X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסכם, שתוקפו עד סוף חודש יולי 2023, נחתם נוכח משבר הקורונה והשינויים עמם מתמודדת חברת מטרופולין, והוא מביא לשיפור תנאי העבודה וההעסקה של נהגי החברה
▪  ▪  ▪
שיפור תנאי העסקה במטרופולין [צילום: תומר פדר]

איגוד עובדי התחבורה בראשות היו"ר אבי אדרי, מנכ"ל מטרופולין רן מרום וועד עובדי החברה חתמו (יום ב', 26.10.20) על הסכם קיבוצי מיוחד המסדיר את תנאי העסקתם של נהגי החברה הנחשבים "מרוחקים". מדובר בעובדים אשר מרחק הנסיעה מביתם לחניון אליו אמורים להתייצב עולה על 80 ק"מ.
ההסכם, שתוקפו עד סוף חודש יולי 2023, נחתם נוכח משבר הקורונה והשינויים עמם מתמודדת חברת מטרופולין, והוא מביא לשיפור תנאי העבודה וההעסקה של נהגי החברה.
בין עיקרי ההסכם: עבור עבודה במוצאי שבת ישולם תשלום אשר לא יפחת מחמש שעות עבודה. נהג מרוחק אשר הגיע לעבודה ועבד את כל הימים באמצע השבוע (א'-ה') ובנוסף עבד לפחות שני ימי שישי או מוצ"ש במהלך אותו החודש, יקבל שכר עידוד עבור כל יום עבודה. נהג מרוחק אשר החסיר עד יומיים עבודה באמצע השבוע ובנוסף עבד לפחות שני ימי שישי או מוצ"ש במהלך החודש, יקבל תשלום פרמיה יומית מוגדלת בגין התייצבות לעבודה.
נהג מרוחק אשר החסיר מעל יומיים עבודה באמצע השבוע או לא ביצע עבודה ביום שישי או מוצ"ש, יקבל תשלום פרמיה יומית מוגדלת עבור עבודתו בימי חול.
נהג אשר עבד בימי שישי/מוצ"ש/ערב חג/מוצאי חג, יקבל שכר עידוד עבור עבודתו בימים אלו. בנוסף, נהג אשר יעבוד 16 פיצולים של מעל שעתיים יקבל שכר עידוד עבור כל יום עבודה בפיצול.
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "בימי הקורונה חלה על כולנו חובה להתאים את תנאי העבודה למצב החדש. מדובר בהסכם מצוין לעובדים ולחברה. נמשיך לאזן בין המציאות החדשה לבין שמירה על זכויות העובדים".
מהנהלת מטרופולין נמסר: "אנו מברכים וגאים בהסכם שנחתם בין הצדדים, ושמחים כי פעם נוספת בא לידי ביטוי שיתוף פעולה פורה ואפקטיבי עם ההסתדרות. מאז ומתמיד ראתה מטרופולין חשיבות עליונה בקידום מעמדו של הנהג, ופעלה לטובת שיפור תנאיו, מתוך תפיסה מרכזית כי נהגי החברה הם נכס חשוב ויקר וכך נפעל גם בעתיד".

תאריך:  26/10/2020   |   עודכן:  26/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכם קיבוצי חדש בין ההסתדרות למטרופולין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
שני הצדדים סיכמו כי פגישתם הבאה תעסוק בדרכי ההתמודדות של החברה בשתי המדינות עם נגיף הקורונה    חברי פרלמנט מגרמניה אמורים להגיע לישראל בסוף חודש נובמבר
עידן יוסף
כמעט כל העסקים שעליהם הוטל קנס בפועל הם מתחום המסחר    למרות שחלפה יותר משנה מאז סיום 2019, לא פרסם משרד העבודה את שמותיהם של כ-50% מבתי העסק שהפרו את החוק והעסיקו עובדים במנוחה השבועית    רק 95 התראות נרשמו
עידן יוסף
בתיקון שפרסמה לידיעה של הכתב שחר גליק הובהר כי הרב יגאל לוינשטיין ממכינת בני עלי אינו תומך בטיפולי המרה כפי שיוחס לו    התחנה תשלם כ-12 אלף שקל הוצאות משפט
מירב ארד
מתריע פרופ' ארנון אפק החבר צוות המומחים של פרויקטור הקורונה    משרד החינוך עדכן על 599 מאובחנים חדשים בנגיף ביממה האחרונה. מספר המתים עלה ל-2,397    ח"כ קיש על החזרת הלימודים בכיתות הנמוכות: "יש סיכון בריאותי ואי אפשר להתעלם מזה"
עידן יוסף
הערוץ פרסם כי השופטת אסתר חיות ובעלה דוד חיות, ביצעו עבירות על חוק התכנון והבנייה, בכך שלא הגישו בקשה להיתר בנייה לעבודות שיפוץ שביצעו בשנת 2018    חיות: טענות חסרות כל יסוד שנסמכות על מידע כוזב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il