק קידוחים, מקדמות בימים אלה והכוללות, בין השאר, את מכירת אחזקות החברה בדלק ישראל, איגוח או מכירה של הזכויות לתמלוגי על מלוויתן והליך המימון מחדש של לוויתן.
עסקות אלה צפויות לייצר תזרים משמעותי נוסף, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה ולדוח תזרים המזומנים החזוי שפורסם על ידה במסגרת דוחותיה הכספיים.

תאריך:  23/07/2020   |   עודכן:  23/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קבוצת דלק בע"מ / Delek
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דלק מכרה את תחנות הכוח ב-367 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
דורש להעביר את ההכרעה למבקר המדינה או לשופט בדימוס הבקיא בסוגיית ניגוד העניינים דוגמת השופט יעקב טירקל    עו"ד כהן: "אתה והפרקליטים הכפופים לך הגשתם בחופזה כתב אישום פגום כנגד ראש הממשלה"
מירב ארד
ההסתדרות בתגובה: "בפנייתם מכתימים הטייסים את שמה של ההסתדרות שנאבקת למענם, בפנייה מלאת אי-דיוקים"
מירב ארד
שיתוף הפעולה בין ישראל להודו יאפשר למשלחת לאסוף עשרות אלפי דגימות בתוך עשרה ימים בלבד ולהעבירן לפיענוח    ממשלת הודו מעמידה לטובת הניסוי צוות מקומי, המונה כ-100 אנשי מקצוע לתמיכה בפעילות ועשרות רבות של אנשים בשלב הקמת מתחמי הבידוק
איתמר לוין
מבקשת מבג"ץ לשנות את ההנחיה לפיה התביעה המשטרתית תוכל להגיע להסדר מותנה רק עם מי שביצעו עבירות לאחר 1.1.19    טוענת שמדובר בפגיעה בשוויון ובסתירה למטרותיו של הליך ההסדר המותנה
מירב ארד
חדרי הכושר ייפתח ביום ראשון אם הממשלה לא תציג מתווה    יו"ר הוועדה ח"כ שאשא-ביטון: "אני לא מוכנה לפתוח ושאחרי שעתיים יסגרו בצו חדש"    פרופ' לוין: לא רואים היגיון בהחרגת פעילויות מסוימות בסופי שבוע אבל כן מותר באמצע השבוע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il