X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התאחדות התעשיינים מבקשת מביהמ"ש לבטל את החלטת נת"ע להכריז על מכרזי הרכבת הקלה כ"מכרז לזיכיון" ובכך לפטור אותם מרכש גומלין
▪  ▪  ▪
עשרות מיליארדי שקלים

התאחדות התעשיינים מבקשת לקבוע, כי מכרזי הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב כפופים לכללי רכש הגומלין. ההתאחדות טוענת, כי חברת נת"ע הגדירה את הקו הסגול והירוק כמכרז להענקת "זיכיון", וזאת כדי להימנע מחובת רכש הגומלין.
בעתירה שהגישה (16.8.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב אומרת ההתאחדות, כי מדובר במכרזים בעשרות מיליארדים שקלים - מן הגדולים בתחום התשתית בתולדות המדינה. שנתיים לאחר פרסומם, החליטה נת"ע להגדירם כהליך תחרותי להענקת להענקת זיכיון, השונה כביכול ממכרז הכולל מכר טובין והזמנת שירותים. נת"ע טוענת, נאמר בעתירה, כי "בעצם איננו מכרז" כמשמעותו בחוק חובת המכרזים, ועל כן היא אינה חייבת לשיטתה לקיים את תקנות שיתוף פעולה תעשייתי.
ההתאחדות טוענת, כי משמעות הדבר היא מניעת מיליארדי שקלים ורבבות מקומות עבודה ממפעלים ישראלים, לצד נזק משמעותי לקופת המדינה. הדבר צורם שבעתיים, לשיטתה, לנוכח המשבר הכבד בכלל והאבטלה העמוקה בפרט בשל משבר הקורונה. היא מבקשת מבית המשפט לבטל את החלטתה של נת"ע ולקבוע, כי רק הרשות לפיתוח תעשייתי במשרד הכלכלה מוסמכת לפקח על קיום תקנות שיתוף פעולה תעשייתי בקשר עם מכרז זה. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד מאיר בן-שחר ושגיא אהרון, וטרם הוגשה תגובת נת"ע.

תאריך:  17/08/2020   |   עודכן:  17/08/2020
+הוות"ל אישרה הקמת שלושה מסופים חדשים
02:51 18/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שלוש מסופי תחבורה ציבורית חדשים יוקמו בגוש-דן, בהם מסוף בבני ברק  ▪  בשלב הראשון יוקמו ארבעה מסופי אוטובוסים וחניוני לילה במשולש החקלאי, בצפון בני ברק ובדרום פתח תקוה  ▪  לראשונה: הקמת מרכזי תחבורה יוגדרו במסגרת מיזמים של תשתיות ומסילות ברזל

המרכז התחבורתי במודיעין [אילוסטרציה]
+להעלות תפוסה באוטובוס מ-50% ל-75%
02:41 18/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נציגת משרד הבריאות מודה כי אין נתונים מובהקים באשר למידת ההידבקות בתחבורה הציבורית  ▪  הרשות לתחבורה ציבורית: אין לנו דרך לכמת את היקף התקלות אל מול המקרים התקינים, ייתכן שמרבית המשתמשים מקבלים מענה טוב  ▪  סגן שרת התחבורה: יוקם מוקד אחוד לטיפול בבעיות הנוסעים

טסלר. לצופף ולתגבר
+מסתמן: רכבת ישראל תישאר חברה מדווחת
19:26 17/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

החברה תבחן אפשרות להנפקת אג"ח נוספת בהתאם להמלצת רשות החברות הממשלתיות  ▪  לצורך הבטחת תשלומי הקרן והריבית, רכבת ישראל הפקידה את התחייבותיה בקרן שמורה המשועבדת לנאמן

[צילום: מן הטלוויזיה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התעשיינים: רכש גומלין ברכבת הקלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
החברה תבחן אפשרות להנפקת אג"ח נוספת בהתאם להמלצת רשות החברות הממשלתיות    לצורך הבטחת תשלומי הקרן והריבית, רכבת ישראל הפקידה את התחייבותיה בקרן שמורה המשועבדת לנאמן
איתמר לוין
גנון, שהיה ממלא-מקום ראש הרשות לתחבורה ציבורית, חשוד בקבלת שוחד במאות אלפי שקלים ממפעילי אוטובוסים ובגניבת כרטיס אשראי
עידן יוסף
על-פי מתווה משרד התחבורה שהתקבל בבית הדין לעבודה, בצלחת אחת ישלמו הנוסעים ובשנייה יקבלו את העודף ואת כרטיס הנסיעה
יצחק דנון
טוענת שזהו החוב בגין דמי שימוש וניהול, ארנונה והפרשי הצמדה וריבית פיגורים על השימוש בתחנה בתל אביב בשנים 2016-2014
עידן יוסף
אוטובוסים שיצאו מהמסוף לא השתלבו באופן מיטבי בתנועה ברחוב ז'בוטינסקי, והיה צורך בשינוי מהותי גאומטרי של המסוף - דבר שהצריך פירוק חלק מהמסוף ובנייתו מחדש, כולל סלילת נתיב העדפה לתחבורה ציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il