X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעיין החינוך תקבל 56 מיליון שקל [צילום: AP]
ממשלת ישראל. אישרה במהלך הלילה [צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90]
מתוך 11 מיליארד השקלים שממשלת ישראל אישרה הלילה כתוספת תקציבית לשנת 2020, היו 947 מיליון שקלים של כספים קואליציוניים שאושרו על-פי דרישות המפלגות השונות החברות בממשלה 296 מיליון שקל - לטובת תמיכה במוסדות תורניים, 131.5 מיליון שקלים לטובת תמיכה בתרבות יהודית קראו את פרטי ההוצאות במסמך המצורף
▪  ▪  ▪

מתוך 11 מיליארד השקלים שממשלת ישראל אישרה הלילה כתוספת תקציבית לשנת 2020, היו 947 מיליון שקלים של כספים קואליציוניים שאושרו על-פי דרישות המפלגות השונות החברות בממשלה.
סעיף ההוצאה הגדול ביותר הוא על סך של 296 מיליון שקל מתקציב משרד החינוך לטובת תמיכה במוסדות תורניים ובגופי תיאום וקשר. 131.5 מיליון שקלים הוקצו מתקציב משרד החינוך לטובת תמיכה בתרבות יהודית.
56.8 מיליון שקל הוקצו למשרד לשירותי לדת להוצאות בתחום שירותי הייעוץ ההלכתי בתחום הפוריות וטהרת המשפחה, לקשר עם הקהילות היהודיות בחו"ל, לפעולות המינהלת לזהות יהודית ולהנצחת רבנים.
41 מיליון שקלים הוקצו למשרד החקלאות לצורך פעילות החטיבה להתיישבות ולצורך בינוי פנימיות ביהודה ובשומרון. 2 מיליון שקלים נוספים הוקצו למשרד החינוך למימון הסעות תלמידי פנימיות ביהודה ובשומרון. 19.5 מיליון שקלים הוקצו למענק ביטחוני למועצות ביהודה ובשומרון ולהעברות לוועדים מקומיים. 15 מיליון שקל הוקצו למשרד הביטחון לצורך מימון פעילויות של ישיבות הסדר, בינוי מכינות ופעילות הפנימיה הצבאית הדתית בישיבת אור עציון.
רשת מעיין החינוך התורני של מפלגת ש"ס תקבל 56 מיליון שקלים, 27 מיליון שקלים הוקצו למשרד החינוך לצורך שיפוצים והתאמת מבנים בחינוך העצמאי (החרדי), ולשיפוצים והתאמת מבנים ב'מעיין'. 25 מיליון שקלים נוספים הוקצו ל'פעולות והצטיידות' של החינוך העצמאי.

תאריך:  10/09/2020   |   עודכן:  10/09/2020
+האוזר: מנענו את סגירת הספרייה הלאומית
21:26 10/09/20  |  עידן יוסף

ח"כ צבי האוזר בישר כי הממשלה אישרה העברת 3 מיליון ש"ח לספרייה הלאומית, תוספת תקציבית שתאפשר לספריה הלאומית לחזור לפעילות.
הספריה הלאומית פתחה את שעריה ב-1892 ומעולם לא נסגרה, גם כששכנה בהר הצופים שהיה מובלעת ישראלית בירדן בין 48' ל-67'.
הכספים שהועברו הם חלק מפשרה שהוביל האוזר וכללה "תקציב השלמות" של 11 מיליארד ש"ח ל-2020 אשר מיועדים בעיקר למיזמים חברתיים וחינוכיים. הוא הודיע כי יפעל לחקיקה שתבטיח תקצוב שוטף לספריה הלאומית.

+לדרישת כחול לבן: הממשלה אישרה 20 מיליון ש״ח לארגוני הקהילה הגאה
14:13 10/09/20  |  מירב ארד

לדרישת כחול לבן: הממשלה אישרה הלילה במסגרת הדיון על התקציב ההמשכי תקציב של 20 מיליון ש״ח לטובת קידום צורכי קהילת הלהט"ב. 17 מיליון ש״ח יועברו למשרד לשוויון חברתי בראשות השרה מירב כהן, וה-3 מיליון הנוספים למשרד התרבות בראשות השר חילי טרופר. שני המשרדים יהיו אחראים על חלוקת התקציב בהתאם לצורכי הקהילה כפי שירוכזו על ידי ח״כ גינזבורג.

+אושרה תוספת תקציבית של 11 מיליארד שקל
08:35 10/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

התוספת התקציבית מעמידה את ההוצאה הממשלתית לשנה הנוכחית על סכום שיא של כ-411 מיליארד שקלים  ▪  בין היתר אושרו מענקים לרשויות המקומיות בסך של כ-750 מיליון שקל הכוללים בין היתר, תמרוץ מתן היתרי דיור, תוכניות הבראה לרשויות המקומיות, פרויקטים לפיתוח ברשויות המקומיות ומענקים שוטפים

[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמיליארד שקל בהוצאות: כספים קואליציוניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
התוספת התקציבית מעמידה את ההוצאה הממשלתית לשנה הנוכחית על סכום שיא של כ-411 מיליארד שקלים    בין היתר אושרו מענקים לרשויות המקומיות בסך של כ-750 מיליון שקל הכוללים בין היתר, תמרוץ מתן היתרי דיור, תוכניות הבראה לרשויות המקומיות, פרויקטים לפיתוח ברשויות המקומיות ומענקים שוטפים
איתמר לוין
משטרת ישראל ממשיכה להפגין אוזלת יד מוחלטת מול פורעי החוק המפגינים ליד מעון ראש הממשלה. אנחנו ממשיכים לשקף זאת מדיווחי המשטרה בלילה האחרון, ללא שום תוספת שלנו
עידן יוסף
ישראל כ"ץ בפייסבוק: קראתי להידברות ונעניתי באיומי שביתות במשק"    ארנון בר-דוד: "ניסיון להסיט את המיקוד מיחסיו עם פקידי האוצר"    ביום שלישי: ישיבת ממשלה שתעסוק בנושא התקציב
איתמר לוין
יו"ר הקואליציה דורש פסקת התגברות כתנאי לקיום הממשלה; שר המשפטים: זוהי התגברות על הדמוקרטיה    "אם לא ניזהר - חוקים שנועדו להגן עלינו מהקורונה, עלולים לשמש לפגיעה בזכויות האזרח"
עידן יוסף
משרד הדיגיטל יפעל למניעת הגעת אזרחים למשרדי הממשלה באמצעות הנגשת מידע ממשלתי רב המצוי בידי הרשויות לאזור האישי של כל אזרח באינטרנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il