X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות הפטנטים קיבלה עתירה שהגישה חברת רפאל נגד חברה אמריקנית שביקשה בשנת 2016 לרשום סימן מסחרי בתחום הגנת הסייבר בשם 'IRONDOME' "רישומו של הסימן "IRONDOME" פגע בזכותה של רפאל לשימוש ייחודי בסימן המסחר המוכר היטב 'IRON DOME'"
▪  ▪  ▪
כיפת ברזל. הוצגה לראשונה ב-2010 [צילום: מנהלת חומה במפא"ת, משרד הביטחון]

רשות הפטנטים קבעה כי חברת רפאל היא בעלת הזכויות לשימוש בסימן המסחרי 'כיפת ברזל'. בכך, קיבלה הרשות את בקשת רפאל למחיקת סימן המסחר "IRONDOME" של חברת IronNet Cybersecurity - חברה אמריקנית אשר עוסקת בתחום אבטחת הסייבר ומספקת פתרונות הגנה לגורמים שונים מפני לוחמה ומתקפת סייבר.
בעתירה שהגישה רפאל לרשות הפטנטים ב-31 ביולי 2019 נטען בין השאר, כי "כיפת ברזל" הוא סימן מסחר מוכר היטב בארץ ובעולם וכי הוא מסמל עליונות טכנולוגית ויכולות הגנה מתקדמות ביותר והציבור בארץ ובעולם מקשר את תדמיתה החיובית של מערכת "כיפת ברזל" עם רפאל. החברה האמריקנית, מצידה, בחרה שלא להגיב לטענות רפאל.
על-פי טענות עו"ד ענת גתר ממשרד ד"ר מרק פרידמן, מערכת כיפת ברזל הוצגה על-ידי חברת רפאל בתערוכות מקצועיות ברחבי העולם החל משנת 2010 ועד היום, וזכתה לסיקור תקשורתי רחב בארץ ובחו"ל. לאורך השנים הוצגו הישגיה המבצעיים של מערכת כיפת ברזל בארץ ובעולם והחשיפה של השם "IRON DOME" מזוהה היטב עם חברת רפאל בעולם. מדובר בשימוש שנעשה בשם כיפת ברזל ארבע שנים לפני הקמת החברה האמריקנית ושנים לפני שהגישה את בקשתה לרישום סימן המסחר.
החברה האמריקנית בעלת הסימן "IRONDOME" הגישה בקשה לרשות הפטנטים בישראל בשנת 2016 לרישום הסימן, בזמן שסימנה של רפאל כבר היה בשימוש נרחב ולאחר שלמערכת כיפת ברזל כבר היה מוניטין בינלאומי תחת השם "IRON DOME". לטענת רפאל, בחירת הסימן על-ידי החברה האמריקנית נעשתה בחוסר תום לב.
"לאור האמור אני סבורה שרישומו של הסימן "IRONDOME" פגע בזכותה של רפאל לשימוש ייחודי בסימן המסחר המוכר היטב "IRON DOME", משכך הסימן אינו כשיר לרישום לאור הוראות סעיף 16(א)(1) לפקודה ודינו מחיקה בהתאם לסעיף 39(ב) לפקודה", קבעה ד"ר רויה ישראלי בהחלטת רשות הפטנטים.
תא"ל (מיל') שחר שוחט, סגן לשיווק בחטיבת הגנה אווירית ברפאל, ציין בעקבות קביעת רשות הפטנטים כי כיפת ברזל היא אחת ממערכות הדגל המובילות שלנו ברפאל, ובעלת חשיבות עליונה לביטחון מדינת ישראל. "היותה קניין רוחני מובהק של רפאל אינו מוטל בספק, ואנו שמחים שכך גם נקבע על-ידי רשות הפטנטים", אמר.

תאריך:  08/09/2020   |   עודכן:  08/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק רפאל תוכל להשתמש בשם 'כיפת ברזל'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש ענף פרט בצה"ל הודיעה לוועדת העלייה והקליטה בכנסת כי חלה עלייה של 25% במספר החיילים הנזקקים לסיוע כלכלי ביחס לשנה שעברה    כמחצית מן החיילים הנזקקים - חיילים בודדים
איתמר לוין
איהאב תראבין תקף והיכה שוטרים שטיפלו בתאונה בעיר רהט    בית משפט השלום גזר עליו שנת מאסר בפועל וחייב אותו לפצות את השוטרים ב-5,000 שקל וב-3,500 שקל
איציק וולף
שר האוצר לקבלת אישורה של ועדת הכספים להרחבת ערבות המדינה על-מנת להעמיד הלוואות נוספות בסכום כולל של עד 18 מיליארד שקל.    הסך הכולל של הקרן יעמוד על 40 מיליארד שקלים
עידן יוסף
ציוני הרשות לתחבורה ציבורית בדוח החצי-שנתי מדרגים את חברת מטרופולין במקום האחרון    שיפור בציוני הבקרה השנה    באשכולות רבים של אגד נהגים עוצרים רחוק מהמדרכה
יצחק דנון
חברת ההנדסה האזרחית ע.ל גיבור תובעת 22 מיליון שקל מהרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב וחברת א.ס.ת תכנון והקמת פרויקטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il