X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה ושר האוצר. מעכבים האישור [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
גנץ. "הכל שיקולים פוליטיים" [צילום: דוד כהן, פלאש 90]
ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון תוקף את התנהלות ראש הממשלה ושר האוצר וטוען כי הם פוגעים בכלכלת ישראל בהימנעותם מתכנון והעברת תקציב 2021 "להקים ועדת חקירה על התנהלות האוצר. תקציב 2020 איננו רלוונטי, זה תקציב לשבוע, מדינת ישראל היא לא חנות מכולת"
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, קורא להקים ועדת חקירה לבחינת התנהלות האוצר והימנעותו מעבודה מקצועית להכנת תקציב 2021. לדבריו, תקציב 2021 הוא מחויב המציאות וההימנעות מהעברתו היא "פיגוע כלכלי", כלשונו.
"הימנעות מהעברת התקציב היא פיגוע כלכלי. ממש התנגשות של ראש הממשלה, שר האוצר והגורמים שאחראים לכך עם כלכלת ישראל. למה שאני אגיד את זה? שיגידו את זה כל בכירי הכלכלנים בישראל", אמר (יום א', 1.11.20) בראיון לערוץ הכנסת.
על טענות שר האוצר, ישראל כ"ץ, שלפיהן שר המשפטים, אבי ניסנקורן, ממפלגת כחול לבן, הוא שתוקע את העברת התקציב, אמר גנץ כי מדובר בטענה שאיננה נכונה.
"תקציב 2020 איננו רלוונטי, זה תקציב לשבוע ובואו לא נזלזל באינטליגנציה של הציבור בישראל. מה זה השטויות האלה? כן, אני תוקע תקציב לשבוע. זה לא חנות מכולת, זו מדינת ישראל והיא צריכה תקציב עם שלוש שנים מאקרו ושנה אחת מתוכננת לפחות. יש בכירים בליכוד שאומרים - שנתיים מתוכננות. זה הכל שיקולים פוליטיים, וכל ניסיון להציג את זה במתק שפתיים כזה או אחר זו הטעיית הציבור והטעיית המראיינים או אנשי התקשורת שמדברים איתם", אמר.
לדברי גנץ, צריך להקים ועדת חקירה איך קרה שהאוצר לא הושיב את כלכלניו לתכנן את שנת 2021 ברמה המקצועית. "נניח שהיה עכשיו תקציב לשנת 2021 מוכן, אבל ברמה הפוליטית היו חוסמים אותו. לפחות היינו יודעים שיש תקציב מוכן. אבל אפילו באוצר, לכאורה ועל-פי שר האוצר, לא מתכננים את תקציב 2021. מה זאת הגישה הזאת? מי מפקיר כך את המדינה מבחינה כלכלית? זה מה שקורה שם. להגיד שאנחנו חוסמים [את התקציב, א.ו.] זו עזות מצח".

תאריך:  01/11/2020   |   עודכן:  01/11/2020
+אמסלם יהיה השר הממונה על חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים
17:47 01/11/20  |  עידן יוסף

הממשלה קבעה כי שר הדיגיטל הלאומי דוד אמסלם יהיה השר הממונה על ביצוע חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, התשע"ח-2018, במקום ראש הממשלה.

+חמישה טפסים ממשלתיים יהפכו לפרו-להט"ב
17:14 01/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המסמכים בלי אבא ואימא שייכים לתחומי הירושה, ברית הזוגיות, העמותות ורכוש נעדרים  ▪  ניסנקורן: "אמירה ערכית חשובה"  ▪  הפורום לאקטיביזם יהודי: "בדמוקרטיה ייצוגית במדינה ליברלית אמור להיות ערך לקולו של האזרח בקלפי, אך יש שרים ומשרדי ממשלה שחושבים שהם מעל החוק"

יעקבי. טופסולוגיה להט"בית [צילום: ליאב פלד]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנץ: התנהלות האוצר - פיגוע כלכלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
עידן יוסף
שר המשפטים מכחול לבן האשים את הליכוד ואת נתניהו בכך שאין תקציב ושהממשלה תקועה: "הוא לא מבין את גודל האירוע"    שר האוצר כ"ץ: "כחול לבן מעכבים את התקציב כי הם רוצים לקשור אותו לנושא הרוטציה, אין קשר בין הדברים"
עידן יוסף
דיון קבינט ראשון בהשתתפות נחמן אש    גמזו: מקדם ההדבקה הוא 0.69. הסגר על מג'דל שמס יוארך ועל בועיינה-נוג'ידאת יוטל סגר    פרופ' אדרקה: "כדי להמשיך להוריד את התחלואה צריך ש-80% בציבור ישמרו על מסכות"
עידן יוסף
בשיחה עם מנהלי רשתות הקמעונאות הגדולות: "בשלב בו יפתחו החנויות ברחובות הפתוחים, חייבים לפתוח גם את החנויות במתחמי המסחר הפתוחים, על-מנת שלא ייווצר בידול בין המתחמים"    מציע לבדוק פטור גורף לארנונה לכל עסק שנסגר ולא מקבל שירותים במהלך הסגר"
איתמר לוין
חיות ומלצר אומרים, כי השאלה היא האם לא מדובר בשימוש לרעה בכוחה של הכנסת לשנות חוקי יסוד    מנהל מחלקת הבג"צים רומז: גנץ יהיה חייב לפטר את נתניהו בשל כתב האישום נגדו    בא-כוח כחול-לבן: אם גנץ לא יפעל בהתאם להלכת דרעי-פנחסי - יש ביקורת שיפוטית
עידן יוסף
31 שוטרים מאבטחים כיום את גנץ מכוח היותו ראש הממשלה החליפי    עלות האבטחה: תקציב חד-פעמי בהיקף של 2.3 מיליון שקל ותקציב שוטף בהיקף של 11.4 מיליון שקלים, בינתיים על-חשבון המשטרה ועל חשבון משימותיה האחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il