X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח עמד על 6.9 מיליון שקל לעומת רווח של 9.2 מיליון שקל אשתקד הנתון הושפע מהכנסה חד-פעמית בסך 9 מיליון שקל בהסכם פשרה בשנה שעברה רווחי הקבוצה ברבעון השני זינקו ב-1300% ועמדו על 4.2 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל קבוצת גאון, גיא רגב [צילום: סיון פרג']

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של קבוצת גאון במחצית הראשונה לשנת 2020 הסתכם בכ-6.9 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-9.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הנתון הושפע מהכנסת מס חד-פעמית חריגה שהייתה בשנה שעברה אשתקד בסך של כ-9 מיליון שקל לאור הסכם פשרה עם מס הכנסה בגין מכירת הקרקע בצריפין.
הכנסות הקבוצה בתקופה עלו בכ-4.5% לכ-250.6 מיליון שקל, לעומת סך של כ-239.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת מגידול בשיעור של 10.5% בהכנסות מגזר תשתיות ותעשיה.
הרווח הגולמי לתקופה עלה בכ-4.3% לכ-39.6 מיליון שקל (15.8% מההכנסות), בהשוואה לכ-38 מיליון שקל (15.8% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי לתקופה טיפס בכ-94.3% לכ-11.3 מיליון שקל, לעומת כ-5.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, זאת בשל הגידול בהכנסות, כאמור, וכן לאור ירידה בהוצאות מכירות ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות, בעיקר בשל ירידה בהוצאות שכר. ה-EBITDA במחצית עלה בכ-14% לסך כ-16.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות המימון, נטו בתקופה הסתכמו בכ-3.5 מיליון שקל, לעומת כ-5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופת הדוח נרשמו הכנסות בגין הפרשי שער בסך 0.8 מיליון שקל למול הוצאות בגין הפרשי שער בסך 2.1 מיליון שקל אשתקד.
חלק החברה ברווחי חברות כלולות עלה במחצית הראשונה של שנת 2020 לכ-2.6 מיליון שקל, לעומת כ-1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות של קבוצת גאון ברבעון השני של 2020 עלו בכ-8.2% לסך של כ-127 מיליון שקל, בהשוואה לכ-117.3 מיליון שקל. העלייה בהכנסות ברבעון נובעת מגידול בשיעור של 15.2% בהכנסות מגזר תשתיות ותעשיה. החברה רשמה ברבעון השני רווח נקי של כ-4.2 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-0.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

תאריך:  13/08/2020   |   עודכן:  13/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רווחי קבוצת גאון ירדו במחצית ב-25%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
התקנות לא הוגשו לאישור הוועדה לזכויות הילד, משרד העבודה והרווחה לא הכין מנגנון לתמרוץ המעונות שיתקינו מצלמות וקיימים רק 23 תקני מפקחים למרות שנחוצים כ-80    יו"ר הוועדה לזכויות הילד: הוועדה רואה את הסחבת והעיכוב באישור התקנות כביזוי החוק וזלזול בילדינו
עידן יוסף
מחקר חדש מגבעת חביבה ואוניברסיטת חיפה שהוצג בוועדת הקורונה, רואה במשבר הזדמנות לשיתוף פעולה בין רשויות, קבוצות באוכלוסייה ובניית החוסן האישי והלאומי    יו"ר הוועדה: צריך לראות בראשי הרשויות שותפים מרכזים וראשיים בהתמודדות עם המשבר, ולשתף את הציבור ולרכוש את אמונו
איתמר לוין
השופט נפתלי שילה קובע שאין בישראל מעמד חוקי להורות משולשת - במקרה זה: תורמת הביציות, היולדת ותורם הזרע - ולכן לא ניתן לרשום את תורמת הביציות כאם    לצד זאת, העניק מעמד משפטי מחייב להסכם בין השלושה, בו קבעו שגם התורמת תיחשב כאם לכל דבר
עידן יוסף
בתיעוד שמפרסם משרד הביטחון ניתן לראות את רגע שיגור החץ ואת הפגיעה בטיל    מטרת הניסוי הייתה להתאים גם את חץ 2 למשימת היירוט - בנוסף לחץ 3    סמנכ"ל תע"א: "ניסוי מושלם עם חשיבות גבוהה"
עידן יוסף
שר הדיגיטל הלאומי הורה לרשות החברות הממשלתיות לשנות את התבחינים מתקופת יאיר לפיד ואורי יוגב כך שיתקבלו גם אנשי פריפריה, חרדים ואתיופים    על הדירקטורים הנוכחיים: "אנשים שרובם ממרכז הארץ, מה שנקרא בין רעננה לכפר סבא, ממוצא אשכנזי, בני 60 ומעלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il