X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תמה על הסכמים לרכישה, השבחה ומימון מחדש של נכסים סולאריים קיימים באיטליה בהיקף של כ-30 מגה וואט עלות הרכישה - בין 144 ל-172 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל סולגרין תום שפרן, ויו"ר החברה גל בוגין [צילום: אייל טואג]

חברת האנרגיה המתחדשת סולגרין, שבשליטת קרן התשתיות והאנרגיה ג'נריישן קפיטל, דיווחה (יום ג', 20.10.20) כי חתמה על הסכמים לרכישה, השבחה ומימון מחדש של נכסים סולאריים קיימים באיטליה בהיקף של כ-30 מגה וואט.
בנוסף, לחברה קיימת אופציה להרחבת הצבר הנרכש להיקף כולל של עד כ-70 מגה וואט.
במקביל, מעדכנת סולגרין על התקדמות במשא-ומתן לחתימה על הסכם נוסף, בהקשר לפיתוח פרויקטים קרקעיים באיטליה בהיקף של עד כ-200 מגה וואט.
ססולגרין תבצע את הרכישה באמצעות שותפות ייעודית (שתוחזק במלואה על-ידי החברה) ויחד עם יזם מקומי, שהינו חברה מקומית בעלת מומחיות בתחום האנרגיה הסולארית באיטליה, שיספק לה שירותי איתור נכסים, ניהול וארגון עסקת הרכישה והשבחת נכסים ויהיה זכאי לדמי הצלחה המותנים בהשגת תשואת מטרה. להערכת החברה, השותפות הייעודית צפויה להגיע לתשואת המטרה לאחר השלמת תהליך ההשבחה.
עעלות רכישת הנכסים המניבים (25.4 מגה וואט מתוך 30 מגה וואט) צפויה לעמוד בטווח של כ-36- 43 מיליון אירו (144-172 מיליון שקל), כאשר לאחר ביצוע מימון מחדש עבורם, צפוי להתקבל בגינם החזר בסך של כ-21-23 מיליון אירו (84-92 מיליון שקל).
להערכת החברה, במהלך תקופת ההסדרה, ההכנסות השנתיות בגין הנכסים המניבים הנרכשים צפויות לנוע בטווח של כ-13-11 מיליון אירו וה-FFO הפרויקטאלי צפוי לנוע בטווח שבין 8-9 מיליון אירו. תקופת ההסדרה עם התעריף המובטח (80% מסך הכנסות) הינה לתקופה ממוצעת של כ-11 שנים. סולגרין מציינת, כי תשואת המטרה על ההון עבור הנכסים הנרכשים, תעמוד לאחר השבחתם על כ-11%.
עם רכישת הנכסים, יבצע היזם המקומי פעולות השבחה הנדסיות ותפעוליות לשיפור תפוקות הנכסים, וכן יכנס לתוקף הסכם לניהול נכסים. בנוסף ייחתם הסכם תפעול לכלל הפרויקטים עם קבלן תפעול מוביל בשוק ובמסגרתו, יבטיח קבלן התפעול את הביצועים המשופרים של הנכסים, לרבות לאחר השלמת פעולות ההשבחה. קבלן זה אף יבצע את כלל עבודות ההשבחה. במסגרת הסכם הניהול, היזם יפקח על קבלן התפעול והתחזוקה.
עם השלמת רכישת הנכסים והשבחתם, סולגרין תבסס את מעמדה כשחקן בינלאומי הנשען על תזרים תפעולי משמעותי אשר יהווה מכפיל כוח משמעותי בהצאת הצמיחה בארץ ובחו"ל.

תאריך:  20/10/2020   |   עודכן:  20/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סולגרין תשביח נכסים סולאריים באיטליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פעיל הימין הקיצוני, המואשם בהסתה לטרור וגזענות, טוען שסוכני שב"כ חדרו לארגון ופעלו לשלהב את הרוחות בניגוד לדעתו
עידן יוסף
ההסתדרות הלאומית הודיעה לחברת סופרבוס ולארגון כוח לעובדים כי רוב עובדי החברה חתמו    ההתאגדות טעונה אישור סופי    כוח לעובדים: הודעה כוזבת
עידן יוסף
מנכ"ל השומר החדש: יש עלייה של לפחות 25% בגניבות יבולים. המדינה חייבת להבין שהיא איבדה שליטה באזורים גדולים במדינה    יו"ר ועדת הכלכלה: הממשלה צריכה להציב את המאבק בפשיעה החקלאית בראש סדר העדיפות של המשטרה ומג"ב - ולהקים לכך יחידה ייעודית    מג"ב: צריך תקציב ייעודי ליחידות ויכולות טכנולוגיות ומבצעיות שיופנו לטיפול רק בפשיעה החקלאית
איציק וולף
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת קרא לאשר העלאת ציון רוחבית לכל נבחני לשכת עורכי הדין בתקופת הקורונה    "ממוצע של 34% של עוברים בקרב הניגשים, זה רמזור אדום"
איציק וולף
הנשיא האמריקני הודיע כי סודן הסכימה לשלם פיצוי בסך 335 מיליון דולר למשפחות נפגעי טרור אמריקנים וכי החליט להסיר אותה מרשימת המדינות תומכות הטרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il