X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: דוברות והסברה, משרד הביטחון]
הניסוי המוצלח ב"חץ 2"
ירוט טיל שדימה שיהאב 3 אירני
בתיעוד שמפרסם משרד הביטחון ניתן לראות את רגע שיגור החץ ואת הפגיעה בטיל מטרת הניסוי הייתה להתאים גם את חץ 2 למשימת היירוט - בנוסף לחץ 3 סמנכ"ל תע"א: "ניסוי מושלם עם חשיבות גבוהה"

משרד הביטחון פרסם סרטון מתוך הניסוי שנערך הלילה במרכז הארץ, בו הצליחה מערכת "חץ 2" ליירט טיל שדימה טיל קרקע-קרקע שיהאב 3 אירני. מטרת הניסוי הייתה להתאים את המערכת ליירוט השיאהב - שעד כה היה אמור להיות מיורט בידי מערכת "חץ 3".
בועז לוי, סמנכ"ל התעשיה האוירית התייחס לתוצאות הניסוי: "הניסוי היה מושלם – הכל עבד בדיוק כמו שתכננו". לוי התייחס גם לאיומים האפשריים בעתיד: "נערכים לאפשרות שיום אחד ירכיבו על הטילים גם ראש נפץ גרעיני".
"אנחנו גאים מאוד בניסוי", אמר ראש מנהלת חומה במשרד הביטחון משה פתאל. "בניסוי נורה טיל מהיר המהווה איום עתיד - וחץ 2 יירט אותו". לדבריו, המערכת - כמו גם מערך הגילוי, השליטה והבקרה, עברה שדרוג תוכנה על-מנת להתמודד עם האיום המתפתח. "יש לנו ביטחון חזק במערכת".
פתאל הוסיף כי במערכת הביטחון בדקו גם מערכות קיימות של חיל-האוויר וגם מערכות בפיתוח. "הטיל דימה טיל ארוך טווח המהווה את האיום המרכזי על מדינת ישראל מהמשפחה של שיהאב 3. כשחץ 3 מיירט מחוץ לאטמוספירה", הסביר, "אנחנו רוצים שחץ 2 יתן אפשרות נוספת ליירוט. יש חשיבות גדולה מאוד לניסוי הזה. אנחנו צריכים לתת מענה גם לטילים שאינם קונבנציונליים".
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: ״אני מברך את מערכת הביטחון והתעשיות הביטחוניות על עוד ניסוי מוצלח במערכת הנשק "חץ 2". הוכחנו שוב שמדינת ישראל מחזיקה בידיה יכולות הגנה והתקפה מהחזקות והמתקדמות בעולם. אני מבקש להביע הערכה עמוקה לבת בריתנו ארה״ב, על קידום משותף של ביטחוננו. יידעו אויבינו ומבקשי רעתנו כי מדינת ישראל ערוכה נגד כל איום״.

[צילום: דוברות והסברה, משרד הביטחון]
[צילום: דוברות והסברה, משרד הביטחון]
תאריך:  13/08/2020   |   עודכן:  13/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שר הדיגיטל הלאומי הורה לרשות החברות הממשלתיות לשנות את התבחינים מתקופת יאיר לפיד ואורי יוגב כך שיתקבלו גם אנשי פריפריה, חרדים ואתיופים    על הדירקטורים הנוכחיים: "אנשים שרובם ממרכז הארץ, מה שנקרא בין רעננה לכפר סבא, ממוצא אשכנזי, בני 60 ומעלה"
איתמר לוין, יצחק דנון
פוקסקון מהונג-קונג טוענת, כי משה חוגג ושותפיו צביקה לנדאו וגיא אלחנני רימו אותה במתכוון, כאשר הזמינו ממנה סמארטפונים מבוססי טכנולוגיית בלוקצ'יין ולא שילמו את מלוא התמורה    אומרת שחוגג נהג "שלא לדייק" בנוגע לקשריו עם ידוענים כמו ליאו מסי וליאונרדו די-קפריו, ושנראה שכספו הוא וירטואלי ואינו ניתן למסחר ולהעברה
איתמר לוין, יצחק דנון
חברת ההגברה והתאורה סקרינטק, שפעלה במתחם במשך כ-20 שנה, טוענת שנאלצה להעניק שירותים חינם לבכירים; המתחם קיבל תשלומים במזומן ללא רישום; סמנכ"ל העביר זיכיון לאביו ללא מכרז
עידן יוסף
סגן השר יצחק כהן משס תקף את ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו: "אתה עדיין עולה חדש עם מבטא רוסי כבד, ובא מהתרבות שבה חינכו אותך לאנטישמיות"    בהמשך התנצל בחצי פה: "לא התכוונתי לפגוע. אם פגעתי - מתנצל"
איציק וולף
משרד הבינוי והשיכון הודיע כי יקדם תיקון לחוק המכר שיבטל את הערת האזהרה    שר הבינוי והשיכון: חוק המכר נועד לסייע לשמור על בטחונות כלכליים של רוכשי הציבור בישראל. תיקון החקיקה יהווה צעד נוסף למען רוכשי הדירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il