X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הזמר תובע איש עסקים אמריקני

עומר אדם נגד שותפו למשקפיים

הזמר תובע 8 מיליון שקל מדייוויד עמר, בטענה שהוליך אותו שולל במיזם להחדרת מותג המשקפיים Verso לישראל; טוען שהוא הבעלים של שליש מהמיזם
▪  ▪  ▪
אדם. הסכם עם אופטיקנה [צילום: שרון רביבו]

הזמר עומר אדם תובע 8 מיליון שקל מדייוויד עמר, הבעלים של חברות המשקפיים Verso America ו-Verso Israel. הוא גם מבקש לקבוע שבבעלותו שליש מן הזכויות במותג המשקפיים Verso בישראל.
בתביעה, שהוגשה (1.10.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר כי אדם ועמר חתמו בנובמבר 2018 על הסכם להחדרת המותג Verso לישראל. עמר הציג מותג זה בפני אדם כמותג הבית של משפחתו העוסקת בתחום האופטיקה בארה"ב. לטענת אדם, בדיעבד התברר לו, כי בעת ההתקשרות לא היה בידי עמר כל "מותג" מהותי וממשי, אלא שם ורעיון בלבד, וזאת למרות שהציג את עצמו כבעל ניסיון עשיר בשוק המשקפיים, בעל ידע ויכולות בתחום.
בתביעה נאמר כי לאחר שאדם ועמר הבינו, כי הם חייבים להתקשר עם מפיץ מקומי מהותי, בעל מוניטין, ידע וניסיון בתחום מוצרי המשקפיים בישראל, הם חתמו במאי אשתקד על הסכם עם רשת אופטיקנה, המקנה לה זכויות של מפיץ בלעדי בישראל לכל המוצרים נושאי המותג Verso. לדבריו, אופטיקנה הבהירה, כי אין כל משמעות למותג זה בלא ההתקשרות עימו, והיה ברור לכל הצדדים שהוא בעל הזכויות ב-50% מהקניין הרוחני של המותג בישראל.
לדברי אדם, כניסתה של אופטיקנה למערך העסקי שבינו לבין אמר נגסה באופן מהותי בשיעור זכויותיו במותג וברווחיו. אופטיקנה, אשר בנתה את המותג Verso בישראל כמעט מבראשית בהשקעה של 15 מיליון שקל, רכשה שליש מהזכויות הקנייניות בו. לאחר מכן, הוא טוען, התנער עמר מההסכמים עימו וניסה להשתלט בעצמו על המותג.
לטענת אדם, עמר הציג כלפיו וכלפי אופטיקנה מצגי שווא, והוליך אותו שולל בנתונים מספריים שהעביר לו. עמר אף הגיש בחודש אוגוסט תביעת סרק נגד אופטיקנה, במסגרתה הציג גרסה שאיננה אמת בקשר למותג Verso והבעלות הקניינית עליו בישראל. עוד טוען אדם, כי לאחרונה פתח עמר ערוץ מכירות ישיר העוקף אותו, בו הוא מוכר משקפי שמש וראייה במותג זה באתר אינטרנט שהקים. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אמיר אלטשולר וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  01/10/2020   |   עודכן:  01/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
שר האנרגיה שטייניץ: "מטרתנו היא להביא לסיום המחלוקת בנושא התיחום של המים הכלכליים בין ישראל ללבנון"    השיחות צפויות להיערך לאחר חג הסוכות בבסיס יוניפיל שבעיירה נקורה
מירב ארד
הוסיף: "היו לנו חדשות לא טובות במגזר החרדי - היקף של 40% מבין המאומתים    על האפשרות להחליפו בתפקיד השיב: "אם השר יבקש אני אשקול, אבל אני כן רוצה לחזור בתחילת נובמבר לניהול בית החולים"
יפעת גדות
ביוזמת נתיבי ישראל, הועתק במבצע מורכב מהשטח לקיבוץ חנתון במעורבות התושבים    מקווה הטהרה הוא תגלית ארכיאולוגית חשובה, המעידה, לראשונה, על פעילותן של חוות חקלאיות יהודיות בגליל בימי בית המקדש השני
מירב ארד
הבהיר: "נכנסו למצב חירום מיידי. אתם מדברים על המצב הכי קשה במדינת ישראל"    ח"כ סגלוביץ': "לא תהיה אכיפה אם היא תהיה כוללנית"    ח"כ לוי לחברי כחול לבן: "ייזכר לכם לעד שננתם לזה יד"
מירב ארד
82% מהארגונים צופים ירידה נרחבת בהיקף התרומות    63% מצביעים על ירידה משמעותית בנפח הפעילות    לפי המחקר, ארגונים הפועלים באירופה מעידים על ירידה גדולה יותר בהיקף הפעילות, ביחס לארגונים הפועלים בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il