X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית המשפט: זו הייתה הלוואה, לא מתנה

אלון חסן יחזיר לגיסו 50,000 ש"ח

היו"ר לשעבר של ועד עובדי נמל אשדוד קיבל מאחותו 100,000 שקל למימון הגנתו לאחר שאחותו ובעלה התגרשו, תבע הבעל לקבל בחזרה את חלקו בכספים - ובית המשפט קיבל את התביעה
▪  ▪  ▪
חסן. מסרונים סותרים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

היו"ר לשעבר של ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, יחזיר 50,000 שקל לגיסו לשעבר, ירון אלמגור. כך קבעה שופטת בית משפט השלום באשדוד, עדי אייזדורפר.
אלמגור היה בעלה של לילך אבן-חן, אחותו של חסן. בשנת 2015, בעיצומם של ההליכים המשפטיים נגד חסן, העבירה לו אבן-חן - בידיעתו של אלמגור - 100,000 שקל מקרן ההשתלמות שלה, כסיוע במימון הגנתו. לאחר שבני הזוג התגרשו, דרש אלמגור לקבל בחזרה מחצית מן הכסף - חלקו ברכוש המשותף - בטענה שמדובר היה בהלוואה. חסן טען, כי הכסף ניתן לו במתנה.
אייזדורפר קיבלה (23.6.20) את עמדתו של אלמגור. היא אומרת, שהיחסים בין הגיסים היו קורקטיים ולא כאלו היכולים לבסס מתנה בהיקף כה גדול. עוד מצטטת אייזדורפר מסרון ששלח חסן לאלמגור לאחר העברת הכסף: "תודה רבה על העזרה. מעריך את זה מאוד. אעשה הכל להחזיר בהקדם". חסן אומנם שלח מאוחר יותר לאלמגור מסרון בו הוא מכחיש את הטענה שמדובר בהלוואה וטוען שהייתה זו מתנה, אך אייזדורפר אומרת שברור שמדובר בהודעה מתקופת מאוחרת בהרבה (לאחר שאלמגור ואבן-חן התגרשו). חסן גם לא הסביר את הסתירה שבין שני המסרונים.
"אין המדובר בצדדים אשר הוכרו בפסיקה כצדדים טבעיים וקרובים, אשר מערכת היחסים ביניהם מבססת חזקה לפיה כספים שהועברו במסגרתה, הועברו כמתנה", קובעת אייזדורפר. במצב זה, הנטל היה על חסן להוכיח שמדובר במתנה - ולא רק שהוא לא עמד בו, אלא שגם הוכח פוזיטיבית שהייתה זו הלוואה. חסן חויב בתשלום הוצאות בסך 8,000 שקל.

תאריך:  24/07/2020   |   עודכן:  24/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
רשתות בתי מלון מבקשות לפרק את חברת התיירות שבבעלות אגודה שיתופית של קיבוצים, בטענה לחובות בהיקף כולל של 45 מיליון שקל
איתמר לוין
בית משפט השלום בבאר שבע נמנע מלהרשיע בוגר לימודי משפטים, אליהו איצחייק, שגידף שוטרים שחקרו אותו, וזאת כדי שלא לפגוע בסיכוייו להפוך לעורך דין    בית המשפט העליון: השלום עשה חסד עם איצחייק
איציק וולף
עמותת הצלחה הגישה לבית משפט השלום בירושלים ערעור נגד עיריית ירושלים לאחר ששילמה תחת מחאה אגרה של 2,910 שקלים לצורך קבלת יומן הפגישות של ראש העירייה, משה ליאון, לשנת 2019    "בעת הגשת הבקשה היה המידע מוכן למסירה אצל העותרת וברי שלא הושקעו בו 100 שעות עבודה או אפילו כמות קרובה לכך"
עידן יוסף
המשטרה כרזה למפגינים נגד נתניהו להתפזר אך חלקם בחרו להישאר    הפגנת הימין בעד נתניהו הסתיימה    עימות בין השר אוחנה למ"מ המפכ"ל מוטי כהן ומפקד מחוז ירושלים: "בהפגנות של חרדים נוהגים אחרת"
עידן יוסף
הליכוד בראשות נתניהו מאבד תמיכה, ובנט מימינה ממשיך לצבור כוח    ארבע מפלגות החברות בקואליציה הנוכחית אינן עוברות את אחוז החסימה, והממשלה בהרכבה הנוכחי, עם 57-55 מושבים, אינה מצליחה לקבל רוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il