X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה בכנס השלטון המקומי:

"צריך לעשות מאמץ להימנע מבחירות"

הבהיר: "אני תמיד עוסק מלבד הביטחון שתמיד איתנו, בשתי משימות עיקריות - שמירה על הבריאות, על החיים ותמרוץ הכלכלה, אבל בשביל זה צריך לייצב את הממשלה"
▪  ▪  ▪
נתניהו. לקטוע את שרשרת ההדבקה [צילום: דוד כהן, פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתנהו דיבר בפתח הוועידה הלאומית ליישום המודלים למיגור הקורונה, שבה צפוי להציג פרופ' גמזו את "תוכנית הרמזור" והתייחס למתיחות הפוליטית: "אני חושב שצריך לעשות כל מאמץ להימנע מבחירות ולייצב את הממשלה, כדי להיאבק בקורונה ולהילחם למען פתיחת הכלכלה".
"הממשלה הקודמת הייתה יותר רזה ויעילה. קיבלנו החלטות נכונות וקיבלנו אותם בזמן וזה עזר לנו להתגבר על הגל הראשון של הקורונה. גם בממשלה הזאת, שהיא יותר מורכבת, קיבלנו החלטות חשובות. אתמול כבר 90% מהאזרחים קיבלו את המענק לכל אזרח. הארכנו את תקופת הזכאות לקבלת דמי אבטלה, את החל״ת, הבאנו תוכנית מקיפה מענקים לעסקים ועצמאיים, אתמול פתחנו את עולם התרבות. אנחנו מקבלים את ההחלטות האלה. יש עוד 8 וחצי מיליארד שקל עכשיו שאמורים להגיע לאזרחי ישראל למטרות רבות", אמר נתניהו.
נתניהו הוסיף: אלה דברים חשובים שאנחנו צריכים להמשיך אותם. לכן מלבד הביטחון אני עוסק כל הזמן בשתי משימות ענקיות: שמירה על הבריאות, החיים, ולצד זה פתיחת הכלכלה. לצורך זה צריך לייצב את הממשלה כדי שהיא תוכל לפעול במהירות. לכן כשפנה אליי אתמול ח״כ האוזר מטעם סיעת ״דרך ארץ״ וביקש לתת עוד הזדמנות לנסות להגיע לייצוב המערכת הפוליטית כדי שנוכל להמשיך להילחם בקורונה, אמרתי שאני מוכן. אני חושב שצריך לעשות כל מאמץ להימנע מבחירות, לייצב את הממשלה, להילחם נגד הקורונה מבחינה בריאותית ולהילחם למען פתיחת הכלכלה וזה מה שאנחנו".
ראש המל"ל, מאיר בן שבת, ננאם בכנס, ואמר: "אי אפשר להמשיך לחיות ברמה גבוהה של תחלואה, משום שהיא מביאה לעלייה במקרי המוות ושוחקת את מערכת הבריאות שלנו. הזמן לא פועל לטובתנו. החלופה המועדפת על כולנו היא להוריד את התחלואה ללא הגבלות נוספות. זו אינה חלופה תיאורטית, זו אפשרות. הקפדה על שמירת מרחק וצמצום התקהלויות יביאו להורדת רמת התחלואה. אם לא נצליח בדרך הזו לא יהיה מנוס מלנקוט צעדים ארציים".

תאריך:  10/08/2020   |   עודכן:  10/08/2020
+"אשר דחיית תקציב המדינה תוך 24 שעות"
15:16 10/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אמר בישיבת הסיעה: "העברת דחיית התקציב בקריאה טרומית בלבד היא סיפור מעשייה שלא יקוים. לא מבטיחים לציבור אחדות כדי לפרק את החברה הישראלית ולהשניא אדם על חברו"  ▪  נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: "יש לנו תקציב מותאם לקורונה - בדיוק מה שצריכים אזרחי ישראל"

גנץ. "בלי טריקים ובלי שטיקים" [צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90]
+השרים ליצמן וכהן מונו לחברים קבועים בקבינט הקורונה
11:48 10/08/20  |  מירב ארד

הממשלה אישרה (יום ב', 10.8.20) במשאל טלפוני את שינוי הרכב ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו, כך שהשר ליצמן והשרה כהן מונו לחברים קבועים בוועדה. השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח״כ מירב כהן: "אני שמחה להצטרף לקבינט הקורונה ומברכת על ההחלטה הזו. מעבר לייצוג הנשי שהוא חשוב, אני מבטיחה לייצג את האינטרסים של האוכלוסייה המבוגרת בישראל שהיא כידוע, הפגיעה ביותר במשבר הקורונה".

+"רחוקים מאוד מפתרון הבעיה"
08:35 10/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוין תקף את התנהלות כחול לבן: "לא לזה התכוונו כשהקמנו ממשלה - אי-אפשר לעבוד כך"  ▪  על החתירה לבחירות אמר: "נתניהו אמר במפורש שצריך לעשות מאמץ עליון כדי להימנע מבחירות"

לוין. "מצב של שיתוק" [צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"צריך לעשות מאמץ להימנע מבחירות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
מירב ארד
לוין תקף את התנהלות כחול לבן: "לא לזה התכוונו כשהקמנו ממשלה - אי-אפשר לעבוד כך"    על החתירה לבחירות אמר: "נתניהו אמר במפורש שצריך לעשות מאמץ עליון כדי להימנע מבחירות"
עידן יוסף
ראש הממשלה החליפי צעק: "מהיום הראשון לא התכוונתם לקיים את ההסכם" • ראש הממשלה השיב: "שמישהו יגביר את הווליום, לא שומעים"    אחד השרים סיפר שגנץ איבד את עשתונותיו וצרח על שר האוצר: "קולו נשבר וקשה היה להבין מה הוא אומר"    הקבינט התבקש לאשר שורה של הגבלות חדשות ובהן: איסור התקהלות של 20 אנשים בשטח פתוח ועשרה בשטח סגור, תפילה במתחם סגור עד עשרה אנשים, איסור הפעלה של בר, דיסקוטק ומועדון, פארקי מים ושעשועים, ואולמות אירועים
משה גביש
כל כלכלן מתחיל יודע שצריך להעביר כעת תקציב דו-שנתי - בדיוק כפי שהתחייב נתניהו    אבל נתניהו יודע, שתקציב כזה יחשוף את מה שהוא מנסה להסתיר, במיוחד אם בכוונתו ללכת לבחירות: שבשנה הבאה יהיה צורך להטיל גזירות    תקציב חד-שנתי יהיה המשך שלטון יחיד במסווה של דמוקרטיה
מירב ארד
בר מכהנת בשנתיים האחרונות כמנהלת מינהל הפיתוח במשרד הפנים. בעבר מילאה שורת תפקידים בשירות הציבורי בתחומי התכנון והשלטון המקומי, בינהם כ-5 שנים כסמנכ״לית תקציבים והון אנושי במנהל התכנון והבנייה, כראש מטה מנכ"ל משרד הפנים
מירב ארד
הליכוד: "גנץ שוב לא רצה לבוא לבית ספר"    כ"ץ: "גנץ כבר נמצא בקמפיין בחירות, הוא פוגע בציבורים הכי נזקקים"    יעלון: "גם כרגע נתניהו עוסק בלברוח מספסל הנאשמים ובוודאי לא מקיים את הסכם הקואליציה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il