X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המסמכים בלי אבא ואימא שייכים לתחומי הירושה, ברית הזוגיות, העמותות ורכוש נעדרים ניסנקורן: "אמירה ערכית חשובה" הפורום לאקטיביזם יהודי: "בדמוקרטיה ייצוגית במדינה ליברלית אמור להיות ערך לקולו של האזרח בקלפי, אך יש שרים ומשרדי ממשלה שחושבים שהם מעל החוק"
▪  ▪  ▪
יעקבי. טופסולוגיה להט"בית [צילום: ליאב פלד]
כל שר יוכל לבחון התאמת טפסים ללהט"ב
עידן יוסף
שר המשפטים: מלבד טפסים מכוח חקיקה ראשית ישנם טפסים רבים שבהם ניתן לשנות כבר עכשיו את הנוסח ובמקום לרשום "אב" ו"אם" לרשום "הורה א'" ו"הורה ב'" * כחול לבן והימין החדש נעדרו, הרשימה המשותפת התנגדה, ישראל ביתנו תמכה
לרשימה המלאה

בתום עבודת מטה מאומצת שבוצעה במשרד המשפטים במהלך שבוע שעבר, בהובלת מ״מ המנכ"ל סיגל יעקבי, לסבית בעצמה, הודיע שר המשפטים אבי ניסנקורן על חמשת הטפסים הראשונים שיעודכנו במשרדו, עוד השבוע, כאשר במקום קטגוריות "אב ו"אם" ייכתב בסעיפי ההורים "הורה 1" ו"הורה 2" במטרה לקרוץ ללהט"ב.
הטפסים שיעודכנו הם בקשה לצו ירושה, בקשה לערוך ברית זוגיות ולהירשם במרשם הזוגיות, טופס בקשה למחיקה ממרשם הזוגיות, בקשה לבירור פרטים על רכוש נעדרים וכן טופס בקשה לרישום עמותה.
מלבד הניירות הרשמיים שיעודכנו השבוע, נמשכת בימים אלו עבודת המטה משרד המשפטים במהלכה נסקרים כל יתר הטפסים הרשמיים במשרד, אשר אינם מעוגנים בחקיקה, על-מנת לקדם התאמות גם בהם.
בשבוע שעבר הצהיר שר המשפטים במליאת הכנסת כי ישונו טפסים שאינם מעוגנים בחקיקה ראשית. לדבריו, יש משמעות רבה ואמירה ערכית חשובה בעובדה שדווקא משרד המשפטים הוא הראשון מבין משרד הממשלה שמבצע את ההתאמות האלו.
בפורום לאקטיביזם יהודי תקפו את ההחלטה ואמרו כי יישור הקו של ניסנקורן עם הלחצים של ארגוני הלהט"ב הרדיקליים, מגלה השר שוב את כישלונה התפקודי של הממשלה. "לא ייתכן שמספר ימים לאחר שהצעת חוק זו נדחתה ברוב דמוקרטי בכנסת, מחליט השר ניסנקורן לפעול בעניין על דעת עצמו. בדמוקרטיה ייצוגית במדינה ליברלית אמור להיות ערך לקולו של האזרח בקלפי, אך יש שרים ומשרדי ממשלה שחושבים שהם מעל החוק ומשנים את המרחב הציבורי בגלל גחמה של מיעוט רדיקלי". הפורום קרא לראש הממשלה ולחברי סיעות הקואליציה לפעול בדרכים שונות, על-מנת להבטיח את השמירה על הדמוקרטיה ושלטון הרוב.

תאריך:  01/11/2020   |   עודכן:  01/11/2020
+אמסלם יהיה השר הממונה על חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים
17:47 01/11/20  |  עידן יוסף

הממשלה קבעה כי שר הדיגיטל הלאומי דוד אמסלם יהיה השר הממונה על ביצוע חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, התשע"ח-2018, במקום ראש הממשלה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמישה טפסים ממשלתיים יהפכו לפרו-להט"ב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ניסנקורן תמתין עוד שבוע בבקשה
אלוהים  |  2/11/20 09:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איציק וולף
ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון תוקף את התנהלות ראש הממשלה ושר האוצר וטוען כי הם פוגעים בכלכלת ישראל בהימנעותם מתכנון והעברת תקציב 2021    "להקים ועדת חקירה על התנהלות האוצר. תקציב 2020 איננו רלוונטי, זה תקציב לשבוע, מדינת ישראל היא לא חנות מכולת"
עידן יוסף
שר המשפטים מכחול לבן האשים את הליכוד ואת נתניהו בכך שאין תקציב ושהממשלה תקועה: "הוא לא מבין את גודל האירוע"    שר האוצר כ"ץ: "כחול לבן מעכבים את התקציב כי הם רוצים לקשור אותו לנושא הרוטציה, אין קשר בין הדברים"
עידן יוסף
דיון קבינט ראשון בהשתתפות נחמן אש    גמזו: מקדם ההדבקה הוא 0.69. הסגר על מג'דל שמס יוארך ועל בועיינה-נוג'ידאת יוטל סגר    פרופ' אדרקה: "כדי להמשיך להוריד את התחלואה צריך ש-80% בציבור ישמרו על מסכות"
עידן יוסף
בשיחה עם מנהלי רשתות הקמעונאות הגדולות: "בשלב בו יפתחו החנויות ברחובות הפתוחים, חייבים לפתוח גם את החנויות במתחמי המסחר הפתוחים, על-מנת שלא ייווצר בידול בין המתחמים"    מציע לבדוק פטור גורף לארנונה לכל עסק שנסגר ולא מקבל שירותים במהלך הסגר"
איתמר לוין
חיות ומלצר אומרים, כי השאלה היא האם לא מדובר בשימוש לרעה בכוחה של הכנסת לשנות חוקי יסוד    מנהל מחלקת הבג"צים רומז: גנץ יהיה חייב לפטר את נתניהו בשל כתב האישום נגדו    בא-כוח כחול-לבן: אם גנץ לא יפעל בהתאם להלכת דרעי-פנחסי - יש ביקורת שיפוטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il