X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר האוצר הודיע כי משרדו ישקיע 1.2 מיליארד שקל בתקשוב בתי ספר התקציב ישמש לקניית 144 אלף מחשבים ו-64 טלפונים כשרים לתלמידים מהמגזר החרדי מחצית מן המחשבים יסופקו עד לינואר והשאר - עד לסוף שנת הלימודים "תשפ"א היא שנת מעבר ממצב של תש"ף לתשפ"ב"
▪  ▪  ▪
גלנט. אי אפשר לרכוש את כל המחשבים בארץ [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

משרד החינוך ישקיע 1.2 מיליארד שקל בתקשוב מערכות החינוך במדינה. כך הודיע (יום ד', 12.8.20) שר החינוך, יואב גלנט, בישיבה של ועדת הכספים. מדובר בחלק מתקציב כולל של 4.2 מיליארד שקלים המיועדים לשנת הלימודים תשפ"א.
לדברי גלנט, התקציב ישמש לרכישת 144,000 מחשבים יחידות קצה לאוכלוסייה, 64,000 טלפונים כשרים למגזר החרדי כולל פיתוח של חדרי הקלטה שיאפשרו להקליט את התכנים לאוכלוסייה זו. עוד ישמש התקציב לבניית תשתיות ליותר מ-16 אלף בתי ספר ולשדרוג תשתיות ל-1,900 בתי ספר נוספים.
לדברי גלנט, התקציב ישמש גם למימון הכשרות למורים לשימוש באמצעים דיגיטליים בהוראה. עוד הוסיף כי הליך התקשוב של בתי הספר יושלם רק בסוף שנת הלימודים הקרובה.
"הכוונה להשלים מחצית עד ינואר ואת השאר עד סוף השנה, כי אי-אפשר לרכוש את כל המחשבים בארץ ויש לייבא חלק. 1.75 מיליארד שקל נעביר עכשיו ואת היתרה בשנת הכספים הבאה אבל התקציב הוא לכל שנת הלימודים תשפ"א וקצב ההתקנה הוא לא יום אחד, אלא תשפ"א היא שנת מעבר ממצב של תש"ף לתשפ"ב שאז אני מניח שיהיו כבר על תשתיות התקשורת", ציין.
עוד הוסיף כי העיקרון המוביל בהצטיידות בתי הספר הוא שמי שיש לו פחות יקבל יותר. "מבחינתנו האחראי הוא מנהל בית הספר. כל נושא התוכן של מערכי הלימוד, הוא תהליך שעולה כסף. בלימוד הדיגיטלי יש גם יתרונות ואחד מהם הוא האפשרות להביא לתלמידים את טובי המורים בארץ. מחשבים זה לא פתרון לכל הילדים בכל הארץ אבל זה דבר חשוב. המחשב הראשון לא יחולק לפני שהתוכנית המלאה תוצג באופן שקוף", ציין.
גלנט הוסיף כי התוכנית שהציג אינה מושלמת והעריך כי עוד תהיינה בעיות בפתיחת השנה ובמהלכה הן מבחינה תפעולית והן מבחינת קשיים פדגוגיים. "ברור שכשאתה לומד חלק מהימים מרחוק חלק מהחומר הולך לאיבוד, אבל ניתן פתרונות פדגוגיים. כשאתה רץ עם תהליך מתחילת השנה, לא יהיה זעזוע למורים ולתלמידים ואם יוחלט שרוצים לעצור כיתה או בית ספר מסוים, אין דין קרית-שמונה כדין אילת ואין דין ירושלים כתל אביב", אמר.

תאריך:  12/08/2020   |   עודכן:  12/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תלמידים יקבלו מחשבים רק בסוף השנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
השרידים שנמצאו, של אישה שכינויה המדעי הוא "עמוד 9", הם ככל הנראה בין העדויות המאוחרות ביותר הידועות כיום לקיומו של האדם הניאנדרטלי במזה"ת, והם בו-זמניים להופעה של האדם המודרני בארץ    במחקר חדש קובעים החוקרים: "'עמוד 9' היא ניאנדרטל, אבל עם נופך מקומי"
עידן יוסף
מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, דוד יהלומי, במפגש מנהלת שינוי אקלים: "זו נורת אזהרה לעתיד לבוא, המעצימה את הצורך הדחוף של ישראל לקבל החלטות אמיצות שימנעו מחיר כבד בעתיד"
עידן יוסף
על-פי החשד, התוקפים - ככל הנראה מקוריאה הצפונית -פנו לעובדי התעשיות בהצעות עבודה מפתות, באמצעות הרשת החברתית "לינקדאין" כדי לחדור למחשבים שלהם
עידן יוסף
כינתה את המפגינים "חוליגנים", וסיפרה: "רופא בכיר בהדסה כתב לי מסרון, שכמעט מת חולה קשה - כי עצרו את האמבולנס בגלל החוליגנים של ההפגנות"    מתריעה מפני ההסתה נגדה ונגד משפחתה: "אסור לתת לזה להתרחש, ניסו לזרוק לפידים על הבית, אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"
מירב ארד
נשיא המדינה ליווה את השבת המגילות הגנוזות להיכל הספר, לקראת פתיחת מוזאון ישראל למבקרים    ריבלין: "יש לנו אחריות כלפי המוסדות התרבותיים שלנו, שמהווים עמוד השדרה הרוחני של המדינה היהודית והדמוקרטית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il