X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כל תחנות 'דלק' וכל חנויות מנטה הצמודות אליהן בין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר העובדים דורשים התחייבות של יצחק תשובה להימנע מפיצול החברה או ממכירתה בחלקים שונים
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

עובדי תחנות הדלק של חברת 'דלק ישראל' הודיעו כי ישביתו את כל תחנות הדלק של החברה מחר בבוקר למשך שעתיים. על-פי הודעת העובדים, שנמסרה על-ידי ההסתדרות הלאומית, יושבתו כל תחנות הדלק וכל חנויות מנטה הצמודות אליהן בין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר.
מן ההסתדרות הלאומית נמסר כי מדובר בצעד ראשון ומקדמי במאבק העובדים למניעת מכירת החברה בחלקים ופגיעה בבטחונם התעסוקתי של אלפי העובדים בחברה. "ועד העובדים וההסתדרות הלאומית יחריפו את צעדי המאבק ככל שיידרשו כדי לשמור על עתידם של 2,000 העובדים בחברה", טענו בהודעה.
עובדי תחנות הדלק דורשים כי בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, יתחייב להימנע מפיצול החברה או ממכירת החברה בחלקים שונים, שהחברה תתחייב לשמירה על כל תנאי ההסכמים הקיבוציים הקיימים ולביטחון תעסוקתי לעובדי החברה. עוד הם דורשים התחייבות לעידכון בכל התפתחות והתקדמות של עסקה ועידכון על מבנה הרכישה באופן מפורט והתחייבות למפגש בהקדם האפשרי עם רוכש או שותף פוטנציאלי.
"אלפי העובדים בחברה חשים כי בעל השליטה יצחק תשובה יעשה כל שביכולתו לקבל תמורה מקסימלית בעבור החברה הגם שהדבר בא על חשבונם ופוגע קשות בבטחונם התעסוקתי של מי שנתנו את מרצם וכוחם לחברה שבבעלותו", לשון הודעת העובדים.

תאריך:  09/09/2020   |   עודכן:  09/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק תשובה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחנות 'דלק' יושבתו בבוקר לשעתיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, מאשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בניסיון לרסק את מערכת אכיפת החוק ובביקורת לא לגיטימית    "כחול לבן מחזיקה במשרד המשפטים כדי למנוע צעדים מסוכנים ומיותרים"
עידן יוסף
השר במשרד הביטחון מיכאל ביטון תומך בביטול האיסור הגורף על גידול זקנים בצה"ל, וקורא להסדיר כללים לגידול זקן    יו"ר הכנסת: "חיילים רוצים ללכת עם זקן. ואז מתפתחת מערכת שלמה של לנסות להשיג את הפטורים האלה בכל מיני דרכים כאלה ואחרות. אני חושב שבשורה התחתונה אין לזה הצדקה"
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, תוקף את ראש הממשלה ודוחה את טענותיו שלפיהן פרקליטות המדינה קבעה שיעקוב אבו אלקיען היה מחבל    "טענות שהן שקר וכזב שכל תכליתן דה-לגיטימציה למערכת אכיפת החוק ולהחלטותיה בעניינו של ראש הממשלה"    נתניהו: אין מנוס מחקירה עצמאית
איציק וולף
נשיא המדינה קרא לחקור את נסיבות הריגת יעקוב אבו אלקיען ואמר שחוסנה של כל מערכת, נבחן ביכולת שלה לאפשר חקירה כשזו נדרשת, להודות בטעויות, לתת דין וחשבון, ולתקן את דרכיה להבא    משפחת אלקיען: אם נתניהו כן ביחס להתנצלות - שישקם את ביתנו
איציק וולף
אגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, בשיתוף עם משרד האוצר יעבירו לכ-2,000 חיילים בודדים משוחררים מענק בסך של 4,000 שקל    מצטרף לשני מענקים קודמים ולסך כולל של 12,000 אלף שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il