X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההכרזה על סכסוך עבודה על-רקע עצירת תשלומי קרן קשרי מדע אמורה לאפשר לחברי הסגל האקדמי לנקוט בעוד שבועיים בצעדים ארגוניים ברוב האוניברסיטאות בישראל "ור"ה והממונה על השכר במשרד האוצר נוהגים בנו כבריונים עזי מצח. הם מנצלים את משבר קורונה כדי לקבוע עובדות בשטח בכוחניות"
▪  ▪  ▪
הממונה על השכר, קובי בר נתן. "התנהלות כוחנית" [צילום: דוברות האוצר]

המועצה המתאמת של ארגוני הסגל האקדמי באוניברסיטאות הכריזה (יום ב', 26.10.20) על סכסוך עבודה בכלל האוניברסיטאות החברות במועצה המתאמת. זאת, על-רקע ההחלטה החד-צדדית של הנהלות האוניברסיטאות לעצור את הפרשת תשלומי הקרן לקשרי מדע של חברי הסגל האקדמי.
ההכרזה על סכסוך עבודה אמורה לאפשר לחברי הסגל האקדמי לנקוט בעוד שבועיים בצעדים ארגוניים. מדובר בצעדים שישפיעו על הלימודים האקדמיים באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטת חיפה, באוניברסיטת בן-גוריון, באוניברסיטת בר-אילן, באוניברסיטה העברית בירושלים, במכון ויצמן ובטכניון.
"לא נותרה בידינו הברירה והבוקר הכרזנו על סכסוכי עבודה בכלל האוניברסיטאות
החברות במועצה המתאמת. ור"ה והממונה על השכר במשרד האוצר נוהגים בנו כבריונים עזי מצח. הם מנצלים את משבר קורונה כדי לקבוע עובדות בשטח בכוחניות, תוך ניצול ציני של ההתגייסות חסרת הפשרות של הסגלים לטובת הסטודנטים ולטובת האוניברסיטאות", טענו נציגי הסגל האקדמי.
נציגי הסגל האקדמי טענו בהודעתם כי כל חברי הסגל התייצבו בלא היסוס וחרף אתגרי הקורונה למלא בנחישות ובהתמדה את כל משימותיהם. "התגייסנו לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, בעבודה מאומצת ולא שגרתית מהבית, ואנחנו ממשיכים אל מול כל הקשיים להשקיע בהוראה ובמחקר, להנחות תלמידי מחקר, לכתוב הצעות מחקר ולקדם את האוניברסיטאות שלנו ככל יכולתנו. כל זאת ועוד תוך השקעת תשומות וזמן מעל ומעבר למה שאנחנו עושים בשגרה. הכרזנו על סכסוכי העבודה בלב כבד, ולאחר ששקלנו את כל ההשלכות. המועצה המתאמת של
ארגוני הסגל האקדמי הבכיר עומדת על כך שתשלומי הקרן לקשרי מדע יועברו מיד וללא
כל דיחוי נוסף", ציינו.

תאריך:  26/10/2020   |   עודכן:  26/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אביגדור קפלן: "לא נשלוף את הכיס העמוק של המדינה לטובת סחטנות של כוח לעובדים"    "מפעילים כוח מוגזם והשמצות חסרות שחר נגד עובדי המשרד- כולל אותי"
יצחק דנון
עו"ד גיא גיסין תובע 615,000 שקל מחברת ברגרואין רזידנטיאל, בטענה שאינה משלמת את המגיע לו על ייצוגה בהליכי חדלות פרעון של חברת דורי
יצחק דנון
שירן כהן טוענת, כי נציבות שירות המדינה העניקה לה דרגה נמוכה מזו שהתחייבה וממה שנפסק בהליך קודם ותובעת הפרשים בסך 155,000 שקל
יצחק דנון
י.ע.ז לבנייה ופיתוח טוענת לליקויים ועיכובים באשמת רפאל בפרויקט בנייה של משרדים וייצור בן 20,000 שקל ובהיקף של 150 מיליון שקל
איציק וולף
פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) צפויה להגיש כתב אישום, כפוף לשימוע, נגד חברת הבנייה שבירו ונגד עובדים בחברה ובחברה סינית בגין אחריותם לגרימת מוות ברשלנות של פועל בניין בפרויקט גליל ים בהרצליה    "חברת שבירו לא נקטה את האמצעים המתחייבים על-מנת לוודא כי המנוח לא יעבוד ללא שימוש באמצעים למניעת נפילה מגובה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il