X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ספר משכורות הנטו שהועבר בגין ספטמבר הוא הנמוך ביותר מאז חודש אפריל השנה בחודש ספטמבר עמדה משכורת הנטו הממוצעת על סכום של 7,303.04 שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

נמשכת מגמת הירידה במספר מקבלי השכר נטו בישראל. על-פי נתוני חברת מס"ב (מרכז סליקה בנקאי), המפעילה את המערכת הלאומית המרכזית להעברת תשלומים בישראל, עולה כי התעצמה מגמת הירידה במספר מקבלי שכר הנטו בגין חודש ספטמבר בהשוואה לכמות מקבלי שכר הנטו בגין חודש אוגוסט השנה.
מנתוני העברת "משכורות הנטו" בגין חודש ספטמבר עולה כי מספר מקבלי המשכורות נמוכים בלמעלה מ-360 אלף איש לעומת הכמות שקיבלה שכר בגין חודש מרס השנה. מספר משכורות הנטו שהועבר בגין ספטמבר הוא הנמוך ביותר מאז חודש אפריל השנה.
בהשוואה לנתוני העברת המשכורות בגין חודש אוגוסט השנה, עולה כי כמות המשכורות נטו ששולמו בחודש ספטמבר ירדה בשיעור של 2.7% לעומת החודש הקודם. מדובר על כמות של יותר מ-90,000 ישראלים שלא הועברו לה תשלומי שכר בגין ספטמבר לעומת החודש שעבר. בין 20 בספטמבר ל-10 באוקטובר הועברו על-ידי תשתית התשלומים של מס"ב 3.29 מיליון משכורות נטו, לעומת נתון של 3.38 מיליון משכורות שהועברו בגין משכורת חודש אוגוסט.
בגין משכורת ינואר, שלפני משבר הקורונה, הועברו משכורות ל-3.64 מיליון ישראלים. בחודש אפריל הועברו משכורות ל-2.98 מיליון ישראלים בלבד. בספטמבר 2019 הועברו תשלומי שכר ל-3.50 מיליון ישראלים.
היקף תשלומי השכר בגין חודש ספטמבר ירד גם הוא בשיעור של 2.7% ועמד על סכום כולל של 24.05 מיליארד שקל לעומת סכום כולל של 24.72 מיליארד שקל ששולמו בגין משכורת אוגוסט. מדובר על ירידה של של למעלה מ-660 מיליון ש"ח לעומת הסכום שהועבר (בין התאריכים 20 באוגוסט ל-10 בספטמבר) בגין משכורת חודש אוגוסט. בגין משכורת חודש ינואר השנה הועברו תשלומי שכר בהיקף כולל של 25.56 מיליארד שקל ובאפריל היקף תשלומי השכר עמד על 21.75 מיליארד שקל. בספטמבר 2019 סכום תשלומי השכר הגיע ל-24.74 מיליארד שקל.
שכר הנטו הממוצע ששולם בגין משכורת ספטמבר עלה בשיעור מזערי של 0.03% לעומת השכר הממוצע ששולם בגין משכורת אוגוסט. בחודש ספטמבר עמדה משכורת הנטו הממוצעת על סכום של 7,303.04 שקל לעומת סכום ממוצע למשכורת של 7,300.74 שקל בחודש הקודם. שכר הנטו הממוצע בגין חודש מאי עמד על 7,051.59 שקל, באפריל היה סכום של 7,286.72 שקל למשכורת נטו ממוצעת. במשכורת ששולמה בגין חודש פברואר, שהוא החודש האחרון ללא השפעות של משבר הקורונה על המשק הישראלי, עמדה משכורת הנטו הממוצעת על סכום של 7,269.7 שקל. שכר הנטו הממוצע בספטמבר 2019 עמד על 7,061.48 שקל.
עוד עולה מנתוני מס"ב כי כמות החברות, הארגונים והגופים במשק ששילמו משכורות בגין חודש ספטמבר ירדה בשיעור של 2.6% לעומת החודש הקודם.

תאריך:  15/10/2020   |   עודכן:  15/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות מדגישה את הצורך להשאיר את הסגר בערים האדומות - חרדיות ברובן    "הסגר הוא לא עונש. המשמעות של עיר אדומה היא שהערים הללו יקבלו את מרב הסיוע כדי לצמצם את התחלואה"
איתמר לוין
חיות: מנכ"ל משרד הבריאות יכול להחליט על התליית הרישיון גם אם הוועדה המייעצת סבורה שניתן להסתפק בהטלת מגבלות    אישרה התליית רשיונו של גינקולוג המואשם בעבירות מין במטופלות
איתמר לוין
עבד אגבריה הקים ב-2003 בית מגורים בן 300 מ"ר על קרקע חקלאית ליד אום אל-פחם - ולמרות שורה של פסקי דין בכל הערכאות לא הרס אותו עד היום, ואף הכפיל את שטחו    בתי המשפט העניקו לו עוד ועוד ארכות, למרות פסיקת העליון לפיה יש לקיים מיד צווי הריסה
עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון קוראת למשרד הביטחון להציג לה תוך 45 יום את עמדתו לגבי יישום מסקנות ועדת בן ראובן לעניין זכויות נכי צה"ל    יו"ר ארגון נכי צה"ל: "נכה שזקוק לראות רופא - שימתין חצי שנה. החלפת רכב רפואי הפכה למבצע לוגיסטי מטורף"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה קורא לרשות המים להחיל את הגדלת מכסת המים בתעריף הנמוך כבר מתחילת משבר הקורונה - ולא מתחילת ספטמבר כפי שנקבע בחוק לצמצום תאגידי המים    יוזם הדיון, ח"כ קרעי: אפשר לממן את העלאת מכסת המים בתעריף הנמוך בהתייעלות וצמצום מספר התאגידים - ולא בהעלאת התעריף הגבוהה    אלקין: לדעתי אין צורך בהעלאת התעריף הגבוה - אך אני יכול רק להמליץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il