X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשנה הבאה תשלים מפקדת קורפוס 5 את מעברה מבסיס פורט נוקס בקנטאקי בעקבות הוראת הנשיא דונלד טראמפ להסיג כ-11,900 חיילים אמריקניים מגרמניה, יחולו שינויים במיקום מפקדות ויחידות אמריקניות עלות השינויים מוערכת בכמה מיליארדי דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: ואדים גירדה/AP]

מפקדת קורפוס 5 תהיה היחידה האמריקנית הראשונה, שתעבור לפולין במסגרת ארגון מחדש של הכוחות האמריקניים באירופה, כך הודיע ביום שלישי גנרל ג'ימס מקקונוויל, רמטכ"ל הצבא האמריקני, בטקס בעיר הפולנית קרקוב.
ההחלטה לארגן מחדש את הצבא האמריקני באירופה נעשתה בעקבות הוראת הנשיא דונלד טראמפ להסיג כ-11,900 חיילים אמריקניים מגרמניה.
בטקס בקרקוב העלה גנרל מקקונוויל את ג'ון קולאנשסקי, מפקד קורפוס 5, לדרגת לוטננט-ג'נרל, ופרס את דגל מפקדת הקורפוס בראשונה בפולין.
יחידות ממפקדת קורפוס 5 היו אמורות להתפרס בגרמניה, אך מאתיים מ-630 אנשיה כבר נמצאים בפולין. השאר יישארו בבסיס פורט נוקס בקנטאקי. לא נמסר מתי תעבור לפולין כל מפקדת הקורפוס, ואיפה תמוקם. מעברה צפוי במהלך שנת 2021.
ביום רביע הודיע ד"ר מארק אספר, שר ההגנה, כי הסגת הכוחות מגרמניה תקטין את הנוכחות הצבאית האמריקנית באירופה לכדי 24 אלף חיילים. היא תלוּוה בשינוי בהיערכות הכוחות האמריקניים ונאטו אל מול הנעשה על-ידי רוסיה בים השחור, בפולין ובמדינות הבלטיות.
אספר הוסיף, כי רק כמחצית מהחיילים האמריקניים, שיוצאו מגרמניה, ישובו לארצות-הברית גופא, והשאר יוצבו במדינות אירופיות, החברות בנאטו. גנרל טוד וולטרס, מפקד פיקוד אירופה האמריקני וכוחות נאטו, מסר, כי מפקדת פיקוד אירופה תועתק מגרמניה לבלגיה, ושני גדודים מהצבא האמריקני יוצבו מחדש באיטליה.
מפקדת פיקוד אפריקה האמריקני תצא משטוטגרט שבגרמניה, וכנראה גם היא תמוקם בבלגיה, אך מיקומה טרם נקבע סופית - הודיע השר אספר. להערכתו, השינויים הללו יעלו כמה מיליארדי דולר.

תאריך:  12/08/2020   |   עודכן:  12/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפקדת קורפוס 5 האמריקני תועבר לפולין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ההחלטה הקודמת להחזרת הכספים מה-14 באוגוסט בוטלה    חובת השבת הכספים תחול רק על חברת תעופה שברבעון השני של 2020 ירדו הכנסותיה ב-70%
איתמר לוין
התוצר צנח ב-20.4% ברבעון השני של השנה: ההתאוששות היחסים במאי ויוני לא הצליחה למחוק את הקריסה בחודש אפריל    מגזר הבנייה איבד 35% מהיקפו, השירותים ירדו ב-19.9% והייצור - ב-16.9%    בריטניה היא אחד משוקי הייצוא והייבוא החשובים ביותר של ישראל, והקהילה היהודית בה היא הרביעית בגודלה בתפוצות
מירב ארד
יו"ר הוועדה קרא למשרד החינוך להגיש הצעה חדשה שתפחית משמעותית את תשלומי ההורים    נציגת משרד החינוך: אין בכוונת המשרד לגבות את התשלומים מראש על כל השנה    היועצת המשפטית של המועצה לשלום הילד: "הזמנות לחולל שינוי בתשלומי ההורים"
מירב ארד
ברבעון השני רשמה הקבוצה ירידה של 18% ברווח הנקי    ההכנסות ירדו בשיעור של כמעט 10% בחציון הראשון והסתכמו כ-999 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-1.1 מיליארד שקל במחצית הראשונה של 2019
איתמר לוין
סולברג: פרשנות מצומצמת לתמ"א 36א', הדנה בהקמת מתקני סלולר קטנים וזעירים, תוביל לעצירה מוחלטת של הקמתם - למרות שאין לכך הצדקה עניינית ולמרות שאינם יוצרים סיכון מוגבר לבריאות הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il