X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוען כי נציגי המגזר הדתי-לאומי אינם פועלים נכון בעניין השבת "מדינת ישראל כופה חילול שבת על שחקני כדורגל, שנאלצים לשחק בשבת, למרות רצונם לבלות בחיק המשפחה" "נציגי המגזר שלא נאבקים דיים כנגד תופעת חילול השבת הציבורית אלא בצורה רפה, קלה וחלשה"
▪  ▪  ▪
הרב אריאל. צריך מפלגה מגזרית [צילום: פלאש 90]

הרב יעקב אריאל, מהבולטים ברבני הציונות הדתית, טוען כי נציגי הציונות הדתית בעיריות אינם עושים את מלאכתם ואינם מייצגים נאמנה את הציבור הדתי, שכן דעותיהם הנאמרות בנושא השבת, אינן נאמרות כפי שמצופה מאדם דתי. לדבריו, התחבורה הציבורית בשבת שמספקות עיריות היא תוצר של הסתה, ולא נובעת באמת מתוך רצון לתת מענה לצורכי האוכלוסייה.
"הציונות הדתית צריכה למחות. נציגיה בעירייה צריכים למנוע את הדבר הזה, להפגין ולמחות" אמר והוסיף: "גם נציגי הציונות הדתית במקומות אחרים אינם מייצגים את היהדות הדתית כמו שהיא צריכה להיות. אולי הם אומרים משהו אבל אמירה חלשה רפה ובלי משקל של יכולת להשפיע על דברים". לדבריו, "לצערנו, בשבת בימינו אנשים נוסעים. לא יכול ולא רוצה לכפות עליהם, אבל המדינה כמדינה צריכה להשבית את הרכבות. כולם נחים. זה יום המנוחה הרשמי של המדינה, ולכן היא לא עובדת בשבת".
הרב אריאל התייחס גם לכך ששחקני הכדור רגל נאלצים לשחק בשבת: "72 שנה המדינה קיימת ושחקנים משחקים בשבת, וזה לא חוקי כי הם עובדים ומשתכרים, אבל שר עבודה אחד [חיים כץ, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ע.י.] נתן היתר חריג, וזו כפייה כי יש הרבה שחקנים שלא רוצים לשחק בשבת. עדיף היה שישחקו ביום חול, וזו רק עקשנות שישחקו בשבתות".
ביחס לצורך במפלגה מגזרית אמר הרב: "יכול להיות שלא היינו צריכים בכלל מסגרת פוליטית, אבל לצערנו הרב כשיש פוליטיקאים שמגייסים קולות על-רקע של התנגדות לערכים ישראלים יהודיים וציוניים, אין ברירה אלא להעמיד משקל כנגדם, והציונות הדתית לא עושה מספיק להתארגן בצורה ראויה כדי להוות משקל נגד אותם חוגים שרוצים לחבל לקלקל להרוס לפורר את הקשר של עם ישראל, מדינת ישראל ותורת ישראל".

תאריך:  26/08/2020   |   עודכן:  26/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב אריאל: נציגי הציונות הדתית אינם מייצגים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הרב אריאל, אם כל הכבוד אינך
יכול לבוא בטענות  |  27/08/20 06:54
2
סליחה זה הכל עידן יוסף המתיימר
להיות עם הציונות   |  27/08/20 06:59
3
}}}למה מממנים רבנים?שילך לעבוד
איש איש באמונתו.  |  27/08/20 07:23
4
הרב אריאל התבלבל כנראה
מפוכח  |  27/08/20 09:34
5
Ein kesher ToratIsrael lamdina
Haim Mevin, NYC  |  28/08/20 05:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הכנסת מבקשת לקדם ולקבוע את הרשות כגורם מתכלל וכמרכז ידע מקצועי מגובה במחקרים    חגי רזניק: בתחילת שנת 2021 תחל לפעול תוכנית עיר ללא התמכרויות
איציק וולף
משבר הקורונה העמיק את הפסדיה של חברת התעופה הישראלית ב-344% לעומת הפסדיה בשנת 2019    החברה רשמה הפסד גולמי של 51 מיליון דולר לעומת רווח גולמי של 136 מיליון דולר אשתקד    ברבעון השני נרשמה צניחה של 74% בהכנסות, אך גם ירידה של 66% בהוצאות ההפעלה    "בשלב זה קיימים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה כעסק חי"
איציק וולף
היעדרות חברי הקואליציה ממשכן הכנסת בשל חופשותיהם ויציאת הכנסת ל'הדממה' של שבוע יביאו לכך שתוספת תקציבית של 1.75 מיליארד שקלים להצטיידות מערכת החינוך לא תאושר לפני פתיחת שנת הלימודים
איציק וולף
הקלטת הדיווח למגן דוד אדום על פיגוע הדקירה הרצחני היום בפתח תקוה חושפת את הרגעים הראשונים אחרי שנדקר למוות הרב שי אוחיון    "בד נקי - לעצור דימום, לחיצה ישירה על הדקירה"    פרופיל המחבל אינו תואם לפרופיל הקלאסי של מחבל
איציק וולף
משרד הרווחה והשירותים החברתיים פרסם להערות הציבור טיוטת תקנות לחוק הפיקוח לגיל הרך    מספר התינוקות בכל מעון יוגבל ל-20 בלבד    יחס המטפלות יהיה מטפלת אחת לכל חמישה תינוקות    תיערך בדיקת מסוכנות למטפלות בנוסף לבדיקת הרישום הפלילי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il