X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כ"ץ. סגירות אחרונות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
הממשלה לא תעסוק בנושאים אחרים [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
הממשלה תכונס בראשון, רק לנושא הקורונה

ישראל כ"ץ: סכנת הבחירות חלפה

שר האוצר אומר כי זה רק עניין של סיכומים וניסוח הליכוד וכחול לבן בדרך לסיכום בעניין התקציב (דו-שנתי) והמשבר הקואליציוני מתגבשות הבנות שאם בג"ץ יוציא את נתניהו לנבצרות בינואר, מיד הולכים לבחירות רביעיות
▪  ▪  ▪

שר האוצר ישראל כ"ץ אומר כי האפשרות של פיזור הכנסת ויציאה לבחירות ברקע סוגיית התקציב - חלפה. בראיון לערוץ 12 אמר: "זה רק עניין של סיכומים וניסוחים. אנחנו לא רוצים בחירות וזה דבר טוב". על הנורמליזציה מול האמירויות ודחיית הסיפוח: "מראש היה ברור שהביצוע מותנה בהסכמה אמריקנית מלאה - והדברים התפתחו איך שהם התפתחו".
לאחר שהבהיר כי סכנת הבחירות חלפה ונושא התקציב בדרך לפתרון, אמר השר כ"ץ: "לפי מה שידוע לי, כרגע עסוקים בניסוחים. עוסקים בסיכומים אחרונים לגבי הדברים. ברגע ששני הצדדים מבינים שאין בחירות - אז אין בחירות".
בשבוע שעבר לא התקיימה ישיבת הממשלה בעקבות מחלוקת בין מפלגות השלטון, ועד צאת השבת לא פורסם סדר יום לישיבה הקרובה. בליכוד פנו לכחול לבן בבקשה לקיים את הישיבה ולדון רק בנושאים שקשורים לקורונה. בכחול לבן כבר הצהירו שעל אף המשבר, לא תבלום המפלגה דיון בנושאים הקשורים לקורונה, ולכן הישיבה בראשון תעסוק רק בנושא זה. היא תתקיים בשעה 12, בשיחת וידאו ותימשך כשעתיים.
בתוך כך, במסגרת המו"מ בין נתניהו לגנץ, מתגבשות הבנות שאם בג"ץ יוציא את נתניהו לנבצרות בינואר, עם פתיחת משפטו, מיד הולכים לבחירות רביעיות. כך דווח בחדשות 12.
במסגרת המשא-ומתן לפשרה מוצע תקציב דו-שנתי, ונתניהו מבקש לשנות את שיטת מינוי שומרי הסף - פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה - ולפרק את הוועדה המקצועית שהייתה אמורה לקום, כך שהכוח יחזור לידי הפוליטיקאים.
על התקציב אמר השר כ"ץ: "אני מאמין שלא צריך בחירות עכשיו ולא בסוף השנה ולא בתחילת שנה הבאה כי לקחנו על עצמנו לסייע לציבור. אני מדבר עם כחול לבן ומפציר בהם - תסכימו להעביר איזשהו סוג של תקציב כדי שיהיה כסף על-מנת לשלם לביטחון, לחינוך".
כ"ץ התייחס גם לסוגיית דחיית החלת הריבונות: "מחיר? אין שום מחיר. ההזדמנות עוד תגיע, הדבר יקרה. להצהרות של נשיא ארצות הברית יש משמעות".

תאריך:  15/08/2020   |   עודכן:  15/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל כ"ץ: סכנת הבחירות חלפה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בג"צ מחכה לנתניהו "בסיבוב" הבא
אקטואלי  |  15/08/20 22:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איתמר לוין
בא-כוחו של נתניהו, יוסי כהן, טוען שמנדלבליט מנסה ליטול לעצמו סמכויות שלא הוקנו ליועץ המשפטי    אומר שהכללים מחייבים שר לדווח על ניגוד עניינים ומעניקים ליועץ המשפטי את האפשרות לחוות את דעתו - אך היא איננה הקובעת    נתניהו מודיע שיקבע בעצמו את המגבלות בשל כתב האישום
עידן יוסף
שר הדיגיטל הלאומי הורה לרשות החברות הממשלתיות לשנות את התבחינים מתקופת יאיר לפיד ואורי יוגב כך שיתקבלו גם אנשי פריפריה, חרדים ואתיופים    על הדירקטורים הנוכחיים: "אנשים שרובם ממרכז הארץ, מה שנקרא בין רעננה לכפר סבא, ממוצא אשכנזי, בני 60 ומעלה"
זוהר בן-אשר
זה מעבר לרצונו לנסות ולהקים ממשלת 61 שתעניק לו חסינות ותבטל את משפטו. הנאשם נתניהו צריך בחירות כי רק כך הוא יגיע לכך שמשפטו יתנהל כשהוא ראש ממשלת מעבר שאי-אפשר לפזרה עד קומה של ממשלה אחרת
עידן יוסף
בין השינויים שמבקש נתניהו לערוך בהסכם עם כחול לבן: אם בג"ץ יחליט להתערב - הולכים לבחירות, ומינוי מפכ"ל המשטרה ופרקליט המדינה יחזור לידי הפוליטיקאים    גורם בליכוד: העדרות כחול לבן מהצעת החוק נגד נתניהו - הפרה של ההסכם הקואליציוני שתוביל לבחירות
איתמר לוין
נתניהו דרש לפתוח בחקירה בעקבות "ביזוי מיני בוטה" שלו ושל בני משפחתו בהפגנה בשבוע שעבר ובעקבות "איום מפורש לאנוס את שרה נתניהו"    מנדלבליט השיב: 29 חקירות כבר נפתחו, נחקר חשוד בפוסט נגד שרה נתניהו    מנדלבליט מציע לנתניהו לפנות אליו בעתיד לבירור הדברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il